Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homssuiset naiset

Vierailija
06.09.2007 |

Olin eilen eräässä tilaisuudessa, joka liittyy lapsiin ja seillä oli yksi onnellinen äitykkä-ihminen kolmen pienen lapsen kanssa. Ei sukkia, liian pitkät varpaankynnet- osuivat ensiksi silmään, sitten ylipaino, liian suuri hame ja kulahtanut t-paita. Tukka roikkui rasvaisena, silmälasit, eikä meikkiä. Mukana oli myös mies- nam, aika mukiinmenevä. Ihmettelen vaan että miksi naiset eivät huolehdi itsestään? Olis jo ihan miehenkin vuoksi kiva että nainen olisi hyvinhoidettu ja puhdas, ei tarvitse olla ylipynttäytynyt mutta voisihan ne hiukset pestä ja varpaankynnet leikata ja lakata kynsilakalla ja ostaa joskus edes uusia vaatteita. Haluaako miehet todella tuollaisia naisia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei mikään silkkimunanamu, pukeutuu kivasti ja nuorekkaasti, pitää MINUA miellyttävää pientä parransänkeä ja muutenkin on itsensä hyväksyvän näköinen ja näkyisihän tuo muillekin kelpaavan....

Itse olen tällä hetkellä melko ylipainoinen 167cm/85kg, (working on it...) ja teen ympärivuoden ulkotyötä. Säästä riippumatta, joten töissä pukeutumiseni ei ole todellakaan mitään hemaisevaa ja seksikästä... Toki yritän huolehtia, että työkamppeeni ovat mukavia ja laadukkaita, ehjiä ja miksei muodikkaitakin jos käyttöominaisuudet sen sallivat.

Hoidan ihoani. Pesen hampaani. Laitan aamulla ripsiväriä ja hiukset kivasti, helppo, lyhyt muotovaahdolla tms. toimiva seksikäs pörrötukka ; ) toimii pipokeleilläkin... Aikaa mennyt tähän kaikkeen aamulla max5min.

Liikun paljon, työpäiväni lisäksi, olen hyvässä kunnossa kyllä, mutta hyvä ruoka ja juoma aiheuttaneet huonon itsekurin kanssa lihomisen, onneksi nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni.

Mutta mutta, olen saanut jatkuvasti kuulla olevani " niin helevetin seksikäs ja hyvännäköinen" useilta vierailta miehiltä, myös sellaisilta joita en todellakaan kuvitellut kiinnostavani. On soiteltu peräänkin, vaikka onnellinen suhteemme on tiedossakin.

Eli itsestään voi pitää huolen ja näyttää hyvältä ilman hirmuista vaivannäköä ja ennenkaikkea:

se tulee sisältäpäin, hyvä olo saa näytämään hyvältä, niissä ulkotyörytkyissä ja turvakengissäkin .

Sitten kun oikeen jonnekin lähdetään niin sitten yritetään oikein PANOSTAA itsensä laittamiseen ja pukeutumiseen. Voi siihen jopa se puolikin tuntia silloin mennä :o)

Huolehtikaa naiset itsestänne ja hyvästä olostanne, todella pienellä vaivannäöllä ja puhtaudella tekee ihmeitä. Ja siistit ja itselle sopivan kokoiset vaatteet tekevät olostakin mukavemman.

Se pikaponnari ei ole ollenkaan hullumpi konsti kiireisessä lapsiperheen arjessa. Suihkussakäynti onnistuu parissa minuutissa, vauva vaan turvakaukaloon tai seitteriin, huutakoon sen hetken jos huutaa ja isommat mukelot vaikka valjailla kiinni sängynjalkaan (huom. puoliksi tosissani) jos niin hulvattomia ovat ettei uskalla jättää suihkussakäynnin ajaksi, niitäkin lapsia kun riittää...

Vierailija
22/23 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet on työn vuoksi ihan lyhyet ja karvat kyllä ajelen niin kainaloista kuin pimpsastakin konstilla millä hyvänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman vanhempikin... Meidän vauva ei ole vielä vuotta, mutta käydään leikkipuistossa ja kutsun vauvaksi. Taitaa virallisesti olla kohta kuukauden päästä taapero. Pidän kyllä aina vauvana, vaikka olisi 15v tai 35v...

t. nro 15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme