Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIV-testistä?

Vierailija
04.09.2007 |

otetaanko niitä potilaalle kertomatta/potilaan pyytämättä? Esim jos potilaalla on epämääräisiä mahakipuja, niin kuuluuko HIV-testi labrakoepatteriin joka otetaan???!! Mieheltäni oli otettu, ja jotenkin alkoi mietityttää että miksiköhän... Siis sattui käteen miehen labratulosvastaus paikasta jossamä en yleensä pengo, siinä oli HIV testattu maksakokeiden, pissan ym ohella.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen mahavaivat olleet toiminnallisia kummempia, ei luulisi olevan aihe HIV-testiin.

Vierailija
2/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan saletisti. Ei testiä tehdä ellei sitä itse halua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kaikista reilua, että kysyisit mieheltäsi suoraan asiasta!?! saat itsellesi vaan pahan mielen kun pohdit yksinäsi!

itse ainakin olin hyvilläni kun raskauden myötä testattiin, ja kun tulos negatiivinen huokaisin helpotuksesta vaikka mitään syytä ei ollut epäilläkään että olisi...ei vain oltu ennen testattu!

Ehkä mieheltäsi on kysytty, että onko testattu ja haluaako että otetaan samalla ja mikäs siinä ja varsinkin jos tulos oli negatiivinen niin hyvä!

Vierailija
4/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan HIV-todistus.

Vierailija
5/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kysynkin. Toisaalta en viitsisi ottaa puheeksi jos on ihan turha keskustelu.. En jaksaisi riidellä.

Vierailija
6/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät tankkaamassa autonsa " naapurissa" .

Vierailija
7/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun tankkaa missä tahtoo, mut sitä omaa pistooliaan ei tartte vieraissa tankeissa uitella. Tai saa muuttaa kylmäasemalle. *prkl*

Vierailija
8/32 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ihan sen yhteydessä vaan, kun menin sairaalaan. Ottivat siinä heti mennessäni perusverenkuvat sun muut, määrittivät veriryhmän, ottivat mm. hiv-testin.

Vierailija
9/32 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen vaan niin väsynyt niin väsynyt, en JAKSAISI tätä.

Vierailija
10/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko ei saa aikaiseksi testeihin meoa vaikka on maksullisissa " vahingossa kännissä" Aasiassa käynyt. Testauttais ny penteles ittesä, että voitaisiin ilman kondomia touhuta. Muut testit kyllä otatti, mutta tohon HIV-testiin meno on jostain syystä jäänyt... Taitaa pelätä tosissaan tautia. Musta testi otettiin raskauden yhteydessä vajaa vuosi sitten.

Vierailija
11/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pyytänyt joskus HIV-testiä jos on jotain muita verikokeita otettu ja kumppani vaihtunut edellisen testauksen jälkeen. Epätodennäköistä tietty että siitä positiivista vastausta tulisi näillä kumppaneilla. 2 pidempiaikaisemman lisäksi vain 4 muuta petikumppania ja näistä kuudesta 4n miehen sänkyseurat yht 1kpl minun lisäksi - eli 3 neitsyttä olen korkannut ;-)

Vierailija
12/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan mitään syytä kieltäytyä. Mullakin oli kerran hassuja iho-oireita eräästä harvinaisesta ihotaudista ja lääkäri sanoi, että ainoa, mihin tämänä taudin voi sekoittaa, on kuppa. Ja niin sitten otettiin kuppatesti, vaikkei ollut mitään syytä epäillä, että olisin sellaisen jostain saanut.

Vierailija
13/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos on kuullut että joku kaveri on sairastunut, tai jotain... Ja joskus jos ei tiedätä miksi on kipee kysytään saako ottaa. Mulla itsellä oli sitkeä flunssa ja kaikkia epämääräisiä oireita niin lääkäri kysyi että jos sekin vaihtoehto suljettais pois, minä siihen että ok. Ja 100% varmasti olin uskollinen miehelleni, mutta onhan mullakin ollut nuoruuteni

Vierailija:

ja mieskin tietää. Meillä kolme muksua, ja taatusti ei pitäis ollamuuta kuin yhteistä seksiä.. Nuorin 6v.. Ja silloin odotusaikana siis tietää multa testatun. Mieheltä HIV-testit otettu viime talvena. Haiskahtaa? Vai oonko vainoharhainen?

Vierailija
14/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kaikki nuo muut vaihtoehdot tuntuu epätödennäköisiltä paitsi se että on pettänyt. KYsyin silloin että mitä testejä susta otettiin, miks jätti tuon mainitsematta jos oli puhtaat jauhot pussissa? Ei kai hiv-testi oo kenellekään niin peruskauraa että se ihan just unohtuu??

Vierailija
15/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni otettu viimeisen 2,5 vuoden aikana kolme kertaa, kaksi raskautta ja äidinmaidonluovutus. Mitään varsinaista syytä epäillä siis ei ole, kunhan testailevat varmuudeksi.

Vierailija
16/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ehdotettu sen ottamista.

Vierailija
17/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin tietää. Meillä kolme muksua, ja taatusti ei pitäis ollamuuta kuin yhteistä seksiä.. Nuorin 6v.. Ja silloin odotusaikana siis tietää multa testatun. Mieheltä HIV-testit otettu viime talvena. Haiskahtaa? Vai oonko vainoharhainen?

Vierailija
18/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä kysymättä oteta

Vierailija
19/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/32 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on sen itse halunnut tai sitten on ollut jostakin syystä syytä epäillä tartuntaa.

Naisilta otetaan jokaisen raskauden aikana sekä jos aikoo luovuttaa äidinmaitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän