QQQ SyysSissien perjantai QQQ
Heippa,
lähdetään tästä Jorviin piakkoin! Vedet alkoi mennä tunti sitten ja nyt odottelen suppareiden vahvistumista. Ihan hyvä fiilis. Tsemppiä muillekin!
apinaemo 39+5
Kommentit (26)
Niitä sissejä on sitten tulossa oikein roppakaupalla. Hieno juttu! Eli parinkymmenen minutin päästä auto lähtee kohti poria, taas.
Yö tuli nukuttua oikein hyvin, en sitten muista koska viimeksi niin hyvin. Veskis tietysti kävin, mutta siinä välissä. Kaippa se tieto siitä, että nyt käynnistetään ja ei tarvi yksin tulla kotiin, niin lohduttaa sen verran. Ja sitten elimistö tietysti senkin tietää, että nyt tarvitaan sitä energiaa, että pakko nukkua.
Esikoista on nyt jo tosi kova ikävä, mutta onneksi puhelin on keksitty ja tulevat sitten käymään joka päivä...se oli äitin käsky. Tytölle kerroin, että sano sitten iskälle, että äitille pitää tuoda karkkia ;D äiti taitaa olla pikkusen kiero ;D
No, nyt vielä viime hetken jutskat ja sit lähetään. Koittakaahan jakautua. Minä palailen astialle kertomuksien kera jahka kotiudun. Ensi viikolla tähän aikaa on jo syyskääryle kainalossa.
Maitohamsterille tsemppiä oven kolkutteluun... :)
vm78 ja iiro 42+1
Apinaemolle voimia, kuulosta siltä että pian on nyytti sylissä. Uma-lla ja vm-lla taida olla myös lähtö lähellä!
Täällä ei mitään. Eilen illalla raahasin monta isoa korillista takkapuita sisälle (mies vähän katseli ihmeessä) ja haravoin pihaa yms puuha. Sauna vielä päälle, mutta eipä ole ollut mitään tuntemuksia. Ei niitä vauvoja noin vaan ulos saa, he syntyy kun on valmis, mutta jotenkin eilen teki hirveästi mieli päästä synnyttämään. Esikoisella tais olla joku ihmen lyhyt sairaus, illalla oli jo olo parempi, että onneksi noin.
Mietin täällä että olisko jo joku lokakuinen syntynyt? See vasta kateeksi tekee... Hyvää perjantaita kaikille ja lisää vauvoja,
kewa 38+4 (jo!!!)
Poika köllii sitterissä ja " katselee" lastenohjelmaa siskonsa kanssa.. =)
Ihanaa! Apinaemo sitten on lähtenyt, liekö jo tähän aikaan nyytti kainalossa..?? =)
Eilistä tyttö/poika keskustelua luin jo eilen mutten jaksanut enää illalla kommentoida.. Tosiaan ärsyttävää, kun oletetaan, että " täydellinen" onni ja perhe on vasta silloin kun perheessä on molempia sukupuolia lapsia.. Melkeimpä raskaana ollessa välillä toivoin, että meille olisi tullut tyttö, minulle siis neljäs tyttö, sillä ihmisten kommentit olivat juuri sellaisia.. " tulisiko nyt vihdoin se poika?" Mitä ihmeen väliä sillä tosiaan on?
Jaahas.. Kitinä alkoi.. Jäi juttu lyhyeen.. Ajattelin antaa miehen nukkua pidempään kun alkuyöstä kukkui pojun kanssa..
Luettuani kirjoituksia, kuulosti siltä, että uusia vauvoja tulossa mitä pikimmin muillekkin.. Ihanaa! vm78 ja uma.. Eipä taida mennä enää kauaa.. Olikohan muita.. Tsemppiä kuitenkin jokaiselle tasapuolisesti, viikkoja alkaa olla kaikilla oikein mukavasti joten suuria suppareita, olen hengessä mukana..
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11202365&p=1&tm…
Apinaemolle lykkyä tykö :D Näin niitä tupsahtelee. Vm:lle, maitohamsterille myös erityis tsempit!!
Täällä takana hieman rikkinäinen yö - Ite kyllä nukkuisin kuin pieni sika, mutta mies flunssaisena ramppas makuuhuoneen-keittiön ja vessan väliä, lopulta onneks meni sohvalle nukkuu, että sain ite nukuttua. Tyttönenkin on nyt enempi flunssainen, onneks viikonloppu edessä, niin saa rauhassa levätä ja kerätä voimia :)
Ihmeen pirteä olo vielä. Vietetään miehen kanssa oikein kunnon löhö-päivää :D Mies lähti hakemaan meille paninit huoltsikalta ja laitetaan joku leffa pyörimään - tälläsiä päivä tulee pidettyä liian harvoin!
Oikein ihanaa perjantai päivää kaikille ja viikonloppujakin voisi toivotella :D
Dumle rv38+
Tosin yhtään ei oo sellanen olo, että lähdössä oltais. Paikat on kankeet ja kipeet, mutta muuten olo on hyvä.
Kun mies tuosta virkoaa niin lähdemme kirppiskierrokselle.
Risella rv 39 tasan
Mua supisteli taas männä yönä yhteen asti, sit sain vähän nukuttua ja het aamulla kun sain silmät auki niin sama rumba jatkui :o( selkä, sisäreidet ja alavatsa on tosi kipeinä suppareiden vuoksi (loppuuvat kuin seinään kun nousee päivän touhuille) ja pitäisi alkaa siivoomaan ja pakkaamaankin: eilen tuli ilmoitus että meidän vesivahinko-asunto on korjattu parin vkon päästä eli muutto ois kuun viimesellä viikolla!!!!! Sanosinko että voi helvetti, ei yhtään parempaan aikaan :o((((
Ostin eilen maltoferiä (tipat) kokeeksi raudan puutteeseen. Ei muuta vaikutusta näin äkkiseltään kuin että maha ei toiminu tänä aamuna.
Leppoisat viikonloput itse kullekin, jää varmaan vkl-surffailut minimiin jos meinaa saada tontilla jotain aikaseks...
tonttis ja sahara, tasan 39 myös
Vai että nyt tuli apinaemon vuoro =) Ihanaa, saattaa sitten olla että hälläkin on nyytti kainalossa jo.. Tsempit myös VM´lle ja Maitohamsterille!
Mullakin pitkästä aikaa pirteä olo vaikka illalla tulikin valvottua myöhään. Eilen päivällä tuli niin hirveä väsytys kohtaus ja siihen samaan maksan himo (käsittämätöntä!!) että varastin jääkaapista koiran maksalaatikon ja söin sen kokonaan yksin. Se kyllä helpotti melkein heti! Oon mä rautatabuja nappaillut, taas muutaman päivän, mutta ehkä ne sitten ei viel olleet vaikuttaneet kunnolla ja tuo maksis sitten auttoi.. Tiedä häntä.
Olen koittanut miestä houkutella mökille vielä täksi viikonlopuksi mutta eihän se suostu.. On toki totta että meidän mökiltä olis parin tunnin matka kättärille ja viel suhteellisen pientä ja hirvirikasta tietä. Joten järkeväähän se on olla menemättä, mutta kun en mä usko todellakaan että lähtö tulee vielä.. Plääh!
Alkaa taas tämä kotona olo ahdistamaan. Eilen taas parkusinkin siihen malliin illalla että mies rupes taas miettimään josko hän sittenkin pitäis osan vanhempainvapaasta että mä pääsisin töihin. Onhan se toki sit ihanaa että on tuollainenkin vaihtoehto, vaikka kyllä mä vahvasti uskon että kunhan vauva syntyy ja mä pystyn taas liikkumaan kunnolla niin mieli on ihan eri itselläkin. Pari päivää kun oli taas erilaista ohjelmaa niin sitten eilen kun ei ollutkaan mitään erikoista iski oikein kunnolla päälle tunne siitä että oon ihan yksin kotona enkä pysty mihinkään. Johtuu tietenkin siitä että kaikki kaverit on töissä ja ei kai kellään ole aikaa maratoonipuheluihin tai muuhun sellaiseen kesken duunipäivän.. Mun taitaa olla pakko kehittää jotain hiekkalaatikko jengiä täältäpäin tai muuten kyllä kilahdan lopullisesti!
Mä en ole mikään kotihengetär ja inhoan kaikkea leipomista ym juttua, vaikka eilenkin tosin leivoin sämpylöitä ja leipää.. Mä tahtoisin juosta ja nukkua selälläni ja mahallani ja kiivetä ja mahtua 27 tuumaisiin farkkuihini jo ensi viikolla ja päästä eroon noista mun tukihanskoistakin vihdoin. Valivali ja valivali!
Hitto kun tulee kaiken lisäks huono omatunto tästä valittamisesta koska mähän olen oikeastai tosi hyvässä kunnossa. Hirveä turvonnut mammutti joo, mutta mitään isompaa vaivaa ei kyllä ole. Kaikilla kun asiat ei ole ollenkaan näin hyvin!
Nyt tosin helpottikin aika lailla kun sain purkautua. Nyt lähden koiran kanssa tuonne lähikallioille ja sen jälkeen taidan siivota vessan. Ja iltapäivällä mennään miehen kanssa ostaan vauvan sänkyyn sellainen uudin verho ja sen sellaista tavaraa, jota ei oikeasti tarvi mutta tahtoo..
Ja huomenna leffaan ja syömään. No, ehkä mulla ei olekaan niin tylsää ollenkaan kun mä luulin =).
Tsemppia kaikille ja aurinkoista perjantaita!
Colis ja Kihlis 38+
Aurinkoinen tervehdys kaikille. Kylläpä on hauskaa, kun nyt varmaan melkein joka päivä joku on lähdössä synnyttämään.
Oliko meitä muita, jotka alitajuisesti odottaa jo lokavauvaa? Musta tuntuu, että siihen saakka menee. (Tänään siis tasan 38+0) Lääkärissä alkuviikosta oli vielä kaikki paikat lähes neitseellisiä, eli kaula jäljellä ja suu kiinni. Pari yötä supisteli ja vihloi mutta tuskin siellä mitään tapahtuu.
Tähän saakka olen elänyt lähes normaalia elämää ja ihmetellyt sitä, miksi jotkut kutsuvat raskautta raskaaksi. Nyt voin sanoa, että hiljalleen mullekin hiipii nuo vaivat. Ei pääse sängystä ylös ja sattuu vähän joka paikkaan. Voisi vähän vauhtiakin jo hiljentää mutta ei malta.
Colis: Valittaminen on ihan ok. Se on meidän raskautettujen etuoikeus.
Olen miettinyt monta kertaa, että jos miehet olisivat raskaana --- olen joskus miehelleni yrittänyt kuvailla sitä tunnetta miltä tuntuisi hänestä, jos hänen mahassaan möyrisi 7 kg painoinen kuula, joka heiluisi kokoajan puolelta toiselle.
SUURI VAUVAN SYNTYMÄPÄIVÄN ARVAUSKILPAILU. Veikataan kaikki se päivä, jolloin lähdetään synnyttämään. Voittajalle huima palkinto, oma nyytti kainaloon arvattuna päivänä.
Mä arvaan hyvin realistisesti, että meidän veitikka syntyy 4.10. (Haaveissa toki olisi, että syntyisi jo ensi yönä)
Kasassa edelleen... Takana aika huonosti nukuttu yö. Heräilin aina välillä supistuksiin ja polttoihin. Yhessä vaiheessa olin tunnin hereillä töllön ääressä. Aina ne kuitenkin lopahti... Nyt on väsyny ja pää kipiä. Poltot senku jatkuu. Samoin kivut kohdunsuulla. Eilen illalla ne oli tosi kipeät.
Toivottavasti pian alkais tapahtumaan kunnolla. Ei jaksais kovin montaa tällasta yötä mitä viime aikoina on ollu. Ja muutenkin on rasittavaa kun vähän väliä tulee supistus ja polttoaikoja ja sit ne lopahtaa. Tää on aika puuduttavaa ja väsyttävää. Täytyy koittaa taas jossain vaiheessa nukkua päikkärit. Vielä ois yks suppokin jälellä.
No mun suurin toive olis et nyytti ois sylissä maanantaihin mennessä... Ystävä tulee vielä huomena tekeen vyöhyketerapiahoidon. Jos sais tän kunnolla käyntiin. kaks hoitoohan takana, ja joka kerran jälkeen edistyny aina. No vauva syntyy sit kun on sen aika.
kaikille oikein ihanaa perjantai päivää. Ja tänään taitaa olla muutamilla jännät paikat. Taidetaan saada lisää syyskuunsissejä!
Uma81+Vesli 39+0
Tsemppiä toveri espoolainen sinne Jorviin. Kukas se eilen juuri vitsailikaan noilla syntymäpäivillä- ihan hyvähän tuo 070907 on :) Toivottavasti kaikki menee sujuvasti ja saamme pian tietoa sinusta ja molempien voinnista. Ja olihan täällä listalla muitakin jotka tähtäväät samaan päivään. Lycka till vaan kaikille! Aamu on alkanut aurinkoisessa Espoossa, tytön kanssa käpöteltiin hoitoon. Iltapäivällä pitää hakea auton kanssa kun pitää käydä kaupassa ja jonkun verran olen yrittänyt kuitenkin pitää tuota liikuntaakin yllä.
Eilen oli koulussa pitkästä aikaa ihan kivaa, kaverit kyselivät että koskas jään äitiyslomalle. Ihmettelivät kovasti kun sanoin että la on parin viikon päästä. Hullu kuulemma kun siellä vielä viiletin. Nyt on siis todistettu on musta vaatetus pienentää, heinäkuun alussa olin viimeksi nähnyt yhden kaverin ja hänkin ihmetteli kovasti että miten maha voi pienentyä, hih!
Ja tosiaan minulla on jäljellä enää päättötyö. Urakoin nuo muut pakolliset jutut parin edellis talven aikana ja ne oli kyllä aika raskaita aikoja kun oli kuitenkin ihan täysipäiväinen työkin (työ- ja tarhamatkoineen 10h) ja esikoinen oli aloittaessani 1,5 vuotias. Nyt siis jäljellä enää päättötyön kirjoittamista ja 6 seminaarikertaa eli ei mikään mahdoton rasti vaikka vauva onkin pieni.
Tuo opiskelu on minulle ainoata omaa aikaa ja olen kyllä nauttinut siitä vaikka välillä tosiaan itsekin epäilin mielenterveyttäni :)
Nyt pitää kuvata muutama vaate nettiin myyntiin ja sitten alkaa miettiä tuota kirjoittamista. Miten ihmeessä aloittaminen voikin olla vaikeaa??
t: Typykkä ja Hermis, two weeks to go
Joillakin siis tapahtuu tänään. Kivaa odottaa taas uutisia.
Me kävimme ekavekaran kanssa viisi vuotis neuvolassa ja hienosti meni. Tuntuu hyvältä kun omaa lasta niin kehutaan. Oli kuulemma näppärästi tehnyt kaikki tehtävänsä ja kasvanutkin on hyvin. Minua aina helpottaa kun lapsi on normipainoinen. Me olemme molemmat olleet miehen kanssa pulleroita lapsia. Molemmat olemme olleet pienestä pitäen enemmän kiinnostuneita kirjoista kuin liikunnasta ja sen sitten on meistä huomannut. Tytöt ovat kuintenkin hyvillä käyrisllä painon ja pituuden suhteen ja se on hyvä se.
Sitten oma napa. Jätin oma-aloitteisesti raudan pois. Vatsa on toiminut paremmin ilman rautaa ja se on iso helpotus tähän konkurssiin. Jos hb tippuu niin tippukoon. Kaipa tuo joskus nouseekin.l Muuten olo on norsumainen.
Sukupuoli keskustelusta vielä. Tokavekara kysyi joku päivä, että voiko naisesta tulla sirkustemppuilija. Vastasin että voi. Naisesta voi tulla ihan kaikkea mitä miehistäkin, paitsi ei voi tulla isiä.
Minua on ottanut päähän tässä lapsen sukupuoli-keskustelussa myös se hienoinen taka-ajatus ettei tyttölapsi olisi yhtä arvokas kuin poika. Jos jonkun mielestä tuleva lapseni ei ole ihana, arvokas ja tervetullut siksi että hän on tyttö , niin sellainen ihminen saa painua ihan minne tahansa... En siis tiedä on tulokas tyttö vai poika.
Nyt ruokaa lautaselle.
terv peikkoäet + turkulainen 36+5
23.9 olisi hyvä syntymäpäivä, syyspäiväntasaus ja Mielikin nimipäivä. 21.9. taas olisi sen meitäkin puhuttaneen Mervin nimipäivä!! : )
ylläri, mulla sama sairala kun vm:llä ja turha käynti....oli onneksi tosi mukava lääkäri ja ihmetteli kun sai paljon pienemmät mitat kun se idioottilääkäri viimeksi ja ihmetteli myös kun mulle ei oo tehty hoito-ohjelmaa, kun mulla menee veritulppien estoon lääkitys jne....sanoin ihan reilusti, et ei oo ylilääkäri kuulema tienny mitään ko. lääkkeistä kun oon kysyny...meneepä juttu eteenpäin ja en valehdellu yhtään...pehmee on ja jonkin verran auki mut kaulaa pikkusen jäljellä...viime yönä supisteli, mut piru vie, loppu kesken....
sitä tossa hieman ihmettelin, kun jo tiistaina tarttee mennä takas, mut ei kuulema vielä sillonkaan käynnistetä jos lapsivettä on vaan tarpeeksi, et miksi jo silloin.....? no, jos niistä on hauska juoksuttaa, niinhän ne teki vm:llekin
maitohamsteri ja kirppu 40+2
Tänään sit hieman myöhemmin linjoilla ;)
Ei vaiskaan, viime yönä nukuin hyvin ja uni todellakin maistui!! Vaikka eilen onneksi sain pikku päikkärit vedettyä. Nytkin ne tekis terää ja varmaan menenkin kunhan saan tämän kirjoitettua!
Apinaemolla se taitaa nyytti olla jo sylissä ihanata =) Sekä VM:llä myös, ainakin kovasti toivon niin!! Tsemppiä ja onnea Espooseen ja Poriko se oli? :)
Harmi maitohamsteri kun sullakin " turha" reissu. Toivotaan että vauva nyt viikonlopun aikana ottaa itse suunnan ulos ;)
Jännä ettei Leviniakaan vielä eilen ainakaan synnyttänyt kun kerta lääkäri oli valmiiksi availlut!! No varmasti lähipäivinä sielääkin tapahtuu =)
Kylläpäs sä Typykkä olet ahkeroinut!! Toivottavasti saat päättötyösi valmiiksi :)
Huldioko se kyseli että kuka on valmistautunut siihen että vauva syntyy lokakuussa? Minä kyllä olen, mullahan LA onkin vasta kuunvaihteessa.. Ja 4.10. on hyvä synttäripäivä, esikoinen on silloin syntynyt mulla :)
Piiu oli laittanut pojastaan ihanan kuvan tuonne vauvapuolelle =) Kävin siellä eilen vakoilemassa.. ;)
Onkohan rakkausvauva päässyt synnyttämään kun ei ole mitään kuulunut?? Toivottavasti.
Kaunis päivä tänään, olimme tuossa tyttöjen kanssa pihalla melkein kaksi tuntia ja hyvää teki!! Ainakin äitillä väsyttää =)
Tänään voisi vielä illasta vetäistä kunnon kävelylenkin tuntuu ihan siltä :) Tässä meinaan suklaatia naukkailen samalla.. :/
Mut kaunista päivänjatkoa kaikille!! =)
outs@ ja masu rv 36+5
Mitä tämä voisi tarkoittaa...?
Tänään on tuntunut koko päivän pistävää kipua tuolla jossain ihan alhaalla, kohdunsuun tienoilla, kipeitä supistuksia ei kuitenkaan ole vielä tullut. En muista, että aikaisemmissa raskauksissa olisi ollut tällaisia tuntemuksia, molemmat synnytykset alkoivat säännöllisillä ja kipeillä ja rivakoilla supistuksilla. Mistähän tälläainen " pistely" voisi johtua? Paikkojen kypsymisestä vai jostain muusta?
Tänään pitäisi lähteä viemään isosiskoja kissojen yöhön Korkeasaareen. Tuo 5v sanoi juuri, että toivottavasti vauva ei synny tänään, koska heidän retkensä menee muuten ihan pilalle. Sanoin vaan, että enpä usko, että enää tälle päivälle ehtii syntyä. Mutta jospa viikonlopun aikana...
Jänniä aikoja monilla... Jollain taas varmaan jo uusi pikkusissi sylissä?
t.pikkuvarpunen ja poikanen 40+1
pikasesti vaan ilmoittelen..meille siis syntyi poika 4.9 klo 19.08
painoa oli 3370g ja pituutta 48 cm...myöhemmin lisää just tultiin kotiin
Tulin kurkkaamaan tännekin taas..
Vielä on kasassa olevia..ja vauvojakin oli tullut. Onnittelut kaikille vauvautuneille! Tosiaan, tässähän vasta syyskuun alkua eleillään..
En oo vielä kerennyt kirjoittaa synnytyskertomustani sinne synnytyspuolelle, mutta enköhän tässä piakkoin..
Mulla ois tosiaan tänään ollut laskettuaika ja poju tänään tasan kaksi viikkoinen.:) Hyvä näin.:)
Jakselkaahan vielä masujenne kanssa!
Ja taas yksi SyysSissi lisää...Mahtavaa. Apinaemolle ja vm:llä piukat paikat Jorvissa ja Porissa. Toivottavasti jo on tuottanut tulosta...tietoja odotellessa jännäämme täällä. Monella muullakin h-hetki todella lähellä. Toivotaan, että Maitohamsterikin pääset jo kohta tositoimiin ja tuo hyppääminen loppuisi ja Uma, kyllä se Vesli ihan kohta on maailmassa, vyöhyketerapiakin näyttää toimivan yllättävän hyvin.
Jokohan rakkausvauvan rakkauspakkaus on jo maailmassa, kun ei viestejä ole ilmaantunut...? Entäs Unikko, missä olet?
Typykälle onnea opintoihin, todellakin olet Sissien sissi, kun jaksat vielä kaiken tämän keskellä opiskellakin. Hatun noston arvoinen asia :).
Peikkoäetin kanssa olen täysin samoilla linjoilla tuossa sukupuoli arvostus asiassa. Haistatan piut paut kaikille, jotka edes kehtaavat pistää tytöt ja pojat eri kastiin. Ei käy mun pirtaan...
Meillöä oli tänään neuvola ja tyttö kasvaa hyvin, nyt synnärillä menetetty paino on jo tullut takaisin ja pituuttakin oli tullut puoli senttiä lisää. Isukki käsittelee tyttöä niin hellästi ja huolella, että th totesi tytön kietoneen isänsä pikkusormensä ympärille vallan tiukasti. Kieltämättä on ihana seurata tuota isän mieletöntä suojelunhalua ja lämpöä, joka välittyy ihan kaikesta, katseista, eleistä, ilmeistä, kosketuksesta...
Sektiohaavan tulehdus paranee hitaasti, mutta varmasti. Haavahoidot jatkuvat päivittäin ja antibioottikin vielä viikon. Blääh :( .
Haikarapolska
Onnea Rotja pikku prinssistä!!!!!!! Ite pystyn kävelemään sellaset pari sataa metriä jalkoja laahaamalla kun sattuu, mut eiköhän se tästä. Äiti tulee tänään 2 viikoksi, joten huomenna armotonta pihahommaa et alkais supistamaan kun maailman suurin ihmekin on tapahtunut ja mies aikoo olla ihan koko viikonlopun kotona......sen vaan uskon vasta kun näen....
ruokaa ei tee enää mieli, vaikka järki sanookin et ois syytä syödä, mutta kun tökkii....josko se enteilis hyvää....
hauskaa viikonloppua!!!!
Mulla oli tänään neuvola, siis voi elämän kevät sentään. Joku harjoittelijatyttö mittaili sf-mittaa ja sai lukemaksi 38cm! No kyllä varmaan kun mittas välin häpyluu-kylkiluut! Ei siis ollenkaan kokeillu kohdun kokoa. Ja oma neuvolantäti siinä vieressä vaan katseli mutta ei tarkistusmitannut ollenkaan. Paineet oli kyllä laskenut sieltä 140/87:stä 127/76:een joten josko vaikka enteilisi synnytystä. Eilen tehiksen aikana oikein katsoin sitten kellosta ja suppasi 10 min välein kunnes nukahdin sohvalle kesken kymppiuutisten ja ei sen jälkeen enää supistellut. Aamulla muutaman tunnin tuli ehkä vartin välein mutta sitten taas lopahti.
Vauva tuntuu ainakin laskenneen alas, ja mun äitikin totes tuossa äsken kun kävi että onpa sun vatsas pudonnut. Tosin mä nyt toivon että pysyis viikonlopun sisällä kun on nuo esikoisen synttärit.
minttupipsa rv 38+4
aamulla heti koneella, onnea sinne synnytykseen.TAAS! uni vaan ei tule, mies lähti juuri töihin. ihanaa kun on syksyisiä pian yksi lisää. itsellä ei mitään erityisiä tuntemuksia viime yönäkään. paikat alkaa olemaan kyllä tosi kipeät. Mennään tänään esikoisen kanssa katsomaan 3vkosta vauvaa.kivaa.ja onhan se oma nyytti pian kainalossa. esikoinen 2v ilmoitti eilen että pian äiti synnytttä, ei mitään hätää. eli jspa se sieltä...
pikkuheta ja masu