BB-Anniinan tyhmyydestä
Miten se VOI olla noin yksinkertainen? Onko se ollut silmät ja korvat auki koko kouluaikansa ja keskittynyt vain tukkansa kähertämiseen? Sen yleissivistys on niin heikko, että miten se pystyy keskustelemaan kampaamoasiakkaidensa kanssa? Eihän se ymmärrä edes perussanojakaan: esim. pessimisti tai optimisti ei todellakaan ole mitään sivistyssanoja, vaan ihan normikielenkäytössä olevia sanoja.
Kommentit (26)
Olen siis älyllisesti samalla tasolla Anniinan kanssa, ehkä jopa hieman tyhmempikin ilman lukion suurta sivistystä. Ihmeellistä kyllä, olen silti onnellinen, tasapainoinen ihminen, joka tulee myös hyvin toimeen rahallisesti ja sosiaalisesti. Olipa harmi, että valitsin alani näin huonosti..
Tieto lisää tuskaa.
voimmeko siis tästä päätellä, että viisaat ihmiset vain stressaavat turhaa aivojaan asioilla, joiden pohtiminen tekee heidät entistä onnettomimmiksi.. Voi raukkoja viisaita, miksi heitä onkaan rangaistu moisella älyllä! Onneksi me kaikki täälä kuitenkin olemme sen verran tyhmää sakkia, että onnellisia ollaan!
ovat kaikkein fiksuimpia. Ei ihme, että yrittävät oma-aloitteisesti lopettaa elämänsä.
voimmeko siis tästä päätellä, että viisaat ihmiset vain stressaavat turhaa aivojaan asioilla, joiden pohtiminen tekee heidät entistä onnettomimmiksi.. Voi raukkoja viisaita, miksi heitä onkaan rangaistu moisella älyllä! Onneksi me kaikki täälä kuitenkin olemme sen verran tyhmää sakkia, että onnellisia ollaan!
Esimerkikis jos ammatillisena haaveenani olisi ollut kaupan kassa, olisin sen voinut toteuttaa jo suoraan peruskoulun jälkeen ja jatkaa onnellisesti elämääni työstäni nauttien. Mutta minun ammatillinen haaveeni vaati myös lukion, vaativat pääsykokeet ja monen vuoden opiskelun ja opiskeluaikaiset osa-aikatyöt ja vasta sitten pääsin unelmieni ammattiin.
ollut keskustelua älykkyysosamäärästä ja ainakin pari asukasta kehui käyneensä Mensan testissä. Olikohan se peräti Cheryll jonka äo oli 160 paikkeilla.
Siksikin ohjelma on moraalisesti mätä, että sinne hakeutuu just noita yksinkertaisia reppanoita ja sitten "fiksut" ihmiset katsovat telkkarista miten ne mokailee. Hyi oksetus...
Olen siis älyllisesti samalla tasolla Anniinan kanssa, ehkä jopa hieman tyhmempikin ilman lukion suurta sivistystä. Ihmeellistä kyllä, olen silti onnellinen, tasapainoinen ihminen, joka tulee myös hyvin toimeen rahallisesti ja sosiaalisesti. Olipa harmi, että valitsin alani näin huonosti..