Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneiden TOUKOKUISTEN metsästys! =)

03.09.2007 |

Missäs ootte? En löytäny ainakaan pinoa..

Tässä viimesin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11060324&p=5&tmo…

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskulle ensiksi, että hyvä homma kun Emmin massuvaivan syy selvisi, kyllä se niin on, että vanhemmat vaistoaa, jos kaikki ei oo kunnossa.

Meillä oli eilen kanssa 4kk neuvola. Potuttaa toi neuvolan touhu kun aina sinne pääse myöhässä. Eilen meidät otettiin puoli tuntia myöhässä! No sit tehtiin hätäset punnitukset ja mittaukset ennen lääkärille menoa. Likka painaa nyt 5975g ja pituutta 61cm.

Lääkäri totesi kaiken olevan kunnossa.

Eilen sitten alotettiin kiinteät, porkkanasoseella alotettiin ja hyvin maistu.

Tätä mammaa väsyttää, kun lapset nykyään herättää jo seitsemän maissa ja ite olen tyhmä enkä osaa mennä ajoissa illalla maate. No kahvin voimalla eteenpäin.

Nyt ei jaksa kirjotella muuta..viikonloppuja

äite ja Anette 4kk

Vierailija
22/41 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös näitä levottomia öitä, niitä tosin on ollut pitkin taivalta. Alussahan oli vaikeampaa kun oli masuvaivoja. Nyt on varmaan jo lisäruoan tarvetta, mutta minkäs teet kun ei tyttö ala ottamaan pullosta.. No, vähän oli edistystä, kun eilen ja tänään tyttö pyöritti tuttipulloa suussaan jopa viisi minuuttia hermostumatta! Ehkäpä tämä tästä.. Yleensä on nimittäin raivostunut jo kun näkee pullon.

Mulla on muuten sellanen kiva juttu, että mun toinen korva on melkein kuuro (kuulee kyllä vähäsen, mutta huomattavasti vähemmän kuin terve korva, kiitos lapsuudenaikaisten korvien puhkomisten), ja siitä on ollut nyt jotain hyötyäkin. Kun tyttö unissaan äheltää ja käheltää yöllä, niin käännän vain sen paremman korvan tyynyyn, ja saan nukuttua! :D Aika jännä, että herään kyllä sitten salamana ylös, kun tytöllä on nälkä, siis kun herää syömään, vaikkei edes koskaan ala itkeä. Tyttö nukkuu siis pinniksessään vajaan puolen metrin päässä minusta.

Kiva, Jansku, että teillä on luvassa nyt helpotusta! Ja varmaan ois ollu mullaki sellanen olo, että HAA SIITÄS SAITTE, kyllä äiti tietää että jotain on vialla. Joka tapauksessa, rauhallisia öitä sinne, ja myös kaikille muillekin.

Minä olen kipeänä täällä.. on vähän vetämätön olo, ja tuntui ettei jaksa sängystäkään ylös. Niin vaan piti nousta, ja sitten tyttö aamupesuille.. Onneksi oli niin ihanalla tuulella, hymyili vaan, kun kurkkasin pinnasänkyyn herättyäni! Toivottavasti en joudu lääkäriin tämän lentsun kanssa, ja vielä enemmän toivon, ettei tämä tule tytölle! Mutta jos tulee, niin sillehän en voi mitään. Olen ollut pussailematta ja muutenkin vähän vähemmän " läheinen" tytölle nyt, liekö sillä mitään vaikutusta siihen tarttuuko tauti vai ei.

Hyviä vointeja toukokuisille, ja toivottavasti te ette sairastele! Ja hyvää viikonloppua!

sämpyläinen ja pikku maimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

jonkin aikaa lueskeltuani ajattelin kirjoittaa kanssa jotain. Eli meille syntyi 04/05 tyttö ja siis 5 kk raja alkaa jo häämöttää! Järkyttävää miten aika rientää. Vauvan kanssa on mennyt ihan kivasti. Alkuun hämäsi, että olisi rauhallinen neiti, mutta omaa tahtoa ja ääntä on löytynyt sittemmin. Heinäkuun oli selvästi mahavaivoja, mutta loppuivta kuin seinään kun 3kk tuli täyteen. Nyt on kääntynyt kohta kuukauden ja eteenpäin yritys on kovaa, etenkin isosiskon perään. Ympäri mennään jo. Vauhtimimmi siis. 4kk mitat olivat 5,6 kg ja 58 cm.

Aloittelin maistamaan pärynää maanantaina ja siitä alkoi armoton ummetus eli yöt eivät ainakaan parantuneet. Taidan siis pitää tauon. Onko muilla kokemuksia kiinteiden alottamisesta tulleista vaivoista? Entä kikkoja kakantuloon? :)

Nyt sitterissä hermostutaan eli ihanan aurikoista perjantaita kaikille!

Lubina ja neidit 3v ja 4,5kk

Vierailija
24/41 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätistin miehen ja Emmin kaupungille, että saan siivota rauhassa ja jotenkin nyt jumiuduin koneen ääreen. Saas nähdä,mitä sanovat, kun takaisin tullessa samat villakoirat, jotka lähtiessä saattelivat ovelle, ovat ovella vastassa. :D

Eilen kävimme tosiaan 4kk-lääkärintarkastus neuvolassa. Eipä siellä ihmeitä ollut, on sen verran juteltu viime viikkojen aikana lääkäreiden kanssa. Iso tyttö Emmi jo on: pituus 65cm ja painoa 7650g.

Hiukan alkaa olla ongelmia turvakaukalon kanssa: Tyttö on sen verran kookas, ettei oikein viihdy enää kaukalossa, kun siellä ei ole yhtään tilaa liikkua. Hartioista ottaa kiinni, jolloin käsiä on vaikea liikuttaa. Ostimme jo turvaistuimen valmiiksi mutta yli kilon verran pitäisi vielä taistella kaukalon kanssa, arg!

VERNERIMAIJA kyseli maitoallergiaoireista. Meillä oli huonounisuuden ja levottomien öiden lisäksi valkoisen liman oksentelua, ummetusta ja maha piti kovaa pulputusta. Vastiketta kului runsaasti, koska suurin osa tuli ulos oksennuksena. Tyttö oli itkuinen ja ei viihtynyt lattialla, ei mahallaan eikä selällään.

LUBINA kyseli kakkavinkkejä. Kokeilepa kesäkurpitsaa. Ennen altistusta Emmi kärsi pahasta ummetuksesta. Siihen löytyi ratkaisu kesäkurpitsasta, joka pisti kakan luistamaan yhtä hyvin ellei paremmin kuin luumu (joka ei maun puolesta kelvannut ja pieretti kovasti).

MOOLIlla oli samanlaisia kokemuksia kuin meillä. Kiitos tsempityksestä ja kovasti voimia omaan arkeesi! Oletteko aloitelleet kiinteitä? Toivottavasti ei tule enempää allergioita!

Joku puhui masennuksesta. Olethan saanut levätä tarpeeksi? Kun meillä eivät yöt ottaneet rauhoittuakseen, pistimme miehen kanssa ne puoliksi. Minä valvon 03-04 ja siirryn sitten olohuoneen sohvalle korvatulppien kanssa loppuyöksi. Huomasin jo parin yön jälkeen oman mielialani kohenevan kummasti.

Muistathan myös välillä lähteä ulos ilman lasta, kävelylle tai kaupungille, leffaan tai vaikka bailaamaan! Varsinkin, jos vauva-aika on haasteellinen, ei tunnu hyvältä lähteä ulos mutta kyllä se vaan kannattaa, kunhan on luotettava hoitaja. Lapsi kyllä pärjää muutaman tunnin ilman sinua ja itse saat taas muistutuksen, että elämää on kodin ulkopuolellakin.

Nyt taitaa olla pakko ottaa imuri käteen. Voikaahan kaikki oikein hyvin! Halauksia toukomammoille ja pusuja pikku-toukoille!

toivottelevat Tampereen nuhanenät

Vierailija
25/41 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANSKU, minä se olin vissiin kun puhui masennuksesta. Hyviä neuvoja oli sinulla, ainoa harmi vaan, kun meillä ei tää neiti ota pullosta mitään, niin ei voi lähteä tuntia kahta kauemmaksi aikaa mihinkään. :( Aina pitää olla meijereineen vieressä, tuntuu että hihat jo palaa.. Oisin kovasti halunnut jo lähteä käymään bailaamassa, tai edes nukkua tosiaan yhden yön heräämättä, mutta ei.. Täytyy toivoa, että vielä koittavat paremmat ajat, ja tyttökin alkaa pullolle.

Edistystä oli hieman, kun se imaisi pari kertaa maitoa siitä juomanokasta (luonnonkumisesta)! Kunhan tajuais alkaa siitä syömään.

Ettepäi, sano k.a..

sämpylä ja kiukkuinen milja

Vierailija
26/41 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ilmoittautumaan hengissä olevaksi vaikka ei oikein tule kirjoiteltua. Lukemassa käyn sillon tällön.

Monenlaisia vauvoja tuntuu olevan. Kurjia nuo allergiat ja yövalvomiset. Tsemppiä kaikille, toivottavasti jokaisella on tarpeeksi apua lähellä ettei tarvii yksin jaksaa. Itse kun olin esikoisen uniongemien kanssa ihan yksin, mies silloin opiskeli ja kävi töissä niin häntä ei kotona paljon näkynyt ja sukulaiset asuivat muualla.

Meillä menee ihan jees. Ajoittain on vähän levottomia öitä kun Miila kääntyilee yölläkin niin paljon ja yrittää ryömiä. Pääsääntöisesti on kuitenkin ihan hyvä nukkumaan, syö yleensä kerran yössä. Tänään oli " kakkapäivä" . Miila kakkaa yleensä kerran viikossa, joskus harvemminkin. Rintamaidolla mennään vielä toistaiseksi. Miilan iho on kyllä ihan kamala. Ilmeisesti atooppista ihottumaa, toivottavasti ei allergiaa. Hän ei kyllä ole ärtynyt, itkuinen tms ja iho pysyy kuosissa kun rasvaa hyvin aamuin illoin. Meillä on 4 kk neuvola vasta lokakuun puolella. Pyydän sitten perusvoide reseptin kun rasvaa kuluu! Molemmat tytöt atoopikkoja.

Eli täällä kaikki ihan suht ok. Esikoinen on kummeillaan yökylässä, Miila nukkuu parvekkeella. Taidan mennä itsekin vielä pötköttämään miehen viereen. Meillä on tänään 7 v hääpäivä :)

Jaksamisia kaikille tasapuolisesti! T: Moskuliini ja tytöt

27/41 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkistuksia ennen nukkumista.

Paljon onnea Moskuliinille ja miehelle hääpäivän johdosta!

Tänne ei kuulu mitään uutta. Neuvolakuulumisia kirjoittelen sitten keskiviikkona, kunhan sieltä selvitään.

Sauna kutsuu, joten sinne siis ja nukkumaan...

Äippä+tenavat

Vierailija
28/41 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu

Vierailija
29/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen nyt mistä ootte puhunu..

Parisuhde: meillä menee kumma kyllä paremmin ku esikoisen syntymän jälkeen! Tosin mullahan oli sillon vähän masennusta.. Olemme aikaistaneet hääsuunnitelmia, sanomme tahdon jo 2.helmikuuta.. =) Niinpä lasten lisäksi kaikki oma aika menee nyt naikkareilla ja muuten häitä miettiessä.. Kaikki kun on ihan kesken, vasta kirkko on ainut varma asia.. =)

Kiinteitä ajattelin tänään antaa Annikalle ekan kerran. Tytsihän täyttää 7.päivä 4kk. Yöt alkanu pätkii taas, niin ajattelin että aloitetaan kokeilu.

Velliä maistatin, mutta päätin sitte jättää sen kuiten pois..

Eilen illalla oli kaaos talossa. Sain vihdoin neitin nukkumaan (oli ottanu koko päivänä vaan 15 min. unet), niin isoveli kävi herättään! Voi vitsi kun mä otin kunnon raivarit! Monta kertaa ollaan tuon esikoisen kans siitä keskusteltu että ei saa vauvaa herättää.. No isoveli miettimään, onneks neiti nukahti pian uudelleen.

Onko muiden pienet herkkiä uniensa kanssa? Meillä kun tuo herää esim. jos kaukalosta siirtää sisällle.. Tosi herkkä, ainakin verrattuna isoveljeensä. Muutenki nukkuu PALJON vähemmän.. =/

No jospa lähtis potun keittoon! =)

miitu, neitikkä pian 4kk ja Autot-fani isoveli

Vierailija
30/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankos me oltu vähän laiskoja kirjoittelemaan viime aikoina..

No, kannanpa korteni kekoon!

Parisuhteesta: Mies on mahtava mutta mä olen kuin pikkulapsi nykyään. Mikä ihme minua vaivaa, kun niin usein asiat tulee suusta niin rumasti?! Mun mies on ihana, maailman paras puoliso ja parempaa isää saa etsiä. Hän auttaa ja ymmärtää. Mutta mun suusta tulee vaan äyskähdyksiä, joita hän ei ansaitse. Voi itku.

Meillä Emmi muutti eilen omaan sänkyyn. Saatiin kaverilta lainaksi sellainen hifistelypinnis, jossa on kallistukset, runkopatja ja sellaiset jousitukset jaloissa, että se heijaa lapsen liikkuessa sängyssä. Mahtava vehje! Eka yö meni yli odotusten: Emmi heräsi vaan pari kertaa yön aikana!!! Ihanaa nukkua! Toivottavasti tämä jatkuu, eikä ole vain poikkeus. Pitäkää peukkuja...

Miitu kyseli unien herkkyydestä. Meillä se vaihtelee aika lailla. Nyt olen ryhtynyt pitämään tyttöä hereillä, kunnes hän on selvästi niin väsynyt, että nukahtaa kunnolla. Silloin hän ei herääkään niin herkästi. Taisin olla aiemmin vähän liian innokas päikkäreillelaittaja.

Tänään olisi ollut muskari mutta minä vaan unohdin. Ei ole ollenkaan tapaistani unohdella asioita tai myöhästellä, joten olen tosi hämmästynyt.

Perjantaina alkaa sitten Emmin maitoaltistus, jännittää jo nyt. Juuri, kun on saatu homma haltuun, pitää alkaa kiusata lasta. Toisaalta helpottaa, kun saadaan tämäkin asia kohta päätökseen. Maito ei riitä Emmille, joten ruokailuväli on aika tiheä. Mutta kokeiden aikana ei saa antaa muuta ravintoa eli siksikin on kiva, että saadaan kokeet päätökseen ja päästään takaisin kesäkurpitsan ihmeelliseen maailmaan.

Ipanaario heräsi, palataan taas!

Halauksia kaikille!

Jansku ja Pömpylä

Vierailija
31/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sitten pikkuselle äsken pottua, jonka sekotin korvikkeeseen. Muussasin kyllä, mutta neiti alko kakomaan ja muuttu ihan punaseksi! Ei kun pää alaspäin ja sieltä tuli tavarat onneks ulos.. Voi mahoton! Mä kyllä niin säikähin, ku ei tuon esikoisen kans oo koskaan ollu mitään tällasta..

Olipa sitten kaapissa purkki peruna-porkkanasosetta. Kokeilin sitä antaa ja se menikin ihan mainiosti alas.. Liekö sit tähänki taloon tulossa kokkareita inhoava oksentelija.. =/

Janskulle sen verran että tuo unohtelu on ihan normaalia! =) Äidiksi kun oon tullut, niin muisti on vaan huonontunu koko ajan.. Puhumattakaan siitä, ku näitä lapsosia on nyt kaks.. =)

Takas touhuihin, isoveli istuu pöntöllä ja huutaa " Pyyhkimään!" =)

m ja muut

Vierailija
32/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannampa minäkin korteni kekoon. Ei oo tullut hetkeen mitään kirjoteltuakaan!

Mukavasti on arki mennyt. Pikku-neiti on vaan alkanut yöllä heräilemään ja nukkuu jotenkin kauheen levottomasti. Tätä on nyt n. viikon jatkunut. Liekö joku kasvupyrähdys, tiheänimun kausi tms..

Velliä alettiin antamaan muutama päivä sitten. Ja ihan hyvin on sopinut. tänään illalla voikin jo antaa pelkkää velliä (aluksi sekoitin maitoon). Jospa ne yötkin siitä taas pikkuhiljaa rauhoittuisi.

Sitäkin mietin, että kun alkaa olemaan jo vähän isompi, ympäristö kiinnostaa jo ihan eritavalla ja kova hinku olisi jo eteenpäin isosiskon perässä, nämäkin varmasti vaikuttavat öihin.

Parisuhteesta: Mulla on vähän samaa vikaa kuin janskulla. Mies on kyllä ihana, ymmärtäväinen, tekee kotitöitä ja on lasten kanssa mutta silti mä vaan kiukuttelen! Viikonloput varsinkin kun mies on enemmän kotona niin tulee enemmän tiuskittua. Sit aina ittekki huomaa, et tulipa taas anottua tyhmästi ja pitää pyytää anteeksi. On tuolla miehellä kestämistä...

Vauvakuumeesta: Mä luulen että meillekkin hetkeksi riittää nämä kaksi. Mut sitä ei tiedä miten esim. viiden vuoden (tai miksei vaikka 10 vuoden) päästä. Jos molemmat silloin vielä kolmannen haluaa niin mikäs siinä. Nuoria kun vielä molemmat ollaan...

Välillä tosin nytkin ajattelee, että mitä jos tässä olis kolmas lapsi, mikä sen nimi olisi, oliskohan se tyttö vai poika ym.

Mutta tällähetkellä keskitytään kyllä täysillä näihin!! =)

Nyt sohvalle pötköttämään kun siskoksetkin nukkuu! Palaillaan!

-Alpukka, Vella melk.4kk ja " Pinsku" melk. 2v!!!

Vierailija
33/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maistettiin eilen ekaa kertaa päärynäsosetta ja ihan ok meni. Mä olen ollut kiinteitä vastaan, mutta ukko ja mun isäni sitten innostuivat eilen maistattamaan päärynää.

Meillä ollaan taas nuhaisia :( Yöt olleet tosi rikkonaisia reilun viikon ja viime yönäkin heräiltiin 15min-1 tunnin välein. Oma olo alkaa oleen aikas poikki :(

Ja voitte kuvitella mitä meidän parisuhteeseen kuuluu, siis mikä se on??? Meillä vaan tapellaan ja äyskitään, molemmat ovat ihan yliväsyneitä ja sitten tulee vaan riitaa..

Nyt nukkui 3 tunnin unet kun oltiin ulkona ja eipä unia riittänyt enään kotiin asti. Kun isompi meni kiltisti nukkumaan, Osku heräsi ja taas valvottiin.

Meille ei näillänäkymin tule enään lapsia, mä en jaksa!

Meillä ollaan välillä tosi herkkäunisia, välillä ei herää vaikka koira haukkuu vieressä tai hävittäjät lentää taivaalla.

Meillä ei huolita pulloa ollenkaan, saatika tuttia, joten hoitoon en voi tuota antaa vaikka haluaisinkin :(

Kiirettä pitää, tänään Osku täytti 4 kk ja keskiviikkona juhlitaan isonveikan 2 vuotis synttäreitä, missäköhän välissä ehdin/ jaksan tehdä jotain tarjottavaa tai edes siivota?

Miitu; Onkos teille tulossa uus vauva, kun aikaistitte häitänne? ;)

Me ollaan ainakin vielä toistaiseksi menossa 12.7.08 vihille ja naikkareissa saan minäkin vapaa-aikani kulumaan.

Mukavaa alkusyksyä kaikille!

OP, Osku tasan 4kk ja Isoveikka ihan pian 2 v

Vierailija
34/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä meikäläinen.... meilläkin häät ensi kesänä niin alko kiinnostaa..

Vierailija
35/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP: ei kamala sentään oo lisää lapsia tähän perheeseen tulossa! =) Kyllä nämä kaks taitaa riittää meille.. =)

Yksi syy, miksi häitä aikaistettiin on se, että kaaso, jonka välttämättä haluan on ensi kesänä toisten ystäviemme häissä kaasona myös. Ja sitten jos ne häät ois ollu samoihin aikoihin, niin kaasolla ois kiirettä riittäny. Ja sitä paitsi, haluan omia häntä enemmän.. =D

Toinen syy on ihan se, että naikkareissa selattua talvihääpinoja huomasin ihastuvani ajatukseen täysin! Ja miehellekin se sopi paremmin ku hyvin.

Eikä oltas sit jaksettu oottaa vuoteen 2009.. =)

Niin ja pitikö mulla sulle laittaa mailia? Kun jollekki piti, mutta oon unohtanu sen TÄYSIN!

k.a.t.a: naikkarit on www.naimisiin.info

Käyppäs tsekkaan.. =)

mii taas=)

Vierailija
36/41 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissivellillä on leikitty. Tyttö ei meinaa oikeen pulloon suostua mutta meneehän se kun jaksaa yrittää. Rintaa menee kumin kanssa ja ilman. Yleensä itkupuuskan rauhoittaa paljas rinta ja nälkä taitetaan kumilla.

Juu täällä myös mies saa välillä melko kipakoita komentoja..kun oikeasti olen vaan kateellinen sille kun se juo kahvia rauhassa..tekee kaiken näkösiä hommia ihan rauhassa..ja minulla on kuin tuli pyrstössä oli aihe mikä hyvänsä..ihan kuin olisi kauhia paniikki kiire..kun kohta se herää tai kohta se itkee tai kohta on annettava ruokaa tai kohta..pitäs varmasti vetää henkeä ja alkaa kans tekee kaikkea ihan rauhassa.

Tänään ei kyllä pidetty kiirettä kun nukuttiin kippurahännät sohvalla puoli päivää ja äippä katto toisella silmällä bb 24/7 (kyllä katson sitä sontaa) sitten kun sade lakkasi niin hyökättiin ulos ja lumppari nukku yli tunnin kun äiti puski hikipäässä menemään. Mikään tämän päivän touhuista ei toistu päivittäin joten ollos olematta kateellinen. Sillä on välillä näitä nukkupäiviä ja useinmiten ei.

Narske on niin kova, että joutunen lopettamaan. Ilta itkupuuskaa odotellessa.

Vierailija
37/41 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen aamuun taas.. ollaan meillä kyllä jo aikaa sitten herätty! :)

Tässä teille piristykseksi kuva meidän pikku tytystä; http://www.aijaa.com/v.php?i=923968.jpg

Tulen myöhemmin kertomaan kuulumisia.. nyt on kiirus..

sämpylä

Vierailija
38/41 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihana toi sämpyläisen pikkuinen!!!

Kiitos vaan piristyksestä, sitä kaivataan juuri tänään: herätty on aamu neljältä 2-veen johdolla, mä oon ite kipee (hirvee flunssa ja ääni menny kokonaan, pihinä vaan kuuluu) ja vauva on huutanu vatsaansa koko tän aamun ja aamupäivän.. 2.v ei mee millään päikkäreille ja oon lyntänny sen katsomaan ti-ti-nallea ku en ite pysty ulos mennä saati pysymään silmät auki vaivoin. äääääks.. Tää on ehkä tähän mennessä hirvein päivä vaavin syntymän jälkeen. Tähän asti oon saanu yöt nukkua kokonaan ku vauva ei oo tarvinnu ruokaa öisin.

Täällä on moni menossa naimisiin, me mentiin tytön ristiäisten ohessa 3 viikkoa sitten ihan kotona ja oli tosi lämminhenkinen tilaisuus:)

Vaavi jakselee hyvin ja pulleesti eli maito riittää varmaan vielä pari kk:tta.

Nyt esikko kaipaa eli menoks..

t:minnis80 + tyttö 3kk 1vko

Vierailija
39/41 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää kun siitä on niin paljon aikaa kun viimeksi oon täällä käyny. Osa ei ollut sillon vielä edes synnyttäny!!

Ja nyt sitten hieman historiikkia: :D

Meille siis syntyi tyttö, piiitkän ja hartaan kipuilun jälkeen.. sunnuntaina (6.toukokuuta) alko voimakkaat supparit ja KESKIVIIKKONA (9.toukokuuta klo 22:00) tyttö syntyi kalvojen puhkaisun jälkeen..

3405g 49cm pipo 34cm.

Tyttö sai nimekseen Amanda Ester Kristiina ja on ollut syntymästään asti rauhallinen ja hyväntuulinen :)

Amandan kasvaessa ollaan muutettu uuteen isompaan asuntoon ja ostettu uusi, PALJON tilavampi auto..

Menoa ja meininkiä on siis ollut jos jonkin näköistä.. edelleen odotamme asuntoomme nettiyhteyttä (odotettu jo viimeiset 8vkoa!!)

saa nähdä sitten koska se ilmestyy..

Meillä ei olla vielä maisteltu soseita eikä velliä.. tarkotus tosin olis kun niitä on jo kaappiinkin asti hankittu :D

Korvikkeilla ja yötissillä mennään.. mulla ei enää maitoa tuu kun silleen että aamuyöstä saa neiti masuunsa jotakin :( harmittaa kun olin haaveillu että ainakin puolvuotiaaks saisin tissillä syöteltyä..mutta minkäs tälle voi :/

Huomenna olis 4kk:n neuvolalääkäri.. saa nähdä mitä siellä on tälläkertaa edessä, viimeksi lääkäri (nuori nainen) käsitteli Amandaa todella ronskisti ja tämän pissatessa alustalle vielä uitteli sitten neitiä siinä pissassa ennen kuin kerkisin hätiin! kauhulla siis huomista odottaen..

Minnikselle paljon voimia ja halauksia, toivottavasti teidän arki rupeaisi helpottamaan!

Kääntyykö teillä vielä pikkaraiset masulta selälleen tai päinvastoin?

Meillä ei vielä.. välillä kyllä heijaillaan masulla ollessa mutta vielä sitä kääntymistä ei ole tullut..

entä onko hampaita tullut?

Amandalle on ilmeisesti puhkeamassa koska niin paljon kuolailee ja nyrkkiä/ purulelua ihan himona " pureskelee" ..

Aurinkoista päivää kaikille!

Sussu ja Amanda vajaa 4kk

Vierailija
40/41 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vihdoin kirjoittelemaan kuulumiset.

Miitu78, meillä on myös tytöllä melko herkkä uni joskus, mutta sitten taas joskus voi sirkkelöidä ja sahailla (niinkuin täällä remontin keskellä on välillä tehty), ja silti tyttö nukkuu. Kummallinen tapaus. Yöllä joskus saattaa alkaa liikehtiä sängyssään, jos minä tai mies kahistelee peittoa tai liikahtaa..! Mutta ei monesti kuitenkaan herää siihen..

Onnipapunen, meillä sama juttu, tuttia eikä pulloa huoli tyttö ollenkaan.. Soisin kyllä, että joisi pullosta joskus, että pääsisin johonkin kauemmaksi aikaa kuin pariksi tunniksi. Mitenkähän tytön sais opetettua siihen..?

Mahtavaa, kaikille häitä tulossa! Itsellä häät on jo ohitse, mutta saahan sitä fiilistellä toisten puolesta! :D

Sussu, kiva että tulit ilmoittautumaan, ja mukavaa että kaikki on hyvin sekä sulla että vauvalla! Kyllä täällä ehdittiin huolehtia melko paljon, luultiin jo että jotain pahaa on sattunut, kun susta ei kuulunut! Mut joka tapauksessa, tervetuloa takas remmiin!

Nyt pitää mennä, tyttö huutaa ku viimistä päivää..

sämpylä