Ärsyttävin horoskooppimerkki?
Kommentit (81)
ihmissuhteiden perustaksi:)
Täytyy myöntää et ehkä näissä on jotain jujua, koska itse olen kaksonen (ja varmaan joskus todella ärsyttävä) ja nouseva merkkini on jousimies. aina kun olen kohdannut elämäni varrella mun kannalta hankalan ihmisen hän on joko neitsyt tai kala. Ei synkkaa ei.
Ne ei osaa pitää hauskaa.
Parhaimmat sänkykumppanit ovat olleet kaksosia tai jousimiehia.
t. vaaka
En todellakaan usko horoskooppeihin, mutta huvittaa kuinka useamman neitsyen inhokki on jousimies. Itse olen jousimies ja mieheni neitsyt ja täytyy tästä skeptisyydestäni huolimatta todeta, että olemme melko stereotyyppisiä horoskooppimerkiemme edustajia. Minä olen spontaani ja seikkailunhaluinen, kun taas mies on jahkailija ja haluaa suunnitella kaiken kunnolla. Horoskooppioppaissa yleensä sanotaan, että jousimies ja neitsyt ovat huono pari.
Vastaa myös mikä on oma merkkisi.
ite oon prinsessa
kaiken kaikkiaan kaikkien merkkien kanssa toimeen. Mutta usein parhaina ystävinäni on ollut vaaka ja kaksoset. Itse olen oinas, joten uskon että eniten olen ottanut yhteen oinaiden kanssa (en tie, harvoin nykyään kyselen horoskooppimerkkiä keltään). Suvussa on myös paljon härkiä ja niiden kanssa saa aika usein junnailla paikoillaan, mutta suku taas on vain sukua :D ensimmäinen todellinen kumppanini on leijona, tosin tuo ei ole niin räiskyvä leijona, joka on kyllä hyvä juttu :) loukkaantuu sitten sitäkin enemmän ;)
Kilpikonna! Hidas, kuoreensavetäytyvä ja ryppyinen.. Paitsi jos on syntynyt karkauspäivänä, jolloin aurinko on ollut superpositiossa, niin on aivan mahtava luonne! Itse olen merkiltäni Hirvi.
Tulee mieleen Saunalampus Plazan horoskoopit XD
http://www.saunalambusplaza.net/horo/
Ja siihen ap:n kysymykseen. Olen skorpioni ja musta ärsyttävimpiä ovat skorpionit. En kyllä tiedä, uskonko noihin ollenkaan. Mutta kun nyt kysyttiin :)
Toisaalta, kaikki paneskelemani skorpionimerkkiset ovat olleet mitä parhaimpia seksikumppaneita. Tällä en siis viittaa itsetyydytykseen.
Kauriita en tajua, en sitten yhtään.
Parhaiten sopineet Vesimiehet. Jousimiehiin ihastun kerta toisensa jälkeen, mutta että uskollisia!? No, en kyl sanois.....
Myös rapuihin tunnen vetoa, rapumiehet hyviä rakastajia.
Oinaat ovat kamalia ihmisiä. Olen seurustellut kahden kanssa. Oinaat ovat törkeää ja määrääilynhaluista porukkaa, joilla ei ole mitääm tapoja.
Olen härkä. Fiksu, miellyttävä ja täynnä omaa, aivan loistaa tahtoa. :D
rapu olen.. Mieheni on kalat mikä on paras yhdistelmä..
Kauriita en tajua, en sitten yhtään.
Parhaiten sopineet Vesimiehet. Jousimiehiin ihastun kerta toisensa jälkeen, mutta että uskollisia!? No, en kyl sanois.....
Myös rapuihin tunnen vetoa, rapumiehet hyviä rakastajia.
itse vaaka ja mulla rapu-mies ollut yli 40-v ja on hyvä rakstaja edelleen, mutta nyt alkaa muuten olemaan niiiiin rapua, että takaperin puuhun ihan yrittääpi.
neitsyet ärsyttää ja leijonat.
Olen kauris,
perheessämme on kalat, 3 oinasta, härkä, rapu ja vaaka;
parhaat elämänikäiset ystäväni ovat leijona, neitsyt, rapu ja vesimies
Neitsyt ja itse olen oinas. parhaiten tulen toimeen jousimiehien ja vaakojen kanssa
Ensin vaikuttaa siltä, että ymmärrämme toisiamme, mutta sitten käy ilmi, että kyseessä on väärin ymmärtäminen.
Olen kalat.
Mies on kaksonen, lapset härkä ja leijona.
Neitsytlapsen kanssa voisin olla kusessa.
Neitsyt-merkkistä miestä en voi sietää eivätkä hekään varmasti minua.
Neitsyt-naiset, antakee armoo.
Oinas on kamalin
Jouskarit on hitaita
itse kauris. Miksi niin vähän kommenttia kauriista??
Neitsytmies on paras. Ärsyttävimpiä ovat ehkä kaksoset: kaksinaamaisia. Neitsytnaiset myös ärsyttävät.
Ette te ihmiset voi tuomita ihmisiä horoskooppien perusteella.. ne on pelkkää pseudotiedettä ja ne ominaisuudet sopii kaikkiin jollain tasolla.. se on tutkitusti todistettu että horoskoopit on hevonpaskaa. Nyt herätys.
Vierailija kirjoitti:
pahin on jostain syystä oinas,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
itse olen rapu
Tämä!
Ihmettelen jos oinasmies ja rapunainen pariutuu.
Kaksoset. Outoja tunteellakäypiä haahuilijoita, jotka loukkaantuvat herkästi.
Oinas. Halvatun itsekkäät jääräpäät. Valittavat kaikesta.
Vaaka. Niin romanttista, niin romanttista, kunnes maa alkaa poltella jalkojen alla ja livistetään.
Kalat. Joskus tuntuu, ettei näistä saa mitään irti. Kylmiä ja nahkeita ihmisiä.
Skorpioni. Usein väkivaltaisia ja itsekkäitä. Veitsenterävä kieli, kyynisiä ja sarkastisia.
Vesimies. Ei kiinnostusta sitoutua. Muutenkin aivan ihme tapoja ja oikkuja, ei juurikaan kykyä huomioida toista.
Rapu. Mököttää herkästi, pitkävihainen. Pahimmillaan hirveä hössöttäjä.
Jousimiehestä tai kauriista minulla ei ole juurikaan kokemusta. Yllätyksekseni olen tullut aina parhaiten toimeen leijonien ja neitsyiden kanssa.
hmmm ehkä paras on puuma ja ärsyttävin sitten goottivalas...