Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näkyykö kellään tuo 12/7 BB-kanava (antennitaloudessa)?
04.09.2007 |
Ihme huijausta, irtisanoin koko paketin kun alkoi ottaa päähän.
Kommentit (6)
Ei joka asiaa tarvitse tehdä varastoon..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja jos on antenni (siis EI kaapelia), silloin se on 12/7 eli näkyy vaan illasta aamuun. Piste.
homma ei muutenkaan toimi luvatulla tavalla.
Emme ostele jokainen kuukausi uudelleen korttia.
Että on olemassa tarjouksiakin joihin on mahdollisuutta ottaa osaa. Älä siellä tietämätön huutele olevasi joku fiksu kun et tiedä edes mahdollisista muista maksutavoista.
Alue: Aihe vapaa
Sieltä pitää aktivoida BB kanava niin sitten näkyy?