ompa naurettavaa. kaveri ostelee äitiysvaatteita
rv6, ja väittää että on vauvamaha tullut. silittelee töissä mahaansa ja ihmettelee kun muut eivät huomaa " selvää vauvamasuaan" .. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
joo, läskiä se vaan on, get over it!!!
Kommentit (30)
toista odotan. Sehän tässä aika jännää onkin, kun ekasta raskaus näkyi vasta 7:nnellä kuulla.
eihän se vauva voi rv 6 vielä pullottaa kun sehän on vastaa vasta rv 4 ja se on riisiryynin kokoinen. tuskin se kohtukaaan nyt siinä vaiheessa iso voi olla.
Vierailija:
Ihanaa kun ihmiset saa vauvoja ja raskautuu, (mullakin 2 lasta) mutta on naurettavaa ja jotenkin säälittävää kerjätä huomiota " vauvamasulla" viikoilla 6.. mun yksi kaveri ei voinu kauppakassia kantaa enä viikoilla 10, kun masu painaa jo niiin paljon.. siis onnen ymmärrän, liioittelua ja huomionkipeyttä en.Itse en ole raskauksista maininnut kellekään ennen jotain 16-20 viikkoa, eikä mahaa kyl paljo nähnykään. silti mun muksut yli 4kiloisia kummatkin syntyessään.
ja tuli muuten mieleen, että eihän tämä kaveri ole tosiaan voinut mitään nostella plussatestin jälkeen. imurin kävi ostamassa, ja se myyjä joutui kantamaan sen laatikon autoon (näin kertoi).
Usein, mitä hoikempi ihminen, sen aikaisemmin omat housut alkavat kiristää.
Sitäpaitsi voi olla tarvetta vaihtaa tilavampiin pöksyihin jo siksikin, että tiukoissa housuissa on tukala olla _pienenkin_ vauvamahan kanssa. Mulle olisi mahtuneet omat farkut vielä rv16 tienoilla, mutta tosiasiassa ne tuntuivat päällä niin inhottavilta, etten käyttänyt niitä enää rv10 jälkeen..
Vierailija:
toista odotan. Sehän tässä aika jännää onkin, kun ekasta raskaus näkyi vasta 7:nnellä kuulla.
todennäköisemmin vatsasi pullotti hesessä käynnin takia. sori, et oo niin spesiaali tapaus, että kohtusi kasvaisi 10 kertaa isommaksi kun muilla.
jo alkuturvotuksen takia.
Ja etteikö maha voi näkyä ensimmäisellä kolmanneksella... Minulla edellisessä raskaudessa maha alkoi näkyä noin 20 viikolla, ja jäikin sitten kokonaisuudessaan sairaalaan.
Nyt toisessa raskaudessa olen jopa hoikempi kuin ensimmäisen aikana, ja niin vain pullahti maha noin 9-10 viikoilla, ja nyt vk 17 se on jo VALTAVA!
raskausmaha ei voi näkyä, kun vasta siinä rv18 aikaisintaan! kaikki muu on turvotusta.
Ja painoakin on hulppeat 56 kiloa/163 senttimetriä, niin tuskin tää mitään läskiäkään on...tosin neljä noista kiloista on tullut raskausaikana. Ja viikkoja se 17.
No eipä mulla kyllä mitenkään " tasaantunut" , eli kyse ei todellakaan ollu mistään turvotuksesta. Mulla oli rv16:kin jo sen kokoinen masu, mikä monella on aikaisintaan rv20 lähtien.
Ei se vauvamahan koko ole välttämättä millään tavalla yhteydessä vauvan kokoon!!!! Mulla oli loppuraskaudesta hurjan iso maha, silti poikani oli ihan normaalikokoinen - 3585g / 52cm.
-Eelia-
Ihanaa kun ihmiset saa vauvoja ja raskautuu, (mullakin 2 lasta) mutta on naurettavaa ja jotenkin säälittävää kerjätä huomiota " vauvamasulla" viikoilla 6.. mun yksi kaveri ei voinu kauppakassia kantaa enä viikoilla 10, kun masu painaa jo niiin paljon.. siis onnen ymmärrän, liioittelua ja huomionkipeyttä en.
Itse en ole raskauksista maininnut kellekään ennen jotain 16-20 viikkoa, eikä mahaa kyl paljo nähnykään. silti mun muksut yli 4kiloisia kummatkin syntyessään.