Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut herkässä tilassa (raskaana) olevat kestätte nää tragediat???

Vierailija
24.09.2008 |

Tuntuu pahalta ja ahdistaa. Välilllä mietin jo, että tässä on jotain sairasta "yhteensattumaa" mutta ei se sitäkään taida olla. Elämää vain.

Kun odotin esikoistani aivan loppusuoralla, rv39, oli WTC-katastrofi. Kuopustamme odottaessani rv38 oli Tsunami ja nyt tätä kolmostamme odottaessani rv39 tapahtui tämä Kauhajoen tragedia.

Miten näissä hormoneissa selviää taas tästä ahdistuksesta ja huolesta? Tuntuu kauhealta pikapuoliin jälleen synnyttää uusi ihmisen taimi tähän sekopoltsiin maailmaan, jossa niin moni voi pahoin. Ahdistaako ketään muuta nämä uutisoinnit, ylimääräiset uutislähetykset, lööpit ja kaiken tämän takana se tosiasia, että jälleen useassa kodissa on surun ja tuskan aika rakkaan ihmisen poismenon takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vahvinta nallea ja Modaa. Työpaikalla kuulen tärkeimmät asiat.

Vierailija
2/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni raskaana olo ei ole mielialaan vaikuttava sairaus/tila, joten en pysty näkemään yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset pyörii niin paljon oman navan ympärillä että normaalitilassa ottasin enemmän pulttia

Vierailija
4/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han kysyy selkeästi, että miten herkässä tilassa oleva ihminen kestää tällaista maailman menoa! Tosi pahasti on sattunut noita onnettomuuksia sellaiseen aikaan, että hän on ollut raskaana ja joillekin raskaana olo nyt vaan on muutenkin vaikea tila -ja siis herkistää entisestään tällaisille jutuille.

Ja itse asiaan kommentoidakseni voinen sanoa, että en järin hyvin kestä minäkään näitä vaikka en raskaana olekaan. Mutta imetän vasta 2kk ikäistä vauvaa ja olo on aika turvaton näissäkin hormoneissa. Joten ymmärrän sua ap. Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
5/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalanhataa.. Vai sita ei tarvii suomessa miettia kun sita ei ole?

Vierailija
6/6 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon kaikkee muutakin huolta/huolehdittavaa ihan lähempänä...

Sillon kun Estonia upposi, ja olin raskaana, olin kyllä vähän sekasin siitä ja en osannut nukkua moneen yöhön. (mutta mulla onkin vähän laivakammo)

Ja sillon kun lintuinfluenssavouhkaus oli pahimmillaan k-06, oli just pieni vauva ja hormonit pinnassa, joten siitä olin aika ahdistunut kun pelkäsin että se influenssa leviää ja tulee meidänkin perheeseen, ja inhosin kun pihalle tuli jotain lintuja ja sorsia ja oravia :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme