Häätöäänestyksessä EINARI ja HENRI. Einarille +++ on niin hyväntahtoinen ihminen, että sellaista tarvii talossa.
Ja ajatelkaa, ensimmäinen huoli einarilla oli että hän ei voi olla tiinan tukena jos joutuu pois. Miettikää oikeesti, kuinka on sydäntä ihmisellä!!!
Kommentit (10)
musta se Henri on aika mitäänsanomaton tyyppi. Pois vaan.
Hänen kuuluu jäädä vielä taloon.
Ja totta, minäkin kuuntelin kun einari sanoi tiinalle, että jos hänet äänestetään nyt ulos niin hän ei voi olla tiinan tukena hänen raskaudessaan. Siis aivan mahtavan ihana ja ystävällinen persoona!
eli tuntuu että hakee vaan kontaktia että pääsis panoille... ????
Eli EI TODELLAKAAN oo seksin perässä tiinan läheisyydessä. Ei varmaan oo seksin perässä, kun muuten vaan haluaa olla lähellä ja tukea raskaudessa.
Mun mielestä tollanen ystävyys ja sit sellanen intohimo-seksihalu on KAKSI AIIIIIIIVVVAN eri asiaa.
Einarille +++++++++++++++++++++++
Ei nyt henrikään mitään erityisen pahaa oo tehnyt komentamisen lisäksi, mutta einarille silti +
einarin yöllinen käyttäytyminen on todellakin ihan luonnollista miehille.
Moni mies tarvii seksiä useita kertoja viikossa, varsinkin tollasessa parinkympin iässä. Ja kun ei saa seksiä, niin silloin se pitää tehdä itse.
-keskenkasvuinen
-epätasapainoinen
-epävarma
-sekavakäytöksinen
-identiteettikriisinen
Einari EI OLE HOMO vaan BI ja lääppii todella inhottavasti talon naisia. Oletteko katsoneet 24/7 kun Einari vaivihkaa koskettelee naisten rintoja ja katsoo haaroväliin. Einari on LAPSI ja hänen on parasta päästä pian kotiin ennenkuin satuttaa siipensä sekoilullaan.
HENRI on silmänruokaa. Ainot " viat" on sellainen keveä pomottelu, mutta ei hän työnnä nokkaansa kenenkään asioihin tai ole asiaton, vaan osaa nöyrtyä ja olla kuin muutkin.
Henri tulee tarjoamaan vielä paljon katseltavaa. Jos taloon tulee lisää naisia (tai siis KUN tulee) niin Henri varmasti saa aikaan säpinää! Einari EI. Einasrtista on kaikki nyt nähty. Eli hörötystä ja lääpintää ja noloja keskusteluja " seksikokemuksista" .
Henri ++++++++++++
Einari ei ehkä ole ihan makuuni... Mutta olen suvaitsevainen ja ymmärrän ja arvostan erilaisuutta. Kaikesta huolimatta Einarilla tuntuu olevan sydän paikallaan ja hyvin sympaattinen ihminen.
Heka sen sijaan rehvastelee jo talossa varmalla voitollaan koska mielestään ei voisi hävitä Einarille... Ja lisäksi kyseinen nuija kohtelee asuin tovereitaan tyhmästi. Neuvoo, komentaa ja opastaa kuin vähempi järkisiä... ansaitsisi hiukan pudotusta maan pinnalle!
Haluan nähdä Hekan naaman kun tajuaa että hävisi Einarille!!!! Se olisi mahtavaa... VOITTO ERILAISUUDELLE!
Einari joutaa tippua myöhemminkin... Onko se erikoisen harvinaisuuden aina ensimmäisenä tiputtava?
Se on törkee määräilijä, ja olevinaan paras kaikesta ja kaikista! Ärsyttävä jätkä!
Mun yks tuttu on ollut sen kaa intissä samaan aikaan, ja on kuulemma ollut todella rasittava jo sillon..
on niin PERSOONA että sen on pakko jäädä taloon