ergo-repusta ja vastasyntyneen lisästä
Vauvani syntyy lokakuussa, ja tarkoitus on ruveta käyttämään Ergo-reppua (on olemassa jo).
Onko järkevää ostaa reppuun vastasyntyneen lisää, hetihän ei ulos voi mennä reppuilemaan kuitenkaan (vai voiko?millaisissa tamineissa?) ja tuon lisän tarve on käsittääkseni vain 3 kk?
Tietysti vauvaa voisi kantaa myös sisällä repussa ja voi olla, että haluankin tehdä niin. Mietityttää vain tuon lisän osto kalliilla hinnalla niinkin vähäksi aikaa...
Liinailette ja reppuiletteko te paljon talvella lastenne kanssa? Ja millaiset vaatteet lapsella ?
Esikoista odottelen ja tuhat kysymystä mielessä...
Kommentit (4)
Meillä lisäosa oli kohtalaisessa käytössä alkuvaiheessa, mutta enimmäkseen sisätiloissa. Vauva kitisi alkuun paljon ja poti koliikkia. Ainoa paikka, missä rauhoittui oli joko minun olkapäälläni tai ergo-repussa. Kotona kun piti hoitaa esikoista tai ylipäätään saada kädet hetkeksi vapaaksi, niin repusta oli apua. Se oli ainoa keino, jolla mieheni sai vauvan rauhoittumaan. Tarvitsisit lisäosaa eniten marras-joulukuuksi, silloinhan voi vielä usein ulkoilla äp:n kevyt toppapuvussa.
Niin ja meillähän olisi tarpeettomana tuo lisäosa :-) Ötökkäkuosi, hyvin siistissä kunnossa, ei vielä ole ollut edes pesun tarvetta. Jos kiinnostaa niin laita yhteystietojasi. Asumme pääkaupunkiseudulla. Oliskohan 15e sopiva hinta?
Mietinkin tuota tee-se-itse-versiota...
15 euroa ei olisi paha hinta, mutta emme asu itsekään Suomessa, vaan täällä lahden toisella puolen (Virossa siis). Postimaksujen kanssa hinnaksi taitaa tulla sama kuin uutena.
Ystäviä on kyllä tulossa piakkoin kylään,joten täytyypä miettiä, josko he voisivat lisän tuoda tullessaan.
Palataan asiaan, Merikko!
Ja lisää kokemuksia saa kertoa!
Talviulkoilusta en voi kommentoida, kun en asu Suomessa, mutta toi Baby insert...
Olet varmaan nahnyt sen livena? Eli, luulen (ei ole siis kokemusta, kun oli tuo baby insert) etta saman asian ajaa ihan mika tahansa paksumpi samankokoinen peitto, jonka voit taitella sen Ergon sisalle.
Ja, mulle suositeltiin, etta Ergoa alettaisiin kayttaa vasta n. 5kk iassa... mutta kaikkihan on yksilollista...
Itse Baby insertin koin hankalaksi, ostin sen myos ehka vahan liian myohaan... eli kayttamatta jai. Muuten Ergo on tosi mahtava kapine!