Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä puoluetta äänestät?

Vierailija
22.10.2008 |

.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aikemmin äänestänyt vihreitä, viime vaaleissa vasemmistoliittoa, koska vihreäthän on nykyään semmoinen pikkukokoomus. Nyt kuitenkin äänestin taas vihreitä, koska mun mielestä kuntavaaleissa pitää äänestää oman kaupunginosan ehdokasta ja tää vihreä on hoitanut ihan hyvin asioita edelliselläkin kaudellaan. Ja tietää meidän kaupunginosan ongelmat ja vahvuudet. Siksi siis vihreä tällä kertaa.

Luultavasti palaan sopivan vasemmiston ehdokkaan huomaan taas sitten eduskuntavaaleissa.

Vierailija
42/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen äänestänyt demareita, nyt lähtee vasemmistoon ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomukselle menee ääni täälläkin.

Vierailija
44/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pettynyt niin Kataisen jankkaamiseen kuin paikallisten kokoomuslaisten yksinkertaisuuteen.

Katainen hokee vaan että menot pitää sovittaa tuloihin kunnissa. Ihan hyvä ajatus mutta kun menot tulee lakisääteisistä palveluista ja tulot veroina jotka laskee hyvin herkästi kun työpaikkoja menee. Yhtälö ei ole noin yksinkertainen

Valtio on täysin jättänyt kunnat oman onnen nojaan...

Äänensaisi Ps jos olisi parempia ehdokkaita, nyt äänestä Kristillisiä

Vierailija
45/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoluetta : Kokoomusta.

Vierailija
46/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken osaa oikein päättää ehdokasta: haluaisin äänestää nuorehkoa naista, mutta ehdokkaista tunnen/tiedän vain vanhempia ja miehiä. Vihreistä tietäisin hyvän ehdokkaan, mutta kun ei ole kovin todennäköistä että hänet valitaan, ääni voi mennä jollekin melko eri tavalla ajattelevalle (vaalikoneen mukaan niitäkin löytyy vihreistä). Vasemmistoliiton ehdokkaat ovat "tasalaatuisempia" mielipiteissään sosiaalipolitiikasta yms. minua kiinnostavista asioista, joten ei ole niin väliä kenelle siellä ääni menee.

Ja muuten päivääkään en ole saanut työttömyyskorvausta tai toimeentulotukea, itse asiassa aika harva tuntemani vasemmiston kannattaja on... voi niitä kannattaa myös sellaiset jotka eivät itse (vielä?) tarvitse.

Vierailija
47/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtätekevien puolella, heh, heh!!!

Vuoden paras vitsi!!!

Vierailija
48/48 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että mikään muu puolue ei herätä niin paljon yleistä vastenmielisyyttä kuin kokoomus. Eli jos saisi antaa negatiivisia ääniä, kokomus olisi varma voittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan