Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homssuiset naiset

Vierailija
06.09.2007 |

Olin eilen eräässä tilaisuudessa, joka liittyy lapsiin ja seillä oli yksi onnellinen äitykkä-ihminen kolmen pienen lapsen kanssa. Ei sukkia, liian pitkät varpaankynnet- osuivat ensiksi silmään, sitten ylipaino, liian suuri hame ja kulahtanut t-paita. Tukka roikkui rasvaisena, silmälasit, eikä meikkiä. Mukana oli myös mies- nam, aika mukiinmenevä. Ihmettelen vaan että miksi naiset eivät huolehdi itsestään? Olis jo ihan miehenkin vuoksi kiva että nainen olisi hyvinhoidettu ja puhdas, ei tarvitse olla ylipynttäytynyt mutta voisihan ne hiukset pestä ja varpaankynnet leikata ja lakata kynsilakalla ja ostaa joskus edes uusia vaatteita. Haluaako miehet todella tuollaisia naisia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne miehetkään pelkkää ulkonäköä katso

Vierailija
2/23 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ne miehet eivät vain kehtaa sanoa vaimolleen, että katsoisit vähän miltä näytät. En minäkään tykkäisi, jos mies lihottaisi itsensä muodottomaksi ja alkaisi näyttää " homssuiselta" , vaikka häntä rakastankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i know.

Vierailija
4/23 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit nää miehet naiselta salaa kyllä vilkuilee ja hymyilee esim mullekin käynyt monesti näin.

uimarannoilla yms.

tottakai sisäinen rakkaus on kaiken a ja o, mutta ei sitä kyllä paehmmin voi olla ylpeä naisestaan, jos ei viitsi yhtään katsoa mitä syö JA ettämitä päällensä laittaa.

esim en minäkään pynttää, mutta aina puhtaat hiukset, vaikka sIT pikaponnarilla, mutta PUHTAAT!! huulikiilto ja sipaus ripsaria, ei kestä kun 1min laittaa.

ja farkut ja puhdas raikas trikoopaita, ni on nainen parhaimmillaan, kun kyse vapaa-ajasta, ei siis pyhttäysjuhlista kyse. se on sit asia erikseen, sinne meikataan, laitetaan hiukset ja vimosen päälle vaatteet. :)

Vierailija
5/23 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse pidän hieman suttuisista (en tarkoita likaista), naisellisista, perinteisen seksikkäästi pukeutuvista (ei mitään naurettavaa hilton -tyyliä), naiselle tuoksuvista (naisen oma tuoksu + hajuvesi), lutkahtavista naisista. Sellainen nainen kääntää pään ja pistää pään sekaisin esim. junassa, bussissa tai tavaratalossa. Tällainen näky on aina iloinen kokemus. Nami! Kun saisi sellaista nyt niin... :)

Mies 38

Vierailija
6/23 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan olla kateellinen vitoselle ;-)

Vierailija
7/23 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...itse pidän hieman suttuisista (en tarkoita likaista), naisellisista, perinteisen seksikkäästi pukeutuvista (ei mitään naurettavaa hilton -tyyliä), naiselle tuoksuvista (naisen oma tuoksu + hajuvesi), lutkahtavista naisista. Sellainen nainen kääntää pään ja pistää pään sekaisin esim. junassa, bussissa tai tavaratalossa. Tällainen näky on aina iloinen kokemus. Nami! Kun saisi sellaista nyt niin... :)

Mies 38

Kerropas hieman konkreettisemmin mitä tarkoittaa suttuinen, perinteisen seksikkäästi pukeutuva ja lutkahtava.

Vierailija
8/23 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oikeinkirjoituksen opetteluun..

Vierailija
9/23 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahdon olla perheessäni lapsilleni äiti.

Mutta myös herranjumala miehelleni vaimo ja seksikäs sellainen!

Mieheni ei niin välitä että meikkaanko, mutta tykkää kun käytän farkkuja ja pyöreä peppuni korostuu mukavasti.

Lisäksi, ihan omasta tahdostani ja myös mieheni onneksi ajelen kainalo-ja säärikarvat ja käyn kosmetogilla alapään vahaamassa säännöllisesti.

Joka päivä käyn suihkussa, myös oman hyvänolon vuoksi.

Tiedän että mieheni rakastaisi minua myös ilman kaikkea tätä mutta minä itse tahdon olla hänelle myös hyvännäköinen ja edustava vaimo.

Että jos joku haluaa kulkea noin niin kulkekoot, mutta minä en kehtais.

Nim. Äiti+Vaimo

Vierailija
10/23 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N:o 12: Tuo sinun kuilemasi " hyvännäköisyys ja seksikkyys" ei kyllä nappaa lainkaan. Tuollainen pakkomielteinen karvojen ajelu on lähinnä naurettavaa ja säälittävää.

Luonnolliset naiset ova t kauneimpia - sori vaan!

Vierailija
11/23 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis melkein jokainen. Itse olen pienen vauvan äiti ja pidän itsestäni huolta. Käyn kosmetologilla kuukausittain, kampaajalla kuukausittain, jumpassa muutaman kerran viikossa, hoidattamassa kynsiäni jne. Eikä mieheni pysty pitämään näppejään minusta erossa. Saan kokoajan kehuja ulkonäöstäni myös naisilta. Suurin osa naisista, jotka käyvät puistossa, ovat aivan karmean näköisiä... venyneet ja kulahtaneet vaatteet, ei meikkiä, rasvaiset hiukset. Yök. Itse meikkaan joka päivä ja meikkasin jo heti synnytyssairaalassa. Laitan kivat vaatteet vaikka menen lapseni kanssa puistoon leikkimään. Naiset pitäkää itsestänne huolta

Vierailija
12/23 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele ens kerralla juttu vaikka ihan paperille ennen kuin kirjoitat tänne. Tsekkaa läpi ja korjaa epäloogisuudet.

Vierailija
13/23 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä suomalaisten miesten itsetuntoa... Tyydytään ensimäiseen läskiperseeseen kuka vähän hymyilee. Ei tajua ollenkaan omaa arvoa. Todella usein näkee että mies on ihan hyväkuntonen ja asiallisen näkönen ja ämmä on joku ryhävalas hoh hoh miehet ryhdistäytykää...Todellakin parempi vetää käteen kun panna rumaa ja lihavaa naista. suomalaisilla naisilla on kyllä itsetunto vähän liiankin hyvä.. tuntuu että 90% kuvittelee aika saatanasti liikaa itestään :D kaikki pullukat ja pitsanaamat kuvittelee olevansa jotain prinsessoja ketkä saa kenet vaan ja koska haluaa ja pellet suomalaiset viellä antaa tämmöstä tapahtua.

Vierailija
14/23 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, joista nuorinta edelleen pidän " vauvana" ja hän kyllä viihtyy hyvinkin puiston hiekkalaatikolla.

Joten se siitä " epäloogisuudesta" .

Keksikää jotain parempaa.

Vierailija
15/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla, kampaajalla, jumpassa jne jatkuvasti näyttäkseen hyvältä - en jaksaisi sellaista rumbaa. Mutta onneksi näytän hyvältä ja pysyn hoikkana ilmankin - vähän meikkiä ja sopivasti keimailua ;-)

Vierailija
16/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää hirveältä... taitaa olla itsetunto vähän turhan korkealla?? ja suomalaiset luuseri miehet pitää itsetuntosi pilvissä kun epätoivoisesti ruinaavat pillua.. juuri näin

Vierailija
17/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei jaksa asenne on totaalinen Turn Off.. Itse en huoli naista joka ei pidä huolta vartalostaan. Kyllä se on naisen tehtävä näyttää hyvältä miestä varten.

Vierailija
18/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon naisen kutsuilla - se voisin olla minä, paitsi että mieheni ei ole namu vaan pötsi. Yleensä käy jonnekin lähtiessä niin, että satsaan ajan ja vaivan saadakseni lapset ja miehen kuntoon ja kaiken tarvittavan mukaan. Lähtöjä varten en yleensä saa kovinkaan paljon ennakkovaroituksia tai valmisteluaikaa. Usein vielä tulee yllätysaikainen lähtö, kun siinä samalla tehdään jotain ihan muuta.

Tai kakat jollakin housussa, sukkahousut rikki, tiskikone hajoaa, maitopurkki putoaa lattialle...

Usein olen laittanut ripsiväriä ja ottanut paplarit pois, kun ajamme juhlapaikan pihaan. Vaatteita on kaapissa pirun vähän, kun olen saanut moitteita tuhlaamisesta.

Nyt kun kaikki lapset ovat koulussa ja töissä kivaa, olen tekemässä myös ulkoisesti come backiä. Kun muutos on selkeä, myös saamani huomio suurta. Postiivista miehiltä - flirtillä päivä piristyy. Kateellista naisilta - sillä on varmaan salasuhde. Ei ole, eikä tule!

Vierailija
19/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pääsi takaisin ihmisten ilmoille opiskelujen pariin niin jaksoi taas ruveta tekemään jotain ulkonäkönsä eteen :)

Vierailija
20/23 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni ja haluan että hänellä on hyvä olo ja siksi huolehdin itsestäni, aivan kuten mies huolehtii puhtaudestaan ym.. sehän on toisesta ja itsestä välittämistä...

Mitään se ei kerro ihmisen älykkyydestä suuntaan eikä toiseen. Jokainen olkoon millainen haluaa mutta itsekkään en ymmärrä miksi lapsen saatuaan ei saisi olla nainen vaan haluaa olla pelkkä äiti. Itse nautin kun voin laittautua ja näyttää kauniilta mieheni edessä. Olkoot tyhmää tai ei, piristää kyllä seksielämääkin ja sitä kautta parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi