Missä mielestäsi sijaitsee Vantaan Westend?
Mitkä Vantaan kaupunginosista ovat niitä hyvätuloisimpien alueita? :)
Kommentit (51)
Voutila on Ylästön ja Vantaanlaakson välissä. Ja Pellas on Myrmäen ja Variston välissä.
Kovasti yrittävät laittaa kampoihin, ettei kävelytiestä tule läpiajotie. Tippuis ikävästi kämppien hinta.
pellaksessa en ole koskaan käynyt, etten tiedä niistä taloista muuta sanoa... mutta 120 neliön talo ei kylläkään ole mikään iso ja hieno linne, vaan nykymittapuun mukaan melkoinen mummonmökki. meidän kadun varressa ei ole yhtäkään niin pientä omakotitaloa.
Vierailija:
pellaksessa en ole koskaan käynyt, etten tiedä niistä taloista muuta sanoa... mutta 120 neliön talo ei kylläkään ole mikään iso ja hieno linne, vaan nykymittapuun mukaan melkoinen mummonmökki. meidän kadun varressa ei ole yhtäkään niin pientä omakotitaloa.
miten ison omakotitalon on rakentaneet.
Sillä ei ole merkitystä onko käyttöä niille neliöille tai järkevää rakentaa niin isoa (=ylläpitokustannukset jne.), kunhan se vaan on isompi kun naapureilla.
ja vielä jos sallit tarkennuksen: mikkola ja havukoski. ja eiköhän niputeta samaan nippuun vielä myyrmäen aseman seutu ja hakunila.
olen samaa mieltä. me mahdetaan olla naapureiden mielestä luusereita, kun meillä on vaivaiset 140 neliötä ja perheessä 4 lasta... sitten nuo 2-lapsiset perheet valittavat etteivät oikein meinaa mahtua noihin 250-300 neliöisiin luukkuihinsa... :)
jossa on ainakin ollut myös luonnonkauneutta. Vantaalla ei ole ylipäätään mitään vastaavaa luontoa.
Mutta ei ole kyllä oikeasti Westendin kaltaista kuitenkaan. Toi nyt oli paras alue Vantaalta joka tuli mulle mieleen.
Se Kuninkaanmäkeä ehdottanut.
on siitä muutamia vuosia sitten ollut lehdissäkin. Tontit on halvempia kuin Helsingissä tai Espoossa, joten itse talon rakentamiseen jää enemmän rahaa.