Ärsyttävin horoskooppimerkki?
Kommentit (81)
Itse olen ihan 10/10 kaksonen, parhaiten toimii toisten kaksosten kanssa, veskarit jees, pienellä otannalla myös oinas tuntus klikkaavan hyvin. Vaakaa en ole tainnut ikinä elämääni vielä saada, mutta sen pitäs mätsätä ja sellaisesta olen vähän kiinnostunutkin tällä hetkellä ;) hankaliksi hommat menee yleensä kalojen, neitsyeiden ja skorppareiden kanssa.
Olen kalat ja vastamerkki neitsyt on hankala. Järkikone, jolta puuttuu mielikuvitus ja intuitio.
Joudun vastaamaan, että kaksoset.
Jos joku ihminen mua ärsyttää, niin hyvin usein kuulen hänen olevan kaksoset. En edes tiedä, mikä se juttu on! Ehkä joku tietty "kevytmielisyys" ? Itsehän olen nipo neitsyt.
Älkää kaksoset ottako henkilökohtaisesti, tämä on ihan minun oma ongelma.
Jos joku kysyy horoskooppimerkkiäni niin sanon aina että "arvaa". Eipä juuri mene oikein vaikka kuulemma ihmiset ovat lähes aina juuri sellaisia kuin horoskooppimerkki kertoo.
Jostain kumman syystä on paljon hankalampi yhdistää ihmisen luonne horoskooppimerkkiin jos sitä ei tiedä etukäteen kuin sanoa henkilöstä jonka horoskooppimerkin tuntee että hän on juuri kuten ne aina ovat.
Kaksoset ovat kauheimpia, mutta ärsyttävyydessä voiton vie Vesimies. Ovat aina häsäämässä jotain ihmeellistä ja heillä on aina tosi "hyviä" ideoita, mutta toteutus kusee, mikäli pääsevät edes siihen asti, että alkavat keksimäänsä asiaa järjestää. Pälättävät omista hankkeistaan tai ideologioistaan tajuamatta yhtään miettiä, kuka on läsnä ja kiinnostaako ketään. Myöskin töksäyttelevät loukkaavia kommentteja eivätkä muutenkaan kiinnostu ottamaan toisia huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihminen mua ärsyttää, niin hyvin usein kuulen hänen olevan kaksoset. En edes tiedä, mikä se juttu on! Ehkä joku tietty "kevytmielisyys" ? Itsehän olen nipo neitsyt.
No kyllä. Kaikki tuntemani kaksoset harrastavat seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Ystävyys ja totuus on myös sellasia asioita, jotka ei heille merkitse mitään, sillä ystävän voi tarvittaessa korvata uudella kaverilla ja totuuden valheella - kaksosen mielestä asialla, joka sopii tilanteeseen paremmin kuin totuus. Raivostuttavaa on se, että eivät millään näe mitään vikaa käytöksessään eivätkä opi siis mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kysyy horoskooppimerkkiäni niin sanon aina että "arvaa". Eipä juuri mene oikein vaikka kuulemma ihmiset ovat lähes aina juuri sellaisia kuin horoskooppimerkki kertoo.
Jostain kumman syystä on paljon hankalampi yhdistää ihmisen luonne horoskooppimerkkiin jos sitä ei tiedä etukäteen kuin sanoa henkilöstä jonka horoskooppimerkin tuntee että hän on juuri kuten ne aina ovat.
Jos ne ihmiset eivät tunne sua, niin arvaushan tehdään melkein pelkän ulkonäön perusteella.
Oletko muuten omasta mielestäsi horoskooppimerkkisi mukainen?
Kaikki merkit jotka uskovat että horoskoopit tarkoittavat jotain. Pitää varmaan olla kaksinumeroinen ÄO että horoskooppeja kykenee ottamaan tosissaan.
Merkit, joista yleensä tykkään ovat Leijona, Oinas, Kauris, Rapu ja toiset Kalat. Neitsyetkin ovat aika jees. Vaakoja en hirveästi tunne. Vesimiehet ovat ok vain pieninä annoksina ja kavereina, Kaksosten kanssa menee aina mönkään. Härät ovat vähän liian maadottuneita ja tosissaan olevia, tylsiä. Jousimies on mukava ja hauska, mutta jotenkin vaikea luottaa näihin. Skorpioni liian intensiivinen, myrkyllinen ja vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkit jotka uskovat että horoskoopit tarkoittavat jotain. Pitää varmaan olla kaksinumeroinen ÄO että horoskooppeja kykenee ottamaan tosissaan.
Itse asiassa monet älykkäät ihmiset ovat taikauskoisia. Eivät he varmaan huutele, että uskovat horoskooppeihin, koska tietävät kumminkin, että oikeasti ei ole kovin painavaa syytä uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä. Kaikki tuntemani kaksoset harrastavat seksiä ihan kenen tahansa kanssa. Ystävyys ja totuus on myös sellasia asioita, jotka ei heille merkitse mitään, sillä ystävän voi tarvittaessa korvata uudella kaverilla ja totuuden valheella - kaksosen mielestä asialla, joka sopii tilanteeseen paremmin kuin totuus. Raivostuttavaa on se, että eivät millään näe mitään vikaa käytöksessään eivätkä opi siis mitään.
ei paljon paremmin vois kuvailla kaksosten touhuja.
Itse olen kauris pahin kaksoset ja oinas molemmat merkit kaksinaamaisia, mutta oinas on vielä agressiivinen ja äkkipikainen siihen päälle. Parhaiten tulen toimeen skorppioonien ja leijonien kanssa. Kavereina molempiin kuuluvia merkkejä.
Aina kun törmään tietynlaiseen ihmiseen jonka kanssa ei mikään toimi eikä yhteistä aallonpituutta vaan löydy, oli kyse sitten kaveri-, säätö- tai työkuvioista tai ihan perheenjäsen/sukulainen, on käynyt ilmi että kyseessä on Vesimies.
Jouskarit parhaita työkavereina, joustavia, avuliaita, ystävällisiä, hoitavat hommat rennolla otteella hyvin, joka voi näyttää esim. neitsyistä huolimattomuudelta, koska jouskarit eivät pidä ääneen sekuntin tarkkaa kirjausta.
Jouskari on myös rehellinen ja uskollinen, jos sinä olet samoin! Ei siedä valehtelua ja vedätystä, jotka on rehellisyyden ja lojaaliuden vastakohta.
Pelaa reilua peliä, saat ikuisen luotettavan ystävän, puolison, työkaverin jouskarista.
Leijona on määräilevä töksäyttelijä, haluaa olla parempi kuin muut, inhokkimerkkini. Jotkut kauriit ovat liian vahvoja jotenkin, taipuvaisia kiusaamaan. Skorpioneissa on melko hankalia tapauksia, mutta ei kaikki. Olen vesimiesnainen itse, otan muut huomioon ja kohtelen muita ystävällisesti, jos he eivät ole piruja mulle.
Ärsyttävimmät, jotka tunnen, ovat joko jousimiehiä, kaksosia ja oinaita. Kalatkin ovat alkaneet ärsyttää mua. Toisaalta ystävystyn helposti noiden merkkien kanssa. Mutta perustelen miksi noi ärsyttää, ja muistakaa, että nää on mun mielipiteitä ja en halua yleistää. Horoskoopit tuppaavat olemaan tosi kärjistäviä, joten kirjoitan sitten minäkin niin ;D
Oinas: Aina minä minä minä. Puhetta tulee koko ajan. Kun itse on keksinyt kommentoitavaa, niin oinas on jo kolmannessa aiheessa. Suunvuoroa on erittäin vaikea saada häneltä.
Kaksonen: Sarkastinen huumori menee helposti överiksi. Aina löytyy jotain piikiteltävää. Jos sanon vahingossa väärin, alkaa kuulumaan ärsyttävää huutonaurua kaksosen puolelta. Siinä tuntee olonsa sitten tosi tyhmäksi. Ja välillä myös tuntuu, että kaksosille ei kelpaa mikään. Luulevat olevansa huoneen älykkäimpiä henkilöitä.
Jousimies: Eivät usko jos sanoo ei. Moni jousimies-mies ei oo osannut jättää rauhaan ennen kuin on oikeesti täytynyt ilkeestikin ilmaista ettei kiinnosta. Heissä on vähän samaa vibaa kuin kaksosissa. Sanovat asioita suoraan päin naamaa, ihan tarpeettomiakin kommentteja heittävät. Osaavat kääntää veistä haavassa, siinä ovat taitavia.
Kalat: Loukkaantuu helposti ja heidän seurassaan pitää miettiä tarkoin omia sanomisiaan. Monesti ovat ilonpilaajia. Jos itsellä on vähän rankempi huumori, niin kala ottaa sen tietenkin tosissaan ja alkaa moralisoimaan ettei noin voi sanoa. Ihan kuin heidän tunteet olisivat tärkeimpiä maailmassa.
Itse olen vaaka ja mun pitäis tulla toimeen noiden merkkien kanssa mun horoskoopin mukaan, etenkin oinaan, kaksosten ja jouskareiden. Mut varmaan sitten muut sijainnit sitten siihen vaikuttavat. Mulla on kartalla paljon sijainteja elementeissä maa, ilma ja tuli.
Itse oon kauris ja yleensä en pidä, enkä kestä kaksosia tai oinaita. Olen vaan liian erinlainen!
Vierailija kirjoitti:
Kaksosten kanssa tunnen oloni usein epämukavaksi, ollaan liian erilaisia.
Pidän erityisesti kaloista, häristä ja ravuista. Mutta oikeestaan kaikki muut menee paitsi tuo kaksonen.
Olen itse skorpioni.
Mistä te tiedätte mitä horoskooppia kukakin on, kysyttekö tätä suoraan?
Kaksosten kanssa tunnen oloni usein epämukavaksi, ollaan liian erilaisia.
Pidän erityisesti kaloista, häristä ja ravuista. Mutta oikeestaan kaikki muut menee paitsi tuo kaksonen.
Olen itse skorpioni.