G: Asioita, jotka tänään ovat tehneet iloiseksi
Minulla:
-se, että on vapaapäivä töistä
-Serranon perhe
-kahvi
-se, että saa lukea Hesarin rauhassa
Kommentit (24)
Sain lapset ulkoa kotiin ilman huutoa ja rimpuilua, molemmat söivät lautasensa tyhjiksi ja vajaa 2-v kuopus nukahti viimein (yli tunnin huudon jälkeen) päiväunille ekan kerran koko viikolla.
vastasyntynyttä sairaalassa, jossa itse synnytän muutaman kuukauden kuluttua. Ihana vauva!
-sain 20 minuuttia omaa aikaa lasten nukkuessa yhtä aikaa
-mulla on ihana mies
-kaveri soitti tulevansa kylään
He ovat poikkeuksellisesti vapaalla tänään.
Täydellisessä uhmaiäissä oleva esikoinen nukkuu päiväunia samaan aikaan vauvan kanssa.
Mies soitti työmatkalta ja kertoi ehtivänsä aikaisempaan koneeseen ja on kotona illalla jo ruoka-aikaan.
Poika oli aamulla erityisen hyvällä tuulella =)
Oli syksyn eka kerho, ja äitiä vähän jännitti, että miten se menee.
-kuopus sai koulun kisoissa pallonheitossa pronssia
-päiväkahvi miehen kanssa
-esikoinen ilahtui kun pääsi kaverin kanssa leffaan
-tieto siitä että lepposa neljän päivän työputki edessä (lyhyet päivät)
tuli älyttömän hyvä mieli :)
Aamulla tuli hyvä mieli siitä, kun katsoin kahvipurkkiin ja luulin, että ei riitä porot aamukahveihin, mutta just ja just riittikin :)
Sikaiisi yovuoro tiedossa tana yona, nyt nukkumaan pikkupoikani kanssa joka on saanut minut nauramaan monta kertaa tanaan sutkautuksillaan. <3 <3 <3
hinkuamaani koulutukseen varasijalta, olen niin onnessani, etta pitaa lahtea just nyt kirkumaan ja pomppimaan ympariinsa!!! Jes Jes Jes Jes Jes Jes Jes Jes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On ollut niin allerginen monta vuotta, ettei ole voinut syödä mitään karkkeja. Hypistelee suu ammollaan hedelmäaakkosia ja nauraa välissä :)
Takana pitkä kotonaolo ja nyt helposti oman alan todella mielenkiintoinen ja haastava työpaikka. Kuljen pää pilvissä!
-np-ultra, kaikki hyvin!
-esikoinen yökylässä mummolassa ja vietetään miehen kanssa leppoisaa iltaa!
-sain siivottua kolmen lapsen huoneet. Pölyä, rojua ja rikkinäistä tavaraa oli aivan riittävästi. =) jee oon iloinen, kun se nyt on tehty.
-askarteluhetki lasten kanssa.
-vapaapäivä
-sain vihdoin käytyä lääkärissä hakemassa lääkkeet masennukseeni
-aivan ihananihananihana kummipoika! Voi miten se olikin suloinen ja iloinen ja touhukas!!
-oman lapsen tiukka halaus kun kävin hakemassa päiväkodista.
- menin oppitunnille reippaasti (opiskelen omaksi ilokseni yhtä kieltä)
- tapasin ulkomailla asuvan hyvän ystävän lounaan ja shoppailun merkeissä keskustassa
- ehdin käydä kaupassa vielä ennen kuin hain lapset koulusta
- lapsi vaikuttaa olevan jo parantunut flunssasta
- tehtiin 2-veen kanssa makaroneista ja purkista marakassi (jee, lisää meteliä taloon), oli niin ihana katsoa kun tyttö itse pisti niitä makaroneja sinne <3
- sain tehokkaasti luettua tenttiin junassa
- aattelin viettää tänään tällaista railakasta yh-iltaa: eli meen nukkumaan kaheksalta, kun lapsikin menee. jiihaa.
- kuppi lämmintä kaakaota
- ystävän näkeminen pitkästä aikaa
- ' allakko' , sanoi tyttö juuri kun pikkukakkosessa oli sammakko :D
- tänään kävin neuvolassa ja kuulin sydänäänten säksätyksen. :)
- päivä on ollut kerrassaan mukava, aamulla oli kiva kun sai pukea syksyiset vaatteet päälle.