Lue keskustelun säännöt.
MATIAS VEETI VALTTERI - mitä mieltä nimestä?
01.09.2007 |
Kun äänestykseni ei näytä ottavan tulta alleen...
Kommentit (6)
Toi kolmosen ehdotus paljon parempi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sopii myös niin päin ku kolmonen sano. Älkää aina olko nii negatiivisiä =)
ja Matias semmoinen lällykki - ei oikein iske.
Mutta ei se mitään ihastuttavia tunteikaan herätä, ovat niin tavallisia nimiä kaikki. Tavallisuudessa ei sinänsä ole mitään vikaa.
Matti Valtteri. Mutkaton ja Matteja ei nykyään paljon ristitä.
taitaa olla siinä nyt sitten tän hetken yleisimmät nimet nivottu yhteen! Tylsäääääääääääääääääää