Kumman kokoinen haalari 87 cm pojalle
Ajateltiin ostaa reiman haalari talveksi, mutta mietityttää koko. Poika on pienikasvuinen ja muutenkin siro, mutta sitäkin kovempi menijä. Vaatteet on tällä hetkellä 86-92 cm. Ja olisihan se hyvä et menisi vielä ensitalvenakin haalari. Tarkoitus olisi pukinpussiin haalari laittaa..
Kommentit (9)
nyt 90 cm 2,5-v poika. Vk-haalari reimatecin 92 cm babymalli, ja on sen verran " reilu" että mennee keväälläkin. Talvihaalari myös 92 cm, vyötärömalli, eli vielä hiukan babymallia pidemmät lahkeet. Aika reilu sekin. Viime talven 86 cm talvihaalari olisi nyt just passeli :) Testattiin juuri... Mutta tuskin menee enää tammikuussa, ainakaan paksujen lisävaatteien kanssa.
En ostaisi 98 cm haalaria.
mä ostaisin koko 92 ja antaisin sen käyttöön heti säiden kylmetessä. Erikoista säästää joululahjaksi.
Ja nyt 98 on ihan liian iso. Ei missään nimessä säästötarkoituksessa haalaria joka on ensimmäisenä talvena aivan liian iso.
ap ottaako 86 vai 92 cm?
ottaisin 92.
(en 98 missään nimessä)
Pakko laittaa tähän ku mun kaveri osti pojalleen(nyt 1v) talveksi haalarin,kokoa 98cm. Että mahtuu vielä kevät talvellakin:) Pojalla pituutta n.82cm nyt...
liian pitkän kanssa on vaikea kävellä ja liikkua, varsinkin tuon ikäisen joka juuri on oppinut kävelemään.
Ei taida kuitenkaan mahtua enää talvella. Noissa haalariostoksissa ahnehditaan vähän turhaan ja ostellaan ihan järjettömiä kokoja.
Olen miettinyt. Ja siksi säästän pukin pussiin/ tai syne lahjaksi ku pojalla on kumpikin putkeen. Ja meillä ainakin vielä on onnes vaikka saakin vaatteita, tietää jo et kaikkia mitä haluaa ei todella saa.
Alkutalveksi on haalari ja housut& takki kokoa 92 on kanssa kaapissa serkun perintönä. Joten siksi myös mietin tota isompaa kokoa.
ap
Mutta miksi ostaa haalari joka on liian iso?
92cm haalari menee teille varmasti koko tämän talven.
Reiman haalarit on aika reiluja mitoitukseltaan.
Liian isossa haalarissa on hankala liikkua, jos esim. lahkeet on viidellä makkaralla nilkoissa.