Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin, etta Korkeasaaressa on Kissojen yo. Kannattaako lahtea sinne lasten kanssa? Mita erilaista siella on silloin? Vai onko 4 ja 5v lasten kanssa sama, meneeko joskus muulloin?

Vierailija
04.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivempi kuin yleensä, koska järjestetään illalla, ja kissaeläimet on silloin liikkeellä. On enemmän kaikkea ohjelmaa, eläinten ruokintaa, teatteriesityksiä (ainakin ennen ollut) ym. Ihanan näköistä, kun on ihan pimeää, ja laitettu lyhtyjä joka puolelle :). Paljon ihmisiä, siihen kannattaa varatutua, mutta kyllä sinne kannattaa silti mennä!

Vierailija
2/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikein kiva ko0kemus!

Ihmetyttää muuten ne idiootit, jotka ovat varustautuneet taskulampuin.

Viimeksikin joku idiootti- äippä osoitteli kissoja kirkkaalla fikkarinvalolla, että lapset olisivat paremmin nähneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai rajattu määrä. Jäi vain jostain ilmoituksesta mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän