Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6.v poika :) :(

Vierailija
21.07.2007 |

Poika on tosi itkunen jos ei sa periksi tai asia voi olla vaika mikä asia , itke monta kerta päivässä. Ja ei osa leikkiä yksin?? Onko se tämä ikä vai mikä on? Millä teidän ja mitä leikkivät?? Eskari on mennossa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmenee monilla juuri kärsimättömyytenä ja itkuisuutena, kun ei osaakaan kaikkea mitä haluaisi. Pitäisi olla jo niin isoa mutta silti on vielä niin pieni.



Kehua ja kannustusta! Menee ohi itsekseen.

Vierailija
2/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkä jo hieman helpottanut elokuussa 6v täyttävän tytön kanssa, välillä sitä on kyllä ihmeissään kun ennen niin sävyisä ja rauhallinen tyttö pistää ihan överiksi, itkee, rääkkyy, karjuu, potkii, lyö ja muuta mukavaa, mutta kyllä se tästä. Itsellä vaan meinaa käämit palaa tuollaisen kanssa, aina en jaksa ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitä yrittä jaksa vaan..

Vierailija
4/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös eskarin aloittava poika. Ihmeeliistä kitinää ja kiukkua ilmassa, jos ei kaikki ole niin kun hän haluaa... Toivottavasti tämä vaihe menee pian ohi!

Vierailija
5/5 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdottomaksi on tyttö mennyt tämän kesän aikana. Muut lapset on meillä jo sen verran isoja, etten muista, minkä ikäisenä heillä oli tuo uhmis. Onko muitten lapsilla ollut noin aikaisin?