Ärsyttävin horoskooppimerkki?
Kommentit (81)
Itse en ymmärrä kaloja, ei saa mitään selvää. Ravut ovat kieroja, salakavalia, vallanhaluisia. Skorpioni kylmä ja itsekäs.
Olen leijonanainen, rotta kiinalaisen horoskoopin mukaan. Ystävilleni uskollinen ja luotettava, vankka kuin peruskallio.
Ikuinen vastarannan kiiski ja kaikki pitää tehdä aina väärin päin. Ei myöskään suostu keskustelemaan nurinkurisista ratkaisuistaan.
Itse olen kalat.
pikkusieluisia ja pikkuasioista nalkuttavia ovat. Ja aina arvostelevat muita joko suoraan tai epäsuorasti. Passiivisagressiivisiakin useinmiten.
Olen Kalat
pikkusieluisia ja pikkuasioista nalkuttavia ovat. Ja aina arvostelevat muita joko suoraan tai epäsuorasti. Passiivisagressiivisiakin useinmiten.
Olen Kalat
että en ole koskaan kuullut neitsyen nauravan kuin pilkallista ivanaurua ja tunnen monta neitsyttä. ihme sakkia.
Neitsyeiden kanssa en yleensä tule toimeen.
Olen vaaka. Pidän kaksosista, jousimieheistä ja vesimiehistä.
Kaksoset - kirkkaasti. Ja ehkä jousimies.
Parhaiten tulen toimeen härän, skorpionin ja ravun kanssa.
Mä olen neitsyt.
Kilpikonna! Hidas, kuoreensavetäytyvä ja ryppyinen.. Paitsi jos on syntynyt karkauspäivänä, jolloin aurinko on ollut superpositiossa, niin on aivan mahtava luonne!
Itse olen merkiltäni Hirvi.
Kilpikonna! Hidas, kuoreensavetäytyvä ja ryppyinen.. Paitsi jos on syntynyt karkauspäivänä, jolloin aurinko on ollut superpositiossa, niin on aivan mahtava luonne! Itse olen merkiltäni Hirvi.
Itse olen härkä. Sarvet kalahtaa heti yhteen.
pahin on jostain syystä oinas,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
itse olen rapu
niiden ehdottomuus ja "olen kato niin helvatan salaperäinen"-asenne on ärsyttävää. Ja se heidän seksuaalisuus!! oikeasti vaan läheisriippuvaista kiehnäämistä ailahtevalla mielialalla.
Terveisin Härkä
Kestän kyllä hyvin leijonat
Leijona itsekin
Parhaiten tulen toimeen rapujen, skorpionien, härkien ja vaakojen kanssa. T:Neitsyt
Ja itsekin olen jousimies.. Olemme itsepäisiä, tulisieluisia ja mielettömän mustasukkaisia, mutta myös uskollisia, seksuaalisia ja lujia kuin kallio sellaiselle joka kestää ominaispiirteitämme.
Meillä on jokainen perheenjäsen tulimerkkiä (2x jousimies, oinas ja leijona), joten sen tulisuuden huomaa. Itse en kuitenkaan vaihtaisi mihinkään..
Oinas on itsekäs ja luulee olevansa fiksu, vaikeasti tavoiteltavissa (olen nuorempana tapaillut yhtä oinasta, mutta ei siitä mitään tullut).
Kaksonen on kaksinaamainen, ailahteleva. Harmi, että mun mies on kaksonen.;D On hemmetin VAIKEA ihminen.
Itse olen härkä.