Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-pano lähettelee yöllä viestejä

Vierailija
01.09.2007 |

Ottaa päähän, minulla ei onneksi ole noin törkeitä/huonokäytöksisiä ex-kumppaneita, jotka reilun vuoden yhdessä olon jälkeen lähettelisivät yöllisiä " mitäkuuluukukkuluuruu" -viestejä.

Mies vaan nostelee olkapäitään, eikä asia näytä häntä haittaavan ja ihan auliisti kertoo jos viestejä on tullut.

Itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollainen käytös, tekisi mieli tehdä jotain tyhmää ja radikaalia, ja antaa ämmän kuulla kunniansa....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mies voisi vastata ko. naiselle että lakkaisi piinaamasta teitä?

Vierailija
2/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiennyt jo vuoden. Mieheni vastasi heti joskus alkuaikoina tälle naiselle ,joka viestitteli TAAS kerran yöllä seksin toivossa,että hän seurustelee kanssani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän siihen muijaan kirpaisee se, että miehesi itse käskee jättää hänet rauhaan, kuin että sinä käsket jättää miehesi rauhaan.

Vierailija
4/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että hän on nimenomaan exPANO ?

Siksi vain kyselen, kun mulla on käynyt monta kertaa niin, että olen ollut miehen kanssa vain ja ainoastaan kaveri ja mitään meidän välillä ei ole ollut. Mutta annas olla, kun miehet alkavat seurustelemaan, niin johan kerrotaan tyttöystäville ties mitä sepustuksia mitä meidän välillä muka olisi ollut !?!? Tai annetaan ymmärtää... en kyllä tajua tuota logiikkaa. Halutaanko tehdä tyttis heti mustasukkaiseksi ja itsestä kiinnostavampi vai mitä.

Noh joskus sitten olen soitellut mitä kuuluu niin taustalta kuuluu tyttöystävän ääni " lopeta jo sen huoran kanssa jaarittelu..." tai vastaavaa. Tosi kivaa joo !

Vierailija
5/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole enää naisen numeroa puhelimessaan,eikä näitä viestejä. (On poistettu sitä mukaa kun saapuu) En tiedä naisen koko nimeä. Jotenkin toivoisin että mies tajuaisi itse ilmoittaa naiselle, että tälläinen toiminta ei ole kovin mukavaa kummallekaan meistä. En tiedä ymmärtäisikö nainen, tuntuu muutenkin niin epätoivoiselta, eikä suinkaan järkevältä....

Ap

Vierailija
6/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannut pistettä touhulle?

Vierailija
7/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ystäviä. Todellakin olleet VAIN niissä merkeissä tekemisissä, ja yleensä vielä kännipäissään. Seurustelu ei ole tullut kysymykseenkään mieheni puolelta(naisen puolelta kylläkin) ja yhteydenpito on loppunut mieheni puolelta yli vuosi sitten ( jolloin ilmoitti seurustelevansa).

Tämä nainen on yh, ja miestäni 10 vuotta vanhempi.

Hyväksyisin yhteydenpidon jos jotain ystävyyteen viittavia merkkejä olisi joskus edes ollut. Mutta ei sinne päinkään.

Vierailija
8/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se miehesi voi sanoa, että yhteydenpito olisi hänen puoleltaan loppu, mutta mistäs sinä sen tiedät? Se on vain miehesi kertomaa ja miehet ovat uskomattomia kusettajia. Yleensä vielä ne, jotka vakuuttelevat olevansa niitä puhtoisimpia, ovatkin pahimpia pettäjiä.

Vierailija
9/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kirjottaisin sille eukolle viestin:

Hei! Tässä Penan avovaimo Lissu, me ajateltiin että kiinnostaisko sua ryhmäseksi? Kun kerran jaksat Penassa roikkua niin tehään SE yhdessä? ;) T: Rakkaudella Lissu

Vierailija
10/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis...

Tuntuu vahvasti siltä, että suhde ei olekaan ihan niin viaton miehesi puolesta... Ymmärsin ettet ole nähnyt viestejä? Eli silloin perustat tietosi miehen kertomaan?

Itselläni on eräs vanha ystävä (ex-miehen paras kaveri) joka lähettelee uskollisesti viestejä ja on usein ehdottanut vaikka mitä satunnaiseksistä avioliittoon. Nyt on mennyt itse naimisiin, mutta " unohtanut" kertoa minulle siitä.... Viimeksi viime viikolla tuli viesti että pystyisi järjestämään käynnin (välimatkaa 250km) luonani jos otan vastaan (en ota, koska tarkoitusperät ovat ilmeiset)

Tiedän yhteisen ystävän kautta että kertoo vaimolleen juuri tuollaista juttua lähettämistäni viesteistä. Itse vastailen tyyliin " kiitos kysymästä, hyvää kuuluu"

Vierailija
11/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ne viestit, mies vaan ei saa sanottua sille eukolle, kun ei kerran kiinnosta. Helevetti, minuapa kiinnostaa ja loukkaa se että äijä antaa sillä vaan sellaisen kuvan sille naikkoselle että on ihan ookoo viestitellä näin öisin.

Luotan kyllä 100 % mieheeni ja tiedän ettei asiassa ole enempää.

Katsotaan mitä se eukko vastaa, mies saa nyt lähettää vastinetta.

Vierailija
12/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä myöhään viestittämisestä tekee niin hankalaa? Kai sitä voi viestit lukea aamulla herättyään, en minä ainakaan pidä tekstiviesteissä merkkiääntä kovalla, jotta ei häiritse.

Vierailija
13/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa viestin milloin sattuu, ja joskus soitan " ykköset" illalla sanoakseni hyvät yöt ja että ajattelen häntä. tietysti salaisesta numerosta.

Vierailija
14/20 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että mies pitää naiseen itsekin yhteyttä, kun kerran viestittely jatkuu. Mulla on vuosien varrella ollut monta sitkeätä viestittäjää, mutta kyllä ne loppuivat, kun en vastannut mitään.

Vierailija
15/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exä lähetteli viestejä lähinnä kännipäissään kun oli baarissa. Tätä jatkui vuoden kunnes sain tarpeekseni ja soitin hänelle päiväsaikaan. Kysyin ihan ystävällisesti miksi lähettelee niitä viestejä ja exä tuntui olevan aika nolo. Siihen loppui viestittelyt.

Vierailija
16/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana " ahdistella" ex-miehiäni baari-iltojen aikana useinkin -se on hauskaa, eikä koskaan tiedä, kenen muija ei olekaan juuri nyt kotona ja panettaa... Vanhojen tuttujen kanssa tietää, millaista seksiä saa, ja aina kannattaa vongata:)

Vierailija
17/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi todennäköisesti valitettavasti vastaa exän viesteihin.

Vierailija
18/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on syytä sullakin miettiä, mitä on menollaan. terv se, joka soittaa yöllä ykkösiä.

Vierailija
19/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes missään seksi-ajatuksissa, vaan klo 3n jälkeen tulee vaan aina mieleen että nyt ne jatkot (siis kirjaimellisesti lisää viinaa) ja jos ei ole hyvää jatkoseuraa paikalla, niin miksei laittaisi viestejä kaikille hyville tyypeille. Ja mulle kyllä kannattaa sanoa suoraan jos se vituttaa.... Toisaalta nää samaiset tyypit laittaa kyllä mullekkin viestiä omilta reissuiltaa:)

Vierailija
20/20 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin viestittelen exilleni -ja he minulle sopivan tilaisuuden tullen. Eihän tämä niin vakavaa ole! Ei ole tarkoitus rikkoa kenenkään välejä, on vain kivaa muistella menneitä ja ehkä vähän harrastaa puhelinseksiä paremman puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä