JÄRKYTTÄVÄ tuo Beslan-dokumentti!! Katsoitteko?
Miltä on mahtanut tuntua siitäkin äidistä, joka päästettiin vauvan kanssa ulos, mutta joutui jättämään koulutyttönsä panttivangiksi - ja lapsi kuoli.
Kommentit (7)
Vierailija:
Onko joillekin enää mikään järkytys, Suomenkin televisiokanavilta tullut yli 10 dokumenttia aiheesta.
Monta vuotta tätä Beslania pitäisi jauhaa? Minä surin sitä jo 3 vuotta sitten, tällaista tapahtuu jossain päin maailmaa koko ajan, ei minun itkuvarastoni ainakaan riitä alkaa suremaan kaikkia kuolemia. Se on sitä paitsi ihan luonnollista, ihminen suree heitä, jotka kokee läheisekseen. Beslan tapahtui kaukana Etelä-Venäjällä, oloissa, jotka eroavat täysin minun elinympäristöstäni.
Vierailija:
ei kukaan aaveella tällaisista viitsi puhua. miten olis, jos keskusteltais mieluummin vaikka bb-talon asukkaiden nenän pituudesta.
panee taas miettimään näitä oman elämän murheita eri tavalla. kaikki ongelmat on turhia sen rinnalla, että jotkut ovat joutuneet kaivamaan oman lapsensa ruumista jostain raunioiden keskeltä.
En mä ainakaan muistanut, että lapsia kuoli noin kauhean paljon. 180 vai mitä se oli. Pieniä ekaluokkalaisia, ala-asteelaisia näännytetty ensin puolikuoliaaksi janoon, joutuneet juomaan omaa virtsaansa ja sitten ammuttu tai räjäytetty. En yhtään ihmettele, että paikallisissa on herännyt hirveä viha ja kostonhalu.
Vierailija:
Miltä on mahtanut tuntua siitäkin äidistä, joka päästettiin vauvan kanssa ulos, mutta joutui jättämään koulutyttönsä panttivangiksi - ja lapsi kuoli.
Kun miettii, mitä itse olisi tehnyt siinä tilanteessa. Ei kauheasti valinnanvaraa. Terroristi osoittaa aseella ja vaatii viemään vauvan turvaan ja sitten joutuu sanomaan pikkutytölle, että sen on jäätävä tänne. Että sä siis mietit, että voit pelastaa sen vauvan, mutta loppuikäsi myös mietit, olisitko voinut pelastaa isommankin lapsesi.
ei kukaan aaveella tällaisista viitsi puhua. miten olis, jos keskusteltais mieluummin vaikka bb-talon asukkaiden nenän pituudesta.
Onko joillekin enää mikään järkytys, Suomenkin televisiokanavilta tullut yli 10 dokumenttia aiheesta.