Mulla on aivan ihana 11v poika!
Hänellä on sisko jonka kanssa tappelevat tosi paljon mutta eilen taas sain todisteen siitä kuinka läheisiä ovat. Poika oli uimassa ja oli ostanut sieltä kanttiinistä itselleen ja siskolleen mehua, karkkeja ja sipsejä, jotka sitten toi kotia siskolleen. Olin aivan mykkänä toisen epäitsekkään käytöksen edessä, hän vielä käytti omia rahojaan näihin ostoksiin ja eivät olleet mitään kaupan hntoja.
Kommentit (7)
Ei toikaan saanut kommentteja, kun kertoi 3-v. tyttönsä ihanuudesta.
Toivottavasti minullakin on seitsemän vuoden päästä tuollainen 11-vuotias poika! Nyt ainakin on merkit samansuuntaiset. Olen ihan miettinyt, että eikö muka normaali nelivuotias halua kaikki karkit tms. itselleen - ei meillä ainakaan, vaan kumpikin lapsi pitää huolen siitä että sisko tai velikin saa. Joskus lapset ihan hätääntyy jos näyttää siltä että vain he itse saavat jotain erityistä ja toiselle ei jäisikään. Nautitaan lastemme ihanista piirteistä!
tuollaisia lapsia, itsellämme on vasta yksi, niin en osaa vielä sanoa. Tosin toinen syntyy ihan pian, mutta eipä se ainakaan vuoteen herkkuja saa.
(mahtaako olla huonokin konsti, kun isolle opettaa, että vauvat eivät vielä saa herkkuja, eikös olekin kiva olla isompi, niin saat joskus keksin, jätskin tai vastaavaa, tuoko se myöhemmin mukanaan sen, ettei isompi anna myöhemminkään " vauvalle" mitään?)
Yleensä niille vastataan jotka kaipaa apua ja neuvoja. Ne joilla asiat on hyvin, pärjää ilmankin.
Ja varmaan onkin!
Ne on kuitenkin niin ohikiitäviä hetkiä kun tuollaiset asiat huomaa. Meilläkin lapset ovat aina riitelemässä jostain ja ärsyttämässä toista, että meinaa hermot mennä. Juuri ainaisen kinaamisen takia oli kiva havaita joskus jotain muutakin.
ap
vaikka tappelevat välillä niin molemmat aina huolehtivat että toinen saa myös, jos heille ostetaan jotain. Jos toinen on kipeä, toinen on huolissaan. Viime talvena isosisko ei halunnut ottaa pikkuveljeään pulkkamäkeen ja kun kysyin miksi niin kuulemma siksi että häntä pelottaa että x:lle tapahtuu jotain kun isommat pojat ovat niin rajuja..
Kun kirjoittaa jotain positiivistä omasta lapsestaan, ei sitä edes jakseta lukea saatika sitten vastata.
Muutama minuutti sitten provosoivan aloituksen, heti tuli vastauksia!
Kyllä te olette kateellisia ihmisiä!