G: mitä puoluetta äänestät?
Kommentit (48)
Vihreitä. Kolme suurinta ovat sitä samaa ryvettynyttä tuubaa, muista pikkupuolueista voisin harkita Rkp:ta.
Mä en ainakaan halua elättää jotain elämäntapakotiäitejä.
Eniten tökkii demarit, jotka on sitä mieltä, että kaikki lapset kuuluisivat päiväkotiin.
KOKOOMUSTA!
Työn teon tulee kannattaa, perheillä pitää olla mahdollisuus itse päättää miten lapset hoidetaan, järjettömän verottamisen tulee loppua...
Äänestä sinäkin Kokoomusta!
Veikkaanpa, että mikään muu puolue ei herätä niin paljon yleistä vastenmielisyyttä kuin kokoomus. Eli jos saisi antaa negatiivisia ääniä, kokomus olisi varma voittaja.
KOKOOMUSTA!
Työn teon tulee kannattaa, perheillä pitää olla mahdollisuus itse päättää miten lapset hoidetaan, järjettömän verottamisen tulee loppua...Äänestä sinäkin Kokoomusta!
Kokoomusta!!
Vasemmisto ja vihreät ajavat Suomen konkurssiin.
jos saisi antaa negatiivisen äänen, kokoomus saisi sen
Veikkaanpa, että mikään muu puolue ei herätä niin paljon yleistä vastenmielisyyttä kuin kokoomus. Eli jos saisi antaa negatiivisia ääniä, kokomus olisi varma voittaja
olen aiemmin äänestänyt myös kommareita ja vihreitä.
Vaikka kokoomustakin olen vakavasti harkinnut mutta isoissa asioissa olen lähempänä kepun linjaa. Ehkä sitten seuraavissa vaaleissa kokoomus.
Eli jos äänestän, äänestään mitä todennäköisemmin Vasemmistoliittoa... :)
Työläiskodin kasvattina en ainakaan ikinä voisi äänestää Kokoomusta. Harkitsin myös perussuomalaisia, mutta päädyin demareihin.
En ikinä äänestä vasemmistoliittoa, demareita tai demareiden sylikoiria vihreitä. En myöskään tuhlaa ääntäni kristillisdemokraatteihin.
kun suuri osa suomalaisista luulee puolueen ajavan keskiluokan etua...
Äänestä vasemmistoliittoa tai mahdollisesti vesimelonivihreää ;)
Jaana Pelkoselle lähti täältä ääni. Siinä muodollisesti pätevä, fiksu ja esiintymiskykyinen nainen.
*kehu nainen päivässä*
Demareita äänestin viime vuoteen asti, nehän ei tee mitään järkevää! Mulla menneet äänet hukkaan, kun en ole aiemmin kiinnostunut/tietoinen politiikasta:(
Varmaan jokin muukin puolue kannattaa myös kotihoitoa päivähoidon rinnalla. Mutta keskusta nyt ainakin on sen kannalla, että jokainen perhe saa itse päättää miten lapset hoidetaan, ja kotihoidon ja päivähoidon tulisi olla tasavertaiset vaihtoehdot.
Eniten tökkii demarit, jotka on sitä mieltä, että kaikki lapset kuuluisivat päiväkotiin.