Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk-inssit ja inssien vaimot

Vierailija
07.09.2007 |

Mikä on bruttopalkkanne, miehenne bruttopalkka?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inssien vaimojen palkat, vaikka eivät ole inssejä? Mihelläni jotain 2700 brutto, julkisella töissä. Minä teen gradua ja opetan osa-aikaisesta siinä sivussa, joten palkkani huitelee jotain 900 e/kk tietämillä.

Vierailija
2/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vajaa 5 tuhatta euroa, minä vajaa 3 tuhatta euroa. Minulla korkeakoulututkinto, mies opistotasoinen =)....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli edellisessä työssä brutto n. 2600¿. Tällä hetkellä olen työttömänä/kotiäitinä ja saan ansiosidonnaista.

Miehellä brutto ylittää 3000¿ ja bonukset päälle.

Ihan keskipalkkaisia olemme siis:)

Vierailija
4/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä brutto 3200 e/kk ja mulla 2100 e/kk. Mies siis se inssi.

Vierailija
5/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muka lähes aina yli 3000 kuussa?

Taidankin vaihtaa TkT-mieheni duunari-inssiin! (Ja huom! minunkin äijäni on töissä yksityissektorilla, ja tienaa vain saman tai alle kun du-ins.)

Vierailija
6/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmä. Meilläkin näin ja omassa kaveripiirissäni kaikilla akateemisilla naisilla on akateemiset miehen, oma mieheni ainoa poikkeus...

Vierailija
7/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sen 5 tuhatta kuussa (+ ne bonukset, insentiivit + " ylimääräiset" projektipalkkiot sun muut -- viime vuonna näitä lisänä n. tuhat euroa per kk jos jakaa 12 kk:lla) ansaitsevan opistotasoisen insinöörin vaimo

Vierailija
8/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos oli sekavaa. Mutta jo tämä pikku gallup osoitti miten paljon enemmän inssi tienaa verrattuna samantasoisen koulutuksen saaneeseen sairaanhoitajaan.

Vierailija
9/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ottaa huomiooon esim. työn vaativuuden ja sitovuuden sekä sen, että ylityöstä ei makseta.

Vierailija
10/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on mikä lie manageri :), mikä näkyy palkassaan. Minä en halua esimiestehtäviin ja se puolestaan näkyy minun palkassani...

Vierailija
11/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin hyvin tienaa tämä inssin vaimo ja inssi.

Vierailija
12/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietoliikenneinssimieheni on aivan alipalkattu, tienaa pari lanttia päällä 2000¿, ja on AIVAN kypsä!!

Mä oon hänen nuorikkonsa ja olen opiskelija ja tulot sen mukaset:)

Vierailija
13/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole valmistunut yliopistosta tai korkeakoulusta (ja AMK:ta nyt ei lasketa, vaikka nimessä korkeakoulu mainitaankin), on DUUNARI. Tyytykää siihen. Vaikka sitten titteli olisi mitä, mutta ihminen ei silti ole akateeminen.

Vierailija
14/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbot (ja myös homot) ovat syntisiä ja elävät pimeydessä...

Vaikutat samanlaiselta kansankiihottajalta ja kastittajalta. Lopeta!!!

Vierailija
15/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän onkin vit....tunut " akateemikko" palkkakuopassa.

Monet akateemisesti koulutetut tekevät duunarin hommia eli jos he ovat silti akateemisia, niin mikä meriitti se on???

Vierailija:

joka ei ole valmistunut yliopistosta tai korkeakoulusta (ja AMK:ta nyt ei lasketa, vaikka nimessä korkeakoulu mainitaankin), on DUUNARI. Tyytykää siihen. Vaikka sitten titteli olisi mitä, mutta ihminen ei silti ole akateeminen.

Vierailija
16/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tienaa kyllä törkyisen heikosti. Mutta kun kysyttiin vaan inssin palkkaa, enpä julkaise. Itse olen inssi + amk-inssi ja palkka jokusen euron päälle 4000 e, ylityöt maksetaan ja bonuksia tulee 3000-10000 euroa vuodessa.

Vierailija
17/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas akateeminen tutkinto (+ lisäksi korkeakoulututkinto) eli lehtori olen ja n. 3100 kk. Mut siis ylitöitä on hänelle rutosti (jotka siis näkyy bonuksina ei ylityökorvauksina)

Vierailija
18/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alalle vielä pääsyä hyväpalkkaisiin töihin? Mun mies on siis tietoliikenneasiantuntija. Mistähän löytäisi parempipalkkaisen työn miekkoselle?

Vierailija
19/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai duunari. Ei minusta ammatillani akateemista tule, mutta en minä ole duunarikaan. Samoissa asiantuntija tehtävissä omalla työpaikallani it-alalla on korkeakoulututkinnon suorittaneita ja insinöörejä, datanomeja jne. Ja meillä kaikilla on ihan samat tittelit. Minä koen olevani asiantuntija, en duunari, mutta en minä koskaan ole ajatellut akateeminenkaan olevani.

Duunarit löytyy tehtaan tuotantolinjoilta, autoja korjaamasta, bussia-ajamasta jne.

Vierailija
20/25 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko alalle vielä pääsyä hyväpalkkaisiin töihin? Mun mies on siis tietoliikenneasiantuntija. Mistähän löytäisi parempipalkkaisen työn miekkoselle?

Missäpäin Suomea miehesi työskentelee? Pienessä vai suuressa firmassa? Mikä on työnkuva? Entä työkokemuksen määrä? Esim. oma mieheni on myös tietoliikennealan ammattilainen, työkokemusta alalta yli 20 vuotta. Koulutukseltaan on insinööri, työtön tällä hetkellä, viimeisin palkka oli 3100 euroa. Osaamisalana on isot tiedonsiirtojärjestelmät (ei siis pc-verkot) ja tämän lisäksi mm. voip. Ja toivottavasti löytyy pian töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi