Oletko sellainen nainen, joka käyttää
" El Naturalista" tai Camper-tyylisiä matalia paksupohjaisia kenkiä?
kertoisitko, miksi et välitä ns. naisellisista kengistä? ovatko edellä mainitut kengät mielestäsi kauniita? mitä haluat viestittää kengilläsi?
Kommentit (48)
On nimittäin sellainen leveä lattajalka, joten on todella vaikea löytää kenkiä jotka mahtuisivat edes jalkaan eivätkä painaisi.
Ihme ettei kukaan vastannut että " onko kiva kysyä tällaisia kun joillain amputoiduilla ei ole jalkoja ollenkaan" .
Totta helvetissä ne, joilla on joku sairaus jaloissa käyttävät terveyskenkiä, mutta miksi normaali, terve ja nuori nainen käyttää niitä ihme latuskoja jotka näyttävät ihan hobitin kengiltä, en pysty ymmärtämään.
Ballerinoja monet kappaleet ja olen mielestäni naisellinen tai naisellisen sporttinen :)
kävelemään ns. naisellisilla kengillä vaikka haluaisin :(
nivelet on jaloissa ihan resut ja tulehtuu helposti pienistäkin virheasennoista. Pakko siis käyttää aina jotain terveyskenkiä tai lenkkareita :(
Vierailija:
Ihme ettei kukaan vastannut että " onko kiva kysyä tällaisia kun joillain amputoiduilla ei ole jalkoja ollenkaan" .Totta helvetissä ne, joilla on joku sairaus jaloissa käyttävät terveyskenkiä, mutta miksi normaali, terve ja nuori nainen käyttää niitä ihme latuskoja jotka näyttävät ihan hobitin kengiltä, en pysty ymmärtämään.
vaikka clarksit tai camperit on kaikkein tyylikkäimpiä ... makuja on siis monia =)
Ja ennenkaikkea haluan pysyä pystyssä. Vastapainoksi minulla on sitten erittäin avonainen kaula-aukko, pitkät hiukset ja tulenpunaista huulipunaa. Ja olen mielestäni erittäin naisellinen. Ja saan tarpeeksi miehiä.
Vierailija: