Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen narsisti ja nainen. Mitä tehdä?

Vierailija
01.09.2007 |


En uskalla hakea apua, sillä pelkään sen vaikuttavan tuleviin työkuvioihini, sillä valmistun pian sosiaalityöntekijäksi.



Harrastan tätä ikävää ja inhottavaa käytöstäni lähinnä kilttiä miestäni kohtaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti ei näet koskaan itse tiedosta tilaansa, päin vastoin: syy kaikkeen pahaan löytyy aina muista ihmisistä.



meissä kaikissa on huonoja puolia, jopa narsistiseksi luokiteltavia. hienoa, jos tiedostat omasi. Terapiaa tms. varmaan kannattaisi kokeilla. En oikein ymmärrä, miten yksityiselämäsi kuviot voisivat vaikuttaa työasioihisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi