Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea uimahallikäynti osa 2

Vierailija
22.10.2008 |

Niin, uimahallissa paljastuu myö toinen tosi-asia että ehkä puolet naisista on reippaasti ylipainoisia. Tästä aiheesta saadaan vaikka sota aikaiseksi, mutta minä en ymmärrä ihmisiä ,jotka päästävät itsensä laiskuuttaan lihomaan jo vähän yli kakskymppisinä. Ylipaino yhdistettynä hoitamattomuuteen mm varpaan kynnet leikkaamatta, karvat ajelematta ym. ovat kyllä niin suuria naisellisuuden "tappajia"! Mutta tasapuolisuuden vuoksi:kyllä miehenkin pitää hoitaa kuntoaan ja ulkonäköään sen verran, että on siisti!Ja turha muistuttaa että elämässä on muutakin kun ulkonäkö, juu tottakai on mutta ei silti tartte näyttää seinästä revityltä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä, hyvä jos tosissaan uidaan ja kuntoillaan. Uinti on ylipainoiselle hyvä kun vesi kantaa niitä kiloja eikä käy niveliin.

Harvoin vaan näkee näitä ylipainoisia sitä kuntouintia harrastamassa. Ne istuu siellä poreammeessa hautomassa muotojaan. Niiden kanssa jos on samaan aikaan poreissa niin allas jää tyhjäks kun ahterinsa sieltä nostaa.

Vierailija
22/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti mollaa lihavia/lievästi ylipainoisia ihmisiä, sillä sellainen käytös kuuluu mielestäni alakouluikäisille. Miten voi aikuista ihmistä toisten ulkonäkö kiinnostaa noin paljon? Minun elämässäni onneksi on muutakin sisältöä kuin toisten ruotiminen. En valitse ystäviäni/kumppaniani ulkonäön perusteella, sillä ei sen kauniin naaman kanssa viihdy, jos ei ole mitään puhuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti mollaa lihavia/lievästi ylipainoisia ihmisiä, sillä sellainen käytös kuuluu mielestäni alakouluikäisille. Miten voi aikuista ihmistä toisten ulkonäkö kiinnostaa noin paljon? Minun elämässäni onneksi on muutakin sisältöä kuin toisten ruotiminen. En valitse ystäviäni/kumppaniani ulkonäön perusteella, sillä ei sen kauniin naaman kanssa viihdy, jos ei ole mitään puhuttavaa.

Millonkas on kauniin naaman ja puhumisen kanssa korrelaatio löydetty ? Kyllä mun mielestä saa kissan nostaa pöydälle jos uimahallissa vastaan tulee vain ylipainoisia ihmisiä, turha sieltä on pullukoitten munkkien ja näppiksen takaa alkaa huutamaan toisten ulkonäöistä. Kuinkas sitä oikein pystytään olla välittämättä muitten läskeistä mutta toisten mielipiteisiin sitten puututaan kaksin käsin.

Ei tämä ole mikään alakouluikäisten ivanteko, johan läskiverosta on puhuttu pitkän aikaa, japanissa taisivatten vielä iskeäkkin liian isoille vyötäröille sanktiot. Olen itse henkilökohtaisesti sitä mieltä että sipsiin, limsaan ja karkkiin vaan tuplaten alvit ja hedelmistä ja vihanneksista pois. Liian läskeille jaettakoon kuntosalikortteja terveysasemalta. Ei tuokaan tule auttamaan jossei läski itte laita pyörää pyörimään. Siihen tarttetaan sitten mulk**ja laihoja huomauttelijoita.

Vierailija
24/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa jonkun läski- ja inhottavuusstandardin, jonka alittaneet ihmiset jatkossa pakotettaisiin ihan lain nojalla jäämään kotiin? Nyt kun kuntavaalitkin on tulossa, niin sehän olisi hyvä teema. Tietysti voisi antaa veronmaksajien rahoja, että heille hoidettaisiin kuntosalit ja uimahallit kotiin. Tai ainakin läskit ja ihanat ihmiset pitäisi erottaa saunassa ja uimahallissa jollain suojaverkolla/näköesteellä, hyi iljettävää, jos joutuisi jotenkin kosketuksiin tavallisen kansan kansssa ;( Siellä läskien ja rumien puolella voisi olla vaikka kaasusauna, niinkuin saksassa aikoinaan.

Neuvolassa voitaisiin seuloa läskejä vauvoja ja niiden äitejä paremmin. Antaa joku rangaistus jos menee käyrä yli, tuo sähköshokki varmaan olisi tähänkin hyvä. Voltteja vaan kerta kerralta enemmän jos eivät ymmärrä ja usko. Ennen koulua viimeistään olisi hyvä karsia tällaiset ihmiset maapallolta, ettei tule muilla ihanuuksille mitään traumoja.

Ihan huippu kirjoitus! Nauroin vedet simissä!

Vierailija
25/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, hyvä, että sain hymyäkin tähän ketjuun ;D

Vierailija
26/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää jo jonkin verran ja eri kanteilta nähneenä voin vain todeta että pienet on murheet sulla.

Tämä onkin VAIN YKSI PIENI MURHEENI. siinäpä pointti- te luulette että koko elämäni pyörii läskien ja pillukarvojen ympärillä. Mulla vain on tässä aina välillä luppo-aikaakin- kunhan pohdiskelen elämää eri aspekteista. Ette te voi oikeasti luulla, että olen niin yksinkertainen, että tällaiset asiat pyörittäisivät mun maailmaani ;)) alkaa naurattamaan. Voidaan keskustella myös vaikka tumma-ihoisten karvoituksesta, jos haluatte, olen ihan niihinkin tutustunut asuessani ulkomailla ja tumma-ihoisissa ihmisissä niitä läskejäkin löytyy, jos siis pysytään teemassa...olen siis myös tätä elämää ja maailmaa kokenut monelta karva-kantiltakin- ainiin ja sarkasmin ystävä olen myös! Ihminen on ihminen joka paikassa karvoineen, läskeineen ja ilman. Jokainen saa kukoistaa sellaisena kuin on, kunhan kerroin mielipiteeni, toki olen niihin oikeutettu? Suomessa tuppaa ihmiset elämään niin, että kaikkien pitää olla kakista asioista samaa mieltä ja kovin suvaitsevaisia ja ymmärtäväisiä. t ap jonka maailmassa on ihan muutakin

Vierailija
27/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille heidän omanäkönsä on sen verran kipeä asia, että totta kai he puolustautuvat hyökkäämällä.

Vierailija
28/29 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on oikeus käydä uimahallissa, käydä kuntosalilla ja jumpassa, ettei tulisi haukutuksi keskustelupalsoilla tai katsotuksi kieroon. Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä!

Vierailija
29/29 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että ihmiset haluavat liikkua. Hän vain ihmetteli, miksi ihmiset päästävät itsensä rupsahtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi