Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*PikkuEnskat viikkoon uuteen*+*+*

03.09.2007 |

Aloitanpa uuden pinon kun on jo kerran maanantain puolella.. ;) Tuossapa edelliset höpinät http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11152201&p=1&tmo…

Mammis

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]Pitääpä nyt testaa tota värihommaa...Mulla oli se värikartta joskus tuolla kirjanmerkeissä muttei näköjään enää..

Meillä meni aamu ihan persiilleen, kiitos isin jonka herätys soi siinä viiden jälkeen, laitto torkkua vaikka kuinka monta kertaa niin että Jimin kanssa varmasti herättiin, sit annoin maidon joskus kuuden jälkeen muttei nukahtanu millään uudestaan edes viereen...Pikkasen otti päähän toi herätys..

Päikkäreille sit ajattelin mennä Jimin kanssa niin eikös ovikello soi just kun oon saamassa unen, huoltomies tuli kattoo tota meiän vessaa et jos saatais uusi peilikaappi siihen, en sit tietenkään saanut enää unta :/

No, tulipa sit pestyä lattiat ja pyyhittyä pölyt...

MOOLI meillä on Jimille Reiman talvihaalari, salkkareiden Onnilla on ihan samanlainen :)

LYCKA me oltiin muskarissa viime torstaina ekaa kertaa, vähän epäilytti ensin kun ei oo oikeen mun juttuja noi lallattelut mutta Jimi tykkäs hirveesti niin sehän se on tärkeintä:)

Mä kyllä oon " sellanen äiti" että laitan välillä Jimin telkkarin ääreen kattoon vauva-tv:tä juniorkanavalta, saan sit ite tehä jonkun jutun, esim ruoan, rauhassa... Kokoajan kyllä vähemmän kiinnostaa se telkkari, tulee niin paljon kaikkea muuta uutta..

PI-KI mä oon huomannut saman että ei oo siitä kii monelta menee nukkumaan että monelta sit herää, Jimi meni ennen aina klo 19 ja heräs 8-9 aikaan, nyt menee siinä 19.45-20.15 ja herää klo 7-8 :D

KESIS joo oli meillä sama la, mikäs päivä sä sit sait pienen maailmaan? Jimi synty VASTA 17.4 sektiolla..

Jimi ei oo ihan vielä kääntynyt mahalleen, melkeen vaan kokoajan mutta se käsi on edessä :) Sit tulee huuto kun tarpeeksi kauan kökkii siinä kyljelleen...Mahalta selälle menee kyllä.

Joo vois miettiä tota tapaamiseen tuloa, mä oon niin surkee liikkumaan Helsingissä että onko se sanomatalo siinä elielinaukion vieressä o.O

Nyt kahvinkeittoooon...

Riikka&Jimi

Vierailija
22/39 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Jep jep. Leikitäänpä leikki " mitä opin tänään" , ja luonnollisesti itse aloitan:

EN ENÄÄ IKINÄ MENE NEUVOLAAN KÄVELLEN!!! Oli ihana ilma kävellä sinne, mutta takaisin päin tullessa alkoi KAATOsade, ja vaikka sadesuoja vaunuissa olikin, niin oli pakko laittaa oma sateenvarjo siihen eteen, kun harson läpi ois " luukusta" mennyt vesi kuitenkin. Olin sitten läpimärkä, valehtelematta rintsikat ja pikkaritkin märkinä!!! Ja käden kun nostin vaakatasoon, niin hihasta TIPPUI vettä... Matkanteko kesti mennessä tasan 31min, tullessa vähän reilu... Että kiva puoli tuntinen sateessa... Lits läts.

Mutta nopeesti Artun mitat:

9755g/71cm/45,3cm

Eli ei mennyt vielä kymppikilo rikki :) Ihan helpottunut olen, että VIHDOIN se painontulo näyttää tasaantuvan. Mutta ihmekös tuo, kun yösyönnit loppu, ja jätkä liikkuu KOKO ajan, myös sylissä ollessaan. Eli ihan hyvä juttu!

Nyt A heräs, meen!

Pi-Ki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Siellä se vielä pieni nukkuu. Vissiin tuo sateen ääni rauhoittaa niin kivasti :)

Ja vähänkö oon pettynyt: seuraava nla-käynti on vasta 8kk iässä, sekin lääkärille =( Ja seuraavan kerran siitä vasta vuoden iässä! *nyyh* Mä niin tykkään käydä siellä, ja nyt pitää oottaa puol vuotta, että pääsee terkkarin luo taas... Ihan mälsää.

Artun näkö ja kuulo oli normaalit, ja aurinkoinen poika :) Joten SERE, ei Arttua haittaa, vaikka Mimosa nukkuukin pitkään. Jaksaa se silti vaimolleen hymyillä, oon varma ;)

Äh, nyt oon taas kuulevinani ääntä... Meen juomaan ainakin kupin teetä, jollei poika vielä herännyt. Palaan kommenttien kera myöhemmin.

Vierailija
24/39 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]just kun pääsin sanomasta (tai kirjottamasta) niin johan pikku-ukko käänty mahalleen!!!

Nyt vaan kääntyilee kokoajan :D

Vierailija
25/39 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Taas olin jumpalla ja ai kun teki hyvää. Tosin huomenna tai viimeistään torstaina tunnen kyllä nahoissani step-laudalle askeltamisen! ;)

KESIS ja Lenni piipahtivat Turkkuses! :) Mahtavaa että sait neuvolasta kerrankin tukea! Kyllä sä ootkin aika sissi kun olet niitä hulinoita kestänyt! Tuuttekos tanssimaan huomenna?

FAY ¿ kiva kun joku muukin tytteli (kuin Oona) kasvaa huimaa vauhtia! :) Piikkikin meni hyvin ja sulle oli suositeltu Patapumia..

IIDA-LINNEAKIN oli lauantaina vähän issesseen liikenteessä, hyvä!!! Kyllä se tekee hyvää sekä vauvoille että meille äideille! :) Kiva kuulla että teidänkin vauvauinti meni mukavasti.

SERE ¿ ei meilläkään enää puuhis toimi ¿lapsenvahtina¿. Siis Oona pyörii kuin väkkärä, oli tänään 5min päästä siitä kun laitoin neidin selälleen puuhikseen about 2m päässä kurkkimassa terassin oven ikkunasta ulos!!! WOW!

Voih, RIIKKA ja Jimi oli sitten joutuneet heräämään turhan aikaisin.. Itse olen suoraan sanottuna työntänyt miehen sängystä ylös kun ekan kerran Oonan syntymisen jälkeen yritti käyttää torkkua. Totesin että ei torkkua tai sit saa nukkua olohuoneen soffalla! ;) Vai että Jimi sitten otti onkeensa ja päätti kääntyä, onnittelut uudesta taidosta!!! :)))

Ja PI-KI & Arttu oli saaneet kunnon saderyöpyt niskaan. Uh! Ei kiva.. Oonakin nukkui ihanasti vaunuissa sateen ropistessa ¿ tosin terassilla katoksen alla ¿ pipo päässä, tumput käsissä, fleece pällä.. AI KUN OLI SÖPÖ! ;) Hienot lukemat teillä neuvolasta oli kotiin tuomisina. Aika pitkä aika teidän seuraavaan neuvolareissuun.. :S

Jep, nyt on mentävä vielä viikkaamaan pyykit ja sit tutimaan. Huomenna mennään taas lattareihin ja pitäisi käydä ostamassa sadesuoja vaunuihin + aurinkovarjo matkarattaisiin reissua varten..

Mammis & Oona [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
26/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]Tänäänkin herättiin kiitos isin klo 5.30 kakkaamaan mutta onneksi Jimi nukahti uudestaan vaipan vaihdon jälkeen..

Oli kiva ylläri kun äsken menin tiliä katsomaan että paljonkos on rahaa, vanhempainrahat oli maksettu, odotin niitä vasta perjantaina..

No, päästään shoppailee Jimin kaa :) Ei ollutkaan mitään ohjelmaa tälle päivälle..

Kuvittelenko mä vaan vai onko täällä vähän hiljasta....?

Vai onko nää pikkuenskat vähissä??

Eipä tässä muuta tällä kertaa, palataan myöhemmin!

Riikka ja Jimi

Vierailija
27/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]En ehdi nyt kirjoitella, mutta käykää lukemassa tuoreimmat meitin kuulumiset isoista enskoista (viesti nro 29). Varoituksena vaan, että aika masis-viesti :( No, jospa se tästä...

Arttu siis tänään ½-vuotias!!! =)

Joten hei hei, ja kohta tavataan isojen puolella!!!!!!!

Pi-Ki ja A 6kk

Vierailija
28/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulle 1/2vee onnea iso läjä!!!

Kiva KESIS, että tosiaan sait neuvolasta tukea! Jaksamista vaan sinne...sitkeä sissi olet ollut! Kohta meilläkin alkaa vehtaaminen, kun taidot karttuu...onkohan sitten suht hyvät päiväunet mennyttä kalua...?

I-L oli ollut viihteellä, jee! Tosiaan, täytyy myöntää, että aina hieman aprikoin, kun mies ja tyttö jää kahdestaan (melko harvoin, LIIAN harvoin) ¿ mutta aina niillä menee hyvin ¿ tuntuu, että tyttö on tyytyväisempi isän kanssa ja nukkumaanmenokin sujuu...

PI-KIN Artulla ja FAYN Annilla hienot mitat! Kivahan se on, että painoa ja pituutta kertyy ¿ ja FAY, onhan Anni tosi pitkä!

PI-KI; käy kertomassa kuulumisia lekurireissulta...ja se patti ¿ minä varmaan vilauttaisin sitä lääkärille siinä samassa...eihän sitä nyt voi olettaa, että pienen vauvan äiti yhtämittaa lääkärissä ramppaa...toivottavasti ei ole niin vakavaa kuin pelkäät!!

SEREN Mimosakin varsin liikkuvaista sorttia...suloinen näky varmaan Mimsu ja koiruus! Ja että aviopari tulossa...:=) Hih, eka enska-aviopari!!

RIIKKA, kokemusta on tuosta torkusta...mrrrr...ja yleensä tyttö herää meillä ensimmäisenä, mutta päättipä mies tossa kesällä mennä golfia pelaamaan niin aikaisin, että soi kello jo viideltä...tosi hienoa herättää koko talo!:=) Reimatecia minä mietin, mutten tiedä raaskiinko...onko sulla tecci vai joku muu?

MAMMIS jaksaa jumppailla ¿ taas täytyy todeta, että kadehdin sun energisyyttä..:=) hauskoja lattareita!!

Me oltiin eilen muskarissa ja kivasti meni. Kaikki osallistujat on tyttöjä ja about samaa ikää. Tuo onkin sitten toistaiseksi ainoa vakiharrastus. Katsotaan, jos syssyn mittaan tulee muuta...HUOM vauva-uijat ¿ onko pk-seudun uinnit kaikki täynnä vai kannattaako kysellä?

Huomenna pääsen shoppaamaan YKSIN (siis kiva, että voi vaatteita sovitellakin...) ¿ pakko saada uusia releitä! Ja kengät! Tai kenkiä:=) Oliskohan vanhempainrahat jo tullu...

Jaahas, soseen lämmittelyyn...palattiin kakkosruutuun, kun kaali ei tytölle sovi eli tämä viikko syödään perunaporkkanaa...

Mukavaa keskiviikkoa!

-mooli ja tyttö 4kk

Vierailija
29/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]ARTULLE, tulevalle vävypojalle, hurjasti onnea puolivuotissynttäreiden kunniaksi!! Perässä tullaan..

Ja JIMILLE onnea uuden taidon löytämisestä! Meilläkään ei tyttö olisi enää hetkeäkään selällään, vaipanvaihtokin hiukka hankalaa kun tyttö punkeaa itseään mahalleen koko ajan.. :)

MOOLI, minäkin oon vähän hukassa tuon talvipukeutumisen suhteen. Mimosa kun on niin hoikkainen tyttö, niin äitiyspakkauksen toppapuku on auttamatta liian iso :( Varmaan muuten se olisi mennyt meillä tämän talven (meillä on 2 pukua, toinen ¿omasta¿ ja toinen jostain vuoden -99 pakkauksesta, kaverilta saatu). Täytyy siis ostaa varmaan joku kokoa 56cm oleva, että on sopiva! Ei vaan kyllä oo rahaa kovin rapsakasti, joten varmaan päädytään johonkin halpahallihaalariin..

MAMMIS se tosiaan jaksaa jumppailla, hienoa :) Varmaan huipputunne kun reissu sen kun lähenee! Me ollaan alettu säästämään nyt, että päästäisiin ulkomaille vuoden päästä, säästötilillä on kokonainen satanen :D Onhan tässä onneksi aikaa.. Kreikkaanhan te olitte menossa? (Ihana maa, oon käynyt kahdesti)

Mitäs kuuluu muuten VIIPULIlle ja COLTSFOOTille?? Tulkaahan ilmoittautumaan, jos tätä luette :)

Mun äiti on vähän sellainen ¿hörhö¿, tai siis uskoo näihin kaikkiin energiajuttuihin ja sakroihin ja parannuksiin jne. Sillä käy aina joku energiaparantaja kylässä, ja vaikkei tämä ukko oo koskaan Mimosaa nähnytkään, on se jo diagnosoinut munuaisvian Mimosalle!! Kuulemma synnytyksessä on epiduraalia päässyt Mimosan munuaisiin ja huono iho ja alun imetysongelmat johtu siitä¿ Great!

Nyt se ukko sitten haluaisi energiahoitaa Mimosaa suoraan, eikä mun äidin kautta, mutta minä sanoin KIITOS EI! Ihan oikeesti, jotain rajaa noihinkin hommiin, munuaisvika my ass¿.. (Vyöhyketerapia, reiki jne. on ihan jees, mutta liika on jo liikaa :D)

Tänään lähdetään hörhö-äitini kanssa kuntosalille, ja ens viikolla näyttää alkavan paikalliset jumpatkin, joten rantakunto2008, here I come!! Yks päivä ihan järkytyin, kun huomasin että mun takapuoli on hävinnyt johonkin, ja vyötä saa kiriä jo ihan tosissaan, joten lopussa kiitos seisoo, näköjään! En siis ihan turhaan vaunulenkkeile ja noudata ruokavaliota! Hyvä minä :D

Jeps, santsikuppi kahvia ja tyttöä syöttämään, palaillaan!

Serenity ja Mimosa (paljon yli) 4kk

Vierailija
30/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Mulle iski sitten vuosisadan flunssa ja kuume. Siis oikeasti, voi p***a! Juuri tähän väliin piti tulla. Mies on duunimatkalla huomisiltaan asti, mulla on töitä taas huomenna illalla. Kummitäti tulee lapsenvahdiksi ja kämppä on liioittelematta kuin sikolätti. Kaikki kamat hujan hajan, pyykit telineillä ja villakoirat mamboaa pitkin lattioita. Plääh, ei jaksais siivota saati raahautua kauppaan. Ruokaa täällä ei ole, ei edes leipää. Kaiken kukkuraksi L valvoi keskellä yötä 1,5 h. Jutteli vaan ja oli iloinen. Ja kaikkina muina vuorokauden aikoina se on kuin pyllyyn ammuttu karhu, kun on niin väsy. Miksei se vois joskus herätä päikyiltä iloisena ja pirteänä? Tai ylipäätänsä nukkua EDES JOSKUS?? No, ehkä se 5kk-piikki eilen kanssa harmitti. Ja niin ihana kuin mun mies onkin, niin nyt kyllä alkaa ottaa päähän. Kaveri kyllä pesee pyykit (eli sulloo ne koneeseen) mutta mulle jää vuori puhtaita vaatteita silitettäväksi. Huolehtii, että mun pitäisi syödä paremmin kun vaan laihdun laihtumistani, mutta ei voi käydä kaupassa, kun on illan Lennin kanssa (ja silloinhan ei voi esim. laittaa käyttämiään astioita tiskikoneeseen tai mitään muutakaan). GRR!! No, ihan oikeasti mulla on ihana mies, en halua mollata.

Noh, se valituksesta. Ainakin meillä on terve vauva, onnellinen parisuhde, raha-asiat kuosissa ja loistava tulevaisuus edessä ;-) Hetkellinen tappio ennen suurempia voittoja...

[b]Pi-Killä[/b] oli kurjuuksia. Toivotaan, ettei Artun köhä ole sen kummempaa. Ja voithan sä aina siitä patista kysyä Artun lääkäriltä. Jos se ei samalla kertaa onnistu, niin hän varmaan varaa uuden ajan jos katsoo aiheelliseksi. Jostain muistan kuulleeni, että jos se patti on " irtonainen" eli liikkuu ihoon ja kudokseen nähden, niin kyseessä ois harmiton rasvapatti. Mutta nämä on taas näitä tieto-lisää-tuskaa-juttuja. Ikinä ei pitäis googlettaa mitään terveysjuttuja: Kohta huomaa sairastavansa ties mitä kuolemantauteja.

[b]Mooli[/b] kuule, Lenni on aina ollut päiväunien pätkämies. Ei siis ainakaan täällä johdu liikkumisesta yms. Lenni vaan " on tollainen" . Oli muuten ne rahat tulleet, mäkin mietin, jos perjantaina sysäisin Lennin miehelle kun tulee töistä kotiin ja lähtisin itse ostoksille. Mun mielestä mä olen ansainnut ainakin uudet kengät ja talvitakin :-) Mä ainakin sain vauva-uintipaikan ihan helposti Pikku-Delfiineistä. Ja siellä kai alkaa syksyn mittaan uusia ryhmiä. Ihan kiva järjestäjä on ollut.

[b]Riikka[/b], Lenni syntyi 3.4. eli kolme päivää ennen la:ta.

Meitä on muuten aikas lössi tulossa sinne treffeille maanantaina. Taidan ainakin itse ottaa matkarattaat, jos mahduttais vähän paremmin. Kun ton elohopean kanssa ei saa pahaakaan rauhaa, jos ei ole rattaita mukana. Ja Waynesin porkkanakakku on pyhä. Sitä nautintoa ei pilaa sylissä hosuva ja kahvikuppiin kuolaava lapsi ;-)

Jaahas. Pakko kai on tarttua mopin varteen, kun Lenni kerran on vielä unilla.

Kesis ja Hg 5 kk

Vierailija
31/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeilin ihan tuolle kesikse Hg jutulle... elohopea juu... hihiiihiihii.

Niin sori siis kun olen täällä pikkuisten pinossa, mutta tulin vaan sanomaan Mammikselle, että mun puheli on jotenkin sekaisin ja sain sun tekstarin tänään. (mutta koska mun oma luuri on huollossa kun elli kuolasi sen rikki ja mulla on kummitytön puhelin lainassa ja sun ka kesiksen numerot oli puhelimen muistissa niin mulla ei oo nyt niitä..ja sain siis sen viestin, ja luin mut kun koitin hakea sitä uudestaan niin sitä ei ollut viesteissä kun sinne ei mahdu tms... joten mulla ei taaskaan ole sun numeroa :)

mutta siis mun sähköposti on etunimi.sukunimi@gmail.com jos muistat nuo.

Ja voin etsiä jostain treffipinoista sun osotteen niin laitan sinne...

mut hyviä jatkoja kaikille.

-iiris

Vierailija
32/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]kun pyykit odottaa koneessa ja tiskit keittiössä :)

MOOLI joo siis just reimatec meillä on, maksoin tosta 49e ihan uutena siis, yksi tuttu oli niitä jostain saanut halvalla useemman kappaleen.

Ja ainakin Espoossa on jonot vauvauinteihin eikä niitä ole kun lauantaiaamuisin tai iltaisin, ei käy meille....

Vierailija
33/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Lattarit tanssittu ja kivaa oli! :) Nähtiinpä siellä vahingossa tuttujakin.. Hih. Käytiin sen jälkeen ostamassa sadesuoja vaunuihin + aurinkovarjo matkarattaisiin reissua varten.. Oona torkkui kiltisti shoppailun ajan kaukalossaan. Torkkuu nyt päikkyjä taas vaunuissa.

RIIKKA ¿ ihan saman yllärin koin mä kun menin netissä maksamaan Oonan kuvia ja olikin tullut KELAn rahat, jee! Kävittekö shoppailemassa? :) Ja tosiaan, pikkuenskat taitaa kohta olla vähissä kun tuntuu että kaikki karkaa isompien puolelle..

PI-KI ¿ onnittelut 6kk Artulle! Ja voi kurjaa, tulethan kertomaan sitten mitä lekuri sanoi.. Parantavia kaukoajatuksia lähettelen täältä! :)

MOOLI oli ollut neidin kanssa muskarissa ja kivaa oli ollut! Kyllä kannattaa soittaa ja kysyä paikkoja, niitä aina varmasti kesken kaudenkin saattaa löytyä. Ainakin pikkudelfiineillä vois olla.. Mekin just vaihdettiin paikkaa & ryhmää.

SERE ¿ jep, Kreikkaanhan me mennään. Vähän jänskättää tosiaan reissaaminen, mutta eiköhän se hyvin mene kun neiti on tuon kokoinen & on 4 aikuista samalla lennolla, on siis sylejä. ;) Hyvää kuntosalitreeniä!!!

Voi KESIS kun mälsää tulla flunssaan.. :( Ja sun mieskin on reissussa. Eiköhän se kummitäti ymmärrä jos teillä ei kämppä ole putsiclean! Ihanatkin miehet osaa ärsyttää, joten ymmärrämme täysin pienet ärräpäät.. Mäkin mietin että ottaisinko MA treffeille matkarattaat Oonalle, voi olla että otan että tosiaan mahdutaan. Oona vaan nukkuis ehkä paremmin isommissa vaunuissa..

IIRIS ¿ kilautan sulle! :)

Nyt on mentävä pakkaamaan jumppakassi valmiiksi ja syömään jotta jaksan heilua illalla. Taas lennosta vaihdetaan roolia miehen kanssa. ;) Huomenna onkin miehellä vapaapäivä, joten kivaa perhepuuhastelua on tiedossa! Huiskutukset!

Mammis & Oona unilla [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
34/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Lääkärissä molemmilla kaikki kunnossa :)

Artun heng.äänet yms. täysin puhtaat ja kunnossa, ja se mun patti on jotain sidekudosta vaan, mistä ei tarvii huolestua :)

Mutta nyt iltatoimiin!

P & A

Vierailija
35/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vihdoinkin aikaa kirjoittaa tännekin :) Tiina ja Sini nukahtivat juuri yö-unilleen ja mies on vielä töissä¿ Tänään oltiin Bailatinossa ja mukavaa oli. Illalla meillä oli mun kaveri kylässä. Oli mukavaa nähdä pitkästä aikaa.

Sunnuntaina meillä maisteltiin ekaa kertaa soseita Sinin nimppareiden kunniaksi. Tytöillä oli kyllä hienot ilmeet kun ne ihmetteli, että mitä ihmettä nuo äiti ja isä meille oikein yrittää tyrkyttää :) Eilen ja tänään tytöt ovat saaneet illalla peruna-porkkana velliä. Vielä tosin maidolla laimennettuna, kun en uskaltanut suoraan pelkkää velliä antaa. Sekoitus näyttää menevän hyvin alas. Ajateltiin, että jos saataisiin toinen yösyötöistä pois lopullisesti tuolla iltavellillä¿

MAMMIS: Me käydään ihan kolmistaan siellä Bailatinossa. Tänään taas oltiin ja ohjaaja tanssitti Siniä ja minä Tiinaa. Vielä on helppoa, kun tytöt eivät vierasta vaan tykkäävät yleensä olla kenen sylissä vaan. Sitten kun rupeavat vierastamaan täytyy tehdä niikuin muskarissa teen eli toinen kellii lattialla sillä aikaa kun leikin toisen kanssa. Onneksi tytöt viihtyvät hyvin lattialla kun on paljon katseltavaa ja kuunneltavaa :)

MOOLI: Hienoa, että alkaa koliikki vaivat kaikota. Meillä Sini huusi iltaisin kaksi ekaa kuukautta ja onneksi lopetti. Ei ole herkkua kannella toista ympäriinsä, kun ei suostunut kantoliinassa olemaan. Meillä on pehmokirjat ahkerassa käytössä, ne luetaan ja maistellaan hyvin tarkkaan. Ja hoitoavusta pitää nauttia!

JUSKA: Tuo vaipan vuotaminen on tosi harmillista. Oletko kokeillut vaihtaa vaippakuorimallia? Meillä ei esimerkiksi ne äitiyspakkauksen kuoret toimineet ollenkaan. Nyt meillä on käytössä ImseVimsen kuoret (ja vaipat) ja ne pitää tosi hyvin. Vaikka on vain harso, niin kakka pysyy kuoren sisällä :)

LYCKA Me käydään High Heelsissa bailatinossa (Kampin keskuksessa). Tiina ja Sini ja äiti tykkäävät.

KESIS hienoa, että sait neuvolasta tukea. Niinhän sitä pitäisi. Mä en ole vielä kokenut saavani sieltä muutakuin hermostumista. Se meidän neuvolantäti on niin rasittavan hössöttävä eikä saa kuunneltua mun kysymyksiä saatika vasttattua niihin¿

RIIKKA Meillä kanssa mies käyttää ihan liikaa torkkua. Siinä herää sekä minä että vauvat. Sitten kun tytöt ovat heränneet kesken uniensa he ovat kiukkuisia eivätkä saa nukahdettua uudelleen¿

Pi-Ki Hienoa, että lääkärissä kaikki oli hyvin.

Kaneli ja Tiina&Sini (jo untenmailla)

Vierailija
36/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi katinkontit tätä flunssaa! Me ollaan koko perhe ihan hirveessä taudissa. Mies on ollut kaks päivää pois töistä, Roope on ollut ihan kamalan nuhainen, itkuinen ja reppana pari päivää ja niin oon mäkin. Jonkun silti on pitänyt poikaa hoitaa, arvatkaa vain kenen nakki se on ollut. Ihan kauheeta hoitaa toista ja yrittää jaksaa kun itsekin on ihan tööt. KESIS - sympatiat sinne siis, tää on ihan peestä. Nytkin on pää aikatavalla räjähtämispisteessä, mutta piti tulla muutama lasku maksamaan joten päätin tulla käymään täälläkin. Jos se vaikka piristäis =) Vaikka, aika paljon tarvis että tästä piristyis... jotkut oli täällä hehkutelleet shoppailemisella - miten ihmeessä teidän rahat riittää sellaiseen! Laskinpa tuossa että kun lainan lyhennykset + laskut + muut kulut tässä kuussa saa hoidettua, ei jää kyllä yhtään ylimääräistä pennosta. Saa ihan oikeasti miettiä ulkona syömisetkin tässä kuussa. Masentavaa.

Nyt on kolmas yö putkeen kun laitoin Roopelle supon. Ihan vain siks että se auttais yöuniin. Roopella on ollut lähinnä vain lämpöä, pari päivää sitten oli 37,9 korkein mitattu lämpö, tänään ollut korkein vain 37. Poika syö kuitenkin hyvin ja yrittää olla pirteä valveilla olleessan, vaikka tietysti väsyy helposti ja sitten tulee itku ja halu olla sylissä. Pitäiskö silti mennä lääkäriin?? Mietin vain, että eihän ne pysty kuitenkaan mitään tekemään kuin antamaan korkeintaan antibioottikuurin ja mä olen toistaiseksi sitä mieltä että en halua pojalle sitä antaa jos ei ole pakko. Vai mitä mieltä te ootte? Menisittekö itse tässä tilanteessa lääkäriin? Ja lisäksi oon miettinyt sitä että kun ollaan koko porukka flunssassa ja on tietty aika vaikea välttää lähikontaktia, voiko meidän pöpöt jotenkin vielä pahentaa tuon pojan tautia? Ihan tyhmää pohdintaa varmaan, mutta aattelin vain että jos se voi vielä jotenkin äityä pahemmaksi siksi että meilläkin on tauti... äsh.

Nyt nukkumaan. Sorry kun en nyt jaksa kommentoida muiden viesteihin.

Räkänokat Leenis & Roope

Vierailija
37/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!!

Mä tein tänään karmivan " löydön" , poissa on se litteä maha ja tilalla on JENKKAKAHVAT!!! Nyt kyllä kävelen joka paikkaan, auto pysyköön parkkiksella :)

Olin tänään limuttelemassa Sanomatalon Waynessä, ja siellä oli ainakin kuudet vaunut...siis mamit kahvilla. Siinä sitten mietin että miten mä löydän oikean porukan silloin maanantaina kun en ole teitä ketään nähnyt?? -ainakaan tietoisesti en ole nähnyt :)

MAMMIS kiitti vauvajumpaa vinkeistä, katsastan netti saitit ja varaan ajan. Mistä löysit kunnon sadesuojan vaunuihin? Meillä on vaan sellanen läpinäkyvä hätä malli,ja olis kiva löytää sellanen kunnon- nyt kun en siis aja autolla enään vaan kävelen sateellakin ;)

Ja oh kun mä oon niin kadekun pääset reissuun!!! IHANAA!!

Voi LEENIS ja Roope kipeenä :( Ihan niin tyhmää!!! Toivottavasti on vaan nopee flunssa, ja pääsette pian taas terveex!! :)

Ja KESISkin kipeenä, koitahan jaksaa ja juo paljon iki-ihanaa sipulimaitoa (YÖK) Paranemis terkut sinne!!

PI-K Ihyvä ettei lääkärissä löytynyt mitään huonoa (olix toi lause ihan puhdasta suomea) =)

KANELI kiitti vinkistä, kampissa ehkä nähdään tanssin pyörteissä :)

RIIKKA Muskariin mekin haluttais mennä mutta ollaan jonossa kun sinne niin monet muutkin haluaa. Olis kyl ihguu päästä lallattelee muiden kanssa, vaikken mä mikään kultakurkku olekkaan :)

SERENITY sun äiti kuulostaa ihanalta tyypiltä! Siis niiden " hömpötyksiensä" kanssa, mäkin uskon kaikkeen tollaseen- mutta toi munuaisvika juttu kuulostaa kyllä ihan hölmöltä. Mun mielestä yksikään kunnon selvis ei tollasia puhuis, joten äpi korvien vaan tollaset jutut. Ja toivottavasti nähdään siellä rannalla 2008 =)

Arvatkaa, mua jännittää tapaaminen maanantaina ;)

Oon sellanen mega jännittäjä, koska jännittäminen on kivaa (?)

Mä en kyl voi tulla matkisten kanssa, Höpis ei viihdy niissä sitten ei ollenkaan ja varsinkaan bussissa. Tuleepahan kunnon hauistreenit siinä samalla, jos sylissä kiikkuu poika koko ajan. Ja voin unohtaa sen " pyhän porkkanakakun" :)

Huomenna mennnään 5kk neuvolaan, vähän myöhässä sen viime viikon kuumeen takia. Samalla tulee piikki voi APUA!! Mulla on piikki kammo ja mies ei pääse mukaan.Joten joutuu mami olla rohkeena ettei Höpiksellekkin tule tällästä kammoa :)

Palailen huomenna kertomaan mitä ihmeellisyyksiä neuvoltäti tälläkertaa..

Heipsuli vaan kaikille tasapuolisesti ja ai niin, en saa kuvia tänne kun niitä PI-Ki kyseli mut hei tänne meille kaikki vaan joskus =)

No joo, nyt tää mami menee aa-aa maan että huomenna jaksaa.

Unia kauniita,

Lycka ja Höpis sirkkana ;)

Vierailija
38/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis ja Leenis! Pikaista paranemista! Täällä kohtalotoveri. Nenä vuotaa, kurkku on kipeä ja tietysti hirmuinen pelko jotta tauti tytölle tarttuu. Viime yönä valvoin klo 1-4 kun tytön oli hyvä olla vain tissi tiiviisti suussa. Onneksi päiväunet maistui ja toistaiseksi yöunet myös.

Huh, oon ihan poikki joten unten maille. Täytyy siirtyä sohvalle nukkumaan jos alkaa yskittämään, jotten tyttö herää.

Jos ei meistä kuulu mitään niin flunssaa podemme....

t. iida-linnea ja pinnasängyssä tuhiseva tyttönen

ps. Meillä on neuvola ma, joten treffit jää tod näk väliin. JOS neuvolossa ei mene kovin kauaa saatetaan ehkä kenties ilmaantua paikalle, mutta vasta puoli yhdeksi. Katsellaan!

Vierailija
39/39 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LEENIS ja KESIS - karmeeta, että teillä ollaan flunssassa! Määki oon niin peljänny, että tulee meille...kovasti nyt paranemissäteitä sinnepäin!!! Jaksuja!! LEENIS, mää varmaan menisin lääkäriin, kun olen niin hysteerinen...

KANELI; ihanalta kuulostaa teidän elo - olet tosi pirteä, vaikka sulla on kaksi pientä nyyttiä...ihanat tyttökaverit...!

LYCKA oli järkyttynyt jenkkiksistä;=) Mulla on ne ollut viimiset " aina" - vaikka hoikka olen, jenkkikset kyllä löytyy...joten tervetuloa joukkoon suureen!!

Äh, nyt en muista muuta...paitsi että RIIKKA oli saanut halvalla Reimat. Mä otan huomenna stockalta mukaan, voidaan justeerata kotona. LEENIS, ei mulla ainakaan ole varaa shoppailla, mulla shoppailen vaan...tai siis nyt on ihan pakko!!

Hyväyötä frendit!

-mooli ja tyttö 4kk (edelleen)

p.s kattooko kukaan sinkkuäitejä ja sulhoja?