Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko tekisit sterilisaation, jos olisit minä?

Vierailija
05.09.2007 |

ikää 33, lapsia 3 (11v,10v ja 4v). Ei halua enää perheenlisäykseen, siitäkin syystä, että olen kokenut kaksi vaikea-asteista synnytyksenjälkeistä masennusta. Tarkoitus lähteä opiskelemaan uusi ammatti, koulu kestää 3v.



Joko uskallan ottaa luurin käteen ja varata ajan lääkärinlausuntoa varten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäröinti, kun jokaisella naisellahan on aina se yksi syntymätön lapsi? Vai viestittääkö epäröintisi sinulle kuitenkin jotain myöhemmästä tulevaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään epäröintiä. Ollaan myös mietitty että mieskin kävis eli käytäis molemmat.

Vierailija
4/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaatiota kun se naisella kuitenkin vaatii ihan operaation. En osaa sanoa.

Vierailija
5/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat lapseni ovat olleet todella huonoja nukkumaan. En halua enempää lapsia, mutta elämästä ei ikinä tiedä. Koen itseni vielä sen verran nuoreksi, etten voisi tehdä sterilisaatiota. En siis sinunkaan tilanteessasi. Niinpä laitatutin hormonikierukan ja odottelen kypsempää ikää sterilisaatiota varten :)

Vierailija
6/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska päätös on niin lopullinen, ja vaikka tällä hetkellä tuntuu tältä, voi olla että 5 vuoden kuluttua tuntuu toiselta. Ja koska tämä elämä on niin arvaamatonta, mitä tahansa voi tapahtua. Voit vaikka menettää miehesi liikenneonnettomuudessa ja löytää myöhemmin uuden rakkauen, ja haluta hänen kanssaan lapsia...esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin painin juuri samaisen aiheen parissa!

ikää 32v ja 2 lasta, nuorempi 5v.

molemmat raskaudet oli alusta loppuun vaikeita,

enkä enää halua lapsia!

silti jostain kumman syystä en " uskalla" tehdä päätöstä...

vaikka toisaalta tunnen etten todellakaan katuisi, sillä nämä lapset riittää...

eli vaikeaa täälläkin!!!

Vierailija
8/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa 5v aikaa vielä miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. Essure.

Vierailija
10/10 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kiinnostunut-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi