Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen läntti vauvan silmässä, kokemusta

03.09.2007 |

Meillä on nyt kuukauden ikäinen tyttö ja huomattiin että sillä on oikeassa silmässä siinä värillisessä osassa (onko se iiris???) parin millin kokoinen valkoinen läntti, aivan kuin siinäkin ois sitä valkuaista. On mahdollista, että se on ollut siinä syntymästä asti, koska en muista tarkalleen milloin ensimmäisen kerran sen näin. Olen vain ajatellut, että se on rähmää. Nyt sitten aloin katsomaan sitä tarkemmin. Sitä ei siis näy jos vauva kattelee normaalisti, mutta jos se katsoo ylöspäin tai itse vetää alaluomea alaspäin niin sitten sen näkee.

Keskiviikkona olen menossa näyttämään sitä neuvolaan.

Oisko jollain kokemusta tai tietoa vastaavasta? Hirvittää, että mikähän se on:(.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin juuri lehdestä perheestä jonka vaavin silmässä oli valkoinen läntti joka lopulta osoittautui silmäsyöväksi.en halua pelotella ja toivottavasti vauvasi silmässä on jotain muuta vaaratonta,mutta sinuna veisin kyllä heti lääkärille,vaikkapa silmälääkärille.

Vierailija
2/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lehdessä tämä juttu oli? Haluaisin lukea jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää tätä asiaa kommentoimatta; se lehti oli uusin 7päivää. Siinä siis oli juttu vauvasta, jolla oli silmässä syöpä =(.