Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

QQQ SyysSissien perjantai QQQ

07.09.2007 |

Heippa,

lähdetään tästä Jorviin piakkoin! Vedet alkoi mennä tunti sitten ja nyt odottelen suppareiden vahvistumista. Ihan hyvä fiilis. Tsemppiä muillekin!

apinaemo 39+5

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotjalle oikein paljon onnea!!

Mulla lyö kyllä nyt pahasti päässä tyhjää ja taidan jättää suuremmat kommentoinnit väliin. Hengessä kuitenkin mukana, niin kuin aina :D

Leikkimieliseen veikkaukseen vauvan syntymäpäivästä, sanoisin että 23.pv olisi aika hyvä :) Toivon tällä hetkellä hartaasti että ei ennen laskettuaaikaa syntyisi (20.pv), koska miehellä on suuri operaatio hammaskirurgilla 19. pv. Ja tuskin synnytykseen kykenee ainakaan seuraavana päivänä siitä.. :O Joten en yhtään toivo täällä vielä synnytystä :)

Typykälle kyllä minäkin haluan hattua nostaa *hyvä tyttö* ;)

Aamupäivällä vietettiin niiin löhö-päivää että alkoi oikein ahdistaa ja päätin sitten nostaa ruhjoni ylös ja siivoilla pikkasen. Tulos se että vasta lopettelin - vaiks oli mieskin apuna. Vielä ois sen verran hommaa, että saunan lattiaan jätin pesuaineet " kytemään" , eli se pitäis saada loppuun. Onpahan taas viikonlopun kunniaks siivottu *hyvä mieli* Ja marsuillakin toivottavasti hyvä mieli, kun saivat puhtaan häkin ja pientä hemmottelua :)

Väsy kyllä alkaa jo painaa. Taidan mennä sohvalle lueskelemaan tytön kanssa kirjaa. Mies lähteekin tänään moikkaamaan kavereitaan, toisin sanoen muutamalle oluelle ;) Meille tytöille voi suklaalevy siitä hyvästä maistua ;D

Vierailija
22/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan pikaisesti että saimme tytön 4.9 (rv39) klo 7.04. Paino 3450g ja pituus 50cm. Synnytys oli helppo ja nopea n. 5h. Vauvan sokerit vähän laskivat ja joutui ekan päivän iltana vastasyntyneiden teho-osastolle verensokeri tarkkailuun. Maitoa annettiin kahden tunnin välein. Tilanne korjaantui aamuun mennessä ja sain tytön takaisin vierihoitoon. Pikkuinen on kova nukkumaan, täytyy vähän herätellä syömään ettei tule liian pitkiä syöttövälejä ja ettei tissit poksahda ;).

Täytyy syventyä myöhemmin teidän muiden kuulumisiin, nyt pereen pariin

Unelma ja pikkuneiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylin täydeltä onnea!!!!

Vierailija
24/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun palaatte tännekin puolelle kertomaan ihanista vauveleistanne. Täältähän me yksi kerrallaan sitten tulemme perässä, ennemmin tai myöhemmin.

Syntymäpäivä arvailuja on esitetty, minusta 1809 olisi hyvä, silloin olisi tytöillä tasan 3,5 vuotta ikäeroa ja itselläkin olisi merkkipäivä.

Iskä meni esikoisen kanssa saunaan ja tiedossa on terveellistä iltapalaa koko perheelle- kiuas makkaraa :) Suklaatankin söin tänään, oi ja voi. Muuten ruoka ei oikein maistu ja väsyttääkin. Vauvakin on omituisen rauhallinen, mitä lie suunnittelee. Viikonloppuna taas päikkäreitä tytön kanssa, eiköhän se siitä taas ala kirkastua.

Kiitokset tsempityksestä opiskelun kanssa, sitä tässä tarvitaan jotta saisi itsensä jotenkin motivoiduksi tekemään edes jotain. Ennen joulua pitäisi olla viitekehys seminaarin ainekset kasassa. Ja loput työstäkin helmikuun lopussa. Huoks! Nyt on sentään tämä huusholli likimain kuurattu, enää kirjahylly ja sauna jäljellä. Niitä sitten ensi viikolla, viikonloppuna nautitaan, ulkoillaan ja nukutaan. Mies menee taas töihin mutta me tytöthän saadaan laiskotella silti.

Mukavaa perjantai-iltaa, nyt pelastamaan ne makkarat tuolta saunasta

T: Typykkä ja Hermis itse rauhallisuus ja esikoinen joka kippasi pihassa äsken rähmälleen potkuautorallissa ja nyt on leuka sitten melko katu-uskottava. Onneksi se valokuvaus oli jo eilen!

Vierailija
25/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Rotjalle ja Unelmalle. Perästä tullaan!

Taitaa Rakkausvauvakin olla jo useammassa osassa.

Voi, kuinka kadehdin teitä siivoajia. Minä en voi enkä kykene. Pitäsi pestä sauna ennen vauvan syntymää, mutta en saa nyt enkä ensi viikolla aloittaa. Täytyy jaksaa ensi viikonloppu vielä kasassa. Huomenna mieskin menee Jetro Tullin keikalle ja minun pitäisi jaksaa sitten ilta tyttöjen kanssa kolmisin.

Sitä olen muuten tässä ihmetellyt. Lähinnä noita Dumlen viestejä lukiessa, miten naisen kroppa on ihmeellinen. Dumle taitaa olla varsinaisen mini-ihminen ja silti hän kasvattaa suunnilleen samankokoisen vauvan kuin paljon isommat ihmiset. Merkillisesti on suunniteltu tämä kroppa.

Oli pakko käydä ostamassa säkki irtokarkkeja. Kohta ne on syöty. Jalat on turvoksissa, sukista jää somat raidat. Huh, huh.

Nyt soffalle.

terv peikkoäet

Vierailija
26/26 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin muutaman kerran joskus ennen puolta väliä ja olen kuitenkin ahkerasti lueskellut teidän juttuja.mulla siis vielä 3viikkoa laskettuun aikaan ja varmaan yli menee niin että tuntuu! Monta syysvauvaa jo on syntynyt joten onnittelut minunkin puolestani, ja osa lähti niitä tänään " tekemään" !!DUMLEKO kyseli taannoin pesumittarista kun ei myöskään pakkausta ottanut niin minä ainakin näin vapaavalinnassa semmoisia myytävän, ja ihmettelen miksen ostanut kerran itsekin tarvitsen ja vanhat on jo kadoksissa! Jep, bb alkoi jo, joten siirryn soffalle seurailemaan talon tapahtumia!