Harmittaa, että päätettiin järjestää edes pienet häät
Olisi pitänyt vain " karata" . Nyt siis kutsuttiin vain omat vanhemmat ja sisarukset. Kirjoitettiin kutsukorttiin, että toivottavasti osaavat pitää salaisuuden aina vihkipäivään saakka ja että kunnioittaisivat päätöstämme pienistä häistä. Kuitenkin sekä mun äiti että anoppi ovat nyt väen vängällä ehdottelemassa, keitä kaikkia muita pitäisi kutsua, ettei kukaan vain loukkaannu. " Voidaan maksaa kaikki kulut kyllä..." ArGGGG!!!!
Kommentit (5)
Onko jo liian myöhäistä karata ja perua häät?
Loppujen lopuksi mieheni sanoi rauhallisesti minun vanhemmilleni, että nyt riittää. Päivä on meidän ja itse päätämme. Vieraiksi kutsuimme siis vain 4 hlöä ja mukavaa oli! Juuri sellaiset kuin itse halusimme.
Aiottiin mennä naimisiin ulkomailla, mutta kun tästä mainittiin, alkoi anoppi itkeä ja appi kauhisteli, että " ette te voi, niiden, noiden ja näiden pitää päästä teidän häihin" . Siis häh, PITÄÄ päästä?
No, sitten myönnyttiin, että mennään naimisiin kotimaassa ja vanhemmat ja sisarukset sekä kaksi kaveripariskuntaa kutsutaan. No tästäkös oma isäni riemastui, että tottakai isovanhemmat PITÄÄ kutsua myös. Kutsuimme sitten heidätkin. Ei se valtavaksi paisunut, meitä oli yhteensä 19 hlöä. Mutta vitutti vaan suunnattomasti kaikkien asenne, että ei saa edes omia häitään pitää niin kuin haluaa ja se ja se PITÄÄ kutsua. Missä helve**ssä sekin lukee, että pakko kutsua kummin kaiman serkun koiranhoitaja.
Tsemppiä ap!
Ei kukaan voinut ehdotella ketään häihin...Eikä toisaalta odottaakaan mitään erikoista, saati sitten seurata, toteutuuko erilaiset " kaavat" .
sanot että ei käy. Tai muuten menette sitten vain sulhon kanssa kahdestaan ja hankitte todistajiksi jotkut pultsarit lähipuistosta.