Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: suosikkisuklaasi

Vierailija
31.08.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoonraesuklaata näin tänään jo lähi-Valintatalossakin eli on sitä jo kaupoissa. En ole maistanut mutta en erikoisemmin välitä Fazerin salmiakkiruutusuklaasta joten tuskin ihan heti ostan.

Marianne-sininen on toinen suosikkini ja kaipaan kovasti sitä jossa oli kahvirakeita.

Vierailija
2/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lontoonraesuklaata näin tänään jo lähi-Valintatalossakin eli on sitä jo kaupoissa. En ole maistanut mutta en erikoisemmin välitä Fazerin salmiakkiruutusuklaasta joten tuskin ihan heti ostan.

Marianne-sininen on toinen suosikkini ja kaipaan kovasti sitä jossa oli kahvirakeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidankin sitten ostaa sitä uutta. Kiitti neuvosta! T: 6

Vierailija
4/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se chilisuklaa, joka yllätti kerta heitolla, tuntui niin oudolta yhdistelmältä. Ylipäätänsä Fazerin suklaat ovat hyviä, paitsi se kaamea salmiakkisuklaa. Perussininen on hyvä, niin kuin myös Marianne. Marjasuklaata en ole uskaltautunut maistaa.

Vierailija
5/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittettavasti saa Suomesta. On aivan huippua.

Vierailija
6/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cadbury' s Mini Eggs :)

Vierailija
7/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi levynä, niin varmaan ahmisin sitä aivan liikaa. Myös Maya eli chilisuklaa on hyvää. Ja tietysti sitten ihan perussininen, mutta tuo sini-valkoinen on ehdoton ykkönen.

Vierailija
8/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin siellä yhden lukukauden ja kiskoin loppuajasta pussillisen päivässä noita ihanuuksia. En vain muista nimeä, en sitten millään. Pitäisi taas päästä herkkuostoksille, mutta kun kauppamatka käy niin kalliiksi.

16

Vierailija
9/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.19

Vierailija
10/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt. :( Olen kai huono etsimään, varsinkin, kun islannintaitonikin on todella ruostunut, koska harjoittelukaveri puuttuu...

16

Vierailija
11/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt totuttautua " kunnollisiin" suklaisiin, tummiin, joissa on paljon kaakaomassaa (vai mitä se nyt on), mutta toi on aina vaan mun herkkuani, aina kun Suomen lomalle pääsen.

Vierailija
12/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän pitäytyä tummissa, koska niitä voi syödä vaan muutaman palan kerrallaan. Mä inhoon Belgialaista simpukkasuklaata, jota saadaan aina tuliaisiksi.

Vierailija
13/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi kipuavat Maraboun minttukrokantti ja se Fazerin paljon parjattu salmiakkisuklaa. Mums.

Vierailija
14/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania rakeita... Fazerin marianne tulee hyvänä kakkosena ja maraboun minttukrokantti kolmosena.

Laivalta pitää aina tuoda valkoista tobleronea :)

Vierailija
15/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivasti maistuu ne kuivatut marjat, lopuksi hitusen kirpeeltä. Sopii kyllä tosi hyvin, tuovat raikkautta suklaaseen. Susu palat on kyllä kans aika ihania..