Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos näkisit uimahallissa jollain silikonirinnat?

Vierailija
31.08.2007 |

Olen harkinnut sellaisia vakavasti. Itselläni ei ole käytännössä ollenkaan raskauksien ja imetyksien jälkeen rintoja, pelkät nännit vain (no, eivätpähän ainakaan roiku ;)). Olen ajatellut siis ihan vaan A-tai B-kupin silareita, olen muutenkin hoikka. Mietin, mitä muut naiset ajattelevat, jos näkevät rintojen alla leikkausarvet... Tyhmää miettiä muiden mielipiteitä, mutta kummiskin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ehkä voisin jopa ihailla, jos olisivat hyvännäköiset. Itsekin harkinnut asiaa...

Vierailija
2/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia. Sitä paitsi olen niin pitkä, että tuskin ryömin jalkojesi juuressa tuijottamassa alakautta tisseihisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noloa vahdata toisten rintamuksia liian kiinteästi...

Jos ne olisivat ylimaallisen jättimäiset ja pallona pullottavat, saattaisivat silmäni toki hakeutua kohteeseen toisenkin kerran - ihmetyksestä.

Itselläni luonnollisen roikkuvat B:t

Vierailija
4/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia hyvin laitettuja ja asiallisen kokoisia ei yhtään välttämättä erota aidoista. Sulla ap tuo koko voi hyvinkin olla niin oman näköinen etteivät muut huomaa. Jos huomaisin niin ajattelisin että oma on asiansa.

Vierailija
5/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pä tule juurikaan kyttäiltyä toisten rintoja uimahallissa. Tykkään enemmmän katsella miehiä:-)

Itselleni en silikonej hankkisi mutta jokainen tyylillään...

Vierailija
6/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en suosituisi teettämään MITÄÄN ylimääräisiä toimenpiteitä, joille ei ole lääketieteellisiä perusteita. En vain pysty näkemään yhtään syytä, miksi pitäisi korjata jotain, mikä ei ole rikki. Jos on sinut sekä itsensä että elämänsä kanssa, ei perusterve nainen tarvitse silikoneja tai muitakaan turhia leikkauksia.

Mieti siis tarkkaan, kenen vuoksi ja miksi niitä tekorintoja kaipaat? Leikkauksessa on kuitenkin aina riskinsä ja toipumisaikansakin, is it worth it? Edes nykyisellä tekniikalla silikonirinnat eivät ole myöskään 100% turvallisia, siksi tuntuisikin aika erikoiselta lähteä pelleilemään terveydellä pelkästään pinnallisen ulkonäköseikan vuoksi. Mitä sitten, jos sulle tuleekin joskus selluliittia tai ryppyjä? Tai oikeita terveyteen liittyviä seikkoja, jotka vaikuttavat myös ulkonäköön? Onko elämäsi pilalla vain siksi? :-/

Suosittelenkin korjaamaan ennemmin minä- ja maailmankuvasi kuin moiset ulkonäkö" puutteesi" . Jos olisit sinut itsesi kanssa, et viis veisaisi siitä, mitä MUUT ihmiset rinnoistasi nyt tai mahdollisten arpien kera ajattelevat... Miten ihmeessä muiden mielipiteet voivat konkreettisesti elämääsi vaikuttaa? Eivät mitenkään, usko pois.

Vierailija
7/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kuuluuko vaan puff kun ne sulaa ja valuu mahaa myöden maahan.

Vierailija
8/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on imetyksiä lukuunottamatta ollut AA/A-tissit. Et voi kuvitella, kuinka pahalta tuntuu, kun on nuoruudesta lähtien pilkattu olemattomista tisseistä. Ihan ventovieraat miehetkin ovat saattaneet kadulla kommentoida :( Eräskin tuli kysymään, että missä mun tissit on. Se sattuu. Tahtoisi tuntea itseni naiseksi.. nyt en tunne, etenkään kun katson itseäni peilistä.

ap

Vierailija
9/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse linkkasin jalkaa kun oli nilkka kipeä niin eikö vaan ihan toiselta puolelta katua pitänyt jonkun neropattiäijän tulla kysymään, että oletko saanut niin paljon mulkkua viikonloppuna ettet vieläkään pysty kunnolla kävelemään. Ja keskellä päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä