Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö muka kaikki naiset seksistä? Jotenkin en voi uskoa että kaikki nykynaiset tykkäisivät.

Vierailija
02.09.2007 |

Vielä 100v sitten suurin osa naisista ei tykännyt seksistä, tai ainakin väitti ettei tykännyt. Nykyään kaikille se on (muka) elämän suurin nautinto.

Eikö ole naisia joille seksi olisi jos nyt ei vastenmielistä niin ei nyt niin kovin huumaavan täydellistäkään? Lähinnä tyhjänpäiväistä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tykkää kun nekin huomioidaan ja tyydytetään, toisin kuin 100v sitten

Vierailija
2/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma teeskenteli orgasmin lähes 20 vuotta... Varmaan on muitakin. Uskoisin kuitenkin että naiset osaavat nykyään vaatia omaa nautintoa ja siis nauttivat enemmän. Nyt on naistenkin lupa uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu että on pakko yrittää nauttia ja jos ei nauti silti niin parempi teeskennellä niin pääsee helpommalla. Seksin on nykyään " pakko" olla kivaa.

Vierailija
4/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan pelossa " naitihin" pimeässä paiton alla. Yhteiskunta oli " pikkasen" erilainen kuin nykyään.

Minä olen nainen ja nautin suunnattomasti. Minä taas en voi ymmärtää miten joku ei osaa nauttia seksistä! Onko taustalla usein hieman jäykkä perhe jossa kasvanut. Hellyyttä ei liikoja jaeltu ja jompikumpi vanhemmista hieman liian dominoiva ja jyrkkä mielipiteissään? Mene ja tiedä. Näin mä voisin sellaisen ajatella, että lapsi aikuistuttuaan jumittuu.

Sääli että jotkut ovat niin jumissa tai jaksavat elää niin paskassa parisuhteessa ettei paremman seksin eteen tehdä mitään, vaan silloin harvoin kun " antaa" niin itse kuitenkaan ei nauti pätkääkään.

Vierailija
5/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se aina niin nautinnollista ole eikä aina niin hirveästi huvittaisi. Itse näen sen tarpeiden tyydyttämisenä puolin ja toisin. Seksistä tulee hyvä olo.

Vierailija
6/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitsee hiukan haluja

Vierailija
7/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ennen kuin tulin raskaaksi, tykkäsin. Sen jälkeen en ole tykännyt ja lapsi täyttää kohta 4 vuotta.

Vierailija
8/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks pidemmässä vakisuhteessa ei tarvi joka kerta huokailla autuaana jos ei siltä tunnu.

Vierailija
9/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon ainakin osan naisista aina nauttineen seksistä. Onhan nää Kamasutrat, Laulujen laulut ja muut jostain kummunneet. Ennen ongelmana oli ehkäisy. Nainen vapautui nauttimaan seksistä, kun ehkäisy saatiin kuntoon. Jos ei oma partneri sytytä, niin menettää jotain todella kaunista.

Vierailija
10/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni (eli omalle pojalleen) kertoi kun keskustelivat appiukon avioliiton alamäistä...

T. 5

Vierailija:

miksi jonkun appiukko kertoo miniälleen puolisonsa teeskennellyt orgasmit?

Vierailija
11/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgioita taas surutta ja nautittiin elämästä. toisaalta mua ei kiinnosta kauheesti mitä muut naiset ajattelee seksistä kun en mä sitä niiden kanssa harrasta kuitenkaan. aina varmaan poikkeukset vahvistaa säännön, eli löytyy niin frigidejä kuin nymfomaaneja - niin naisista kuin miehistäkin. mulle itselle seksi on todella tärkeä osa elämää, ilman en voisi olla. mieheni kanssa meillä onerittäin vilkas ja antoisa seksielämä, ja kyllä se varmaan on yksi iso asia joka tavallaan liimaa meidät yhteen entistäkin voimakkaammin. luonnollista se seksi ainakin on jos ei muuta.

Vierailija
12/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tietoinen heidän ongelmistaan. Ja asiaan liittyy paljon muitakin seikkoja joista en täällä ala kertomaan. Mutta siis, kyllä minulla on ihan luottamukselliset välit appiukkooni.

T. 14

Vierailija
13/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten varmaankin niin hyvä seksuaalinen itsetunto ettei tunnu missään vaikka mies mitä kertoisi. Ja tuossa samaisessa keskustelussa oli kertonut appiukolle meidän seksielämästämme.

Piste. T.14.

Vierailija:

Niin varmaan mutta keille kaikille miehesi kertoo teidän seksielämästänne selkäsi takana?

Vierailija
14/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hävetä olla pitämättä asiasta joka ei tunnu miltään.

Vierailija
15/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on mielestäni ihan jokaisen ihmisen oma asia tykkääkö seksistä vai ei. Mutta sellainen kysymys herää mieleen, että kuka " pakottaa" tykkäämään? Ja oletteko te jotka ette seksistä syystä tai toisesta pidä miettineet asiaa sen pidemmälle? Siis pohtinnet mikä siihen on syynä? Mikä teistä on seksiä? Ym. Itse olen pohtinut tätä asiaa paljon, sillä pidän seksistä ja se mielestäni kuuluu parisuhteeseen. Tietysti jos kumpikaan osapuoli ei nauti seksistä eikä pidä sitä tärkeänä, tilanne on ideaali ja parisuhde voi olla hyvinkin onnellinen ja toimiva. Mutta yleensä se vaan valitettavasti on niin, että toinen osapuoli sitä haluaa ja nauttii siitä. Silloin olisi mielestäni oikeudenmukaista ja asiallista sekä erittäin tärkeää miettiä miksi seksi ei sytytä ja voisiko asialle mahdollisesti tehdä jotakin, sillä totuus on se, että pitkään omat seksuaaliset tarpeensa tukahduttaneet parisuhteessa elävät ihmiset suurella todennäköisyydellä jossain vaiheessa etsivät seksuaalisille tarpeilleen tyydyttäjää parisuhteen ulkopuolelta.

Se miksi asia on itselläni ollut ajankohtainen on, että meillä " haluton" osapuoli on mies. Ja kokemuksesta osaan sanoa, että seksuaaliset ongelmat heijastuvat parisuhteeseen. Itse en pysty elämään parisuhteessa, jossa ei ole seksiä. En myöskään nauti seksistä, ellen voi kokea, että olen haluttu ja myös toinen osapuoli oikeasti nauttii. Siksi ajatus siitä, että mies vain purkaisi paineet ja naisen rooliksi riittäisi maata ketarat levällään, tuntuu kovin vieraalta. En osaa kuvitella myöskään miehen saavan kovin suurta nautintoa pelkästään " pussejensa tyhjentämisestä" .

Mutta siis mielestäni jokaisella on oikeus nauttia tai olla nauttimatta seksistä ja myöskin sanoa se ääneen. Jos sattuu niin onnellisesti, että löytää kumppanin, joka on samalla " aaltopituudella" asian suhteen, niin on varsin onnekkaassa asiassa, eikä sitä lupaa nauttia tai olla nauttimatta seksistä tarvitse kysellä keneltäkään ulkopuoliselta.

Vierailija
16/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös miehiä, jotka eivät ole erityisesti pitäneet seksistä. Ja aina tulee olemaankin. Ja aina on myös meitä, jotka pitävät. Kun on olemassa voimakkaasti seksuaalisia ihmisiä, niin on mielestäni vain luonnollista, että on myös toista ääripäätä.

Surullista sen sijaan on, että on ihmisiä, jotka eivät pidä seksistä vain siksi, että saavat huonoa seksiä tai harrastavat sitä väärien ihmisten kanssa. Ja ihmetyttää se, että toisinaan peräti epäillään tai pidetään kummallisina naisia, jotka aidosti nauttivat seksistä jopa pitkässä parisuhteessakin vuodesta toiseen.

Vierailija
17/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden libido on keskimääräsitä heikompi. Sekä miehissä että naisissa. (minullakin on yksi tälläinen sukulainen)

Surullista vain, että se on niin häpeällistä, että sellaiset ihmiset eivät voi olla siitä avoimia ja etsiä vähäseksisiä suhteita tositarkoituksella. Jolloin molemmat osapuolet olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
18/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan ei kiinnosta ja se sattuukin.

Vierailija
19/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, jos onkin vaikka kohdunlaskeumaa tms? Kaikki vaikuttaa kaikkeen alapäässä ja jos seksi satuttaa, kohta voi tulla pidätysvaikeuksia tms. Tai kenties pelkkä liukuvoide riittäisi avuksi?

Usein naiset myös syövät E-PILLEREITÄ, ja ne tappavat luontaisen halun.

Vierailija
20/23 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kolme lastakin olen synnyttänyt ja on sattunut jo silloin kun sain ensimmäisen. Ei ole vielä seksi haluttanut tällä vuosituhannella.

26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi