Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soap Factory

Vierailija
31.08.2007 |

Ystäväni oli ostanut minulle lahjaksi mielettömän ihanan näköisiä ja tuoksuisia Soap Factoryn saippuoita, käsintehtyjä ja kotimaisia. Saippuoissa oli käytetty tuoksuna eteerisiä öljyjä, ja mietin onko sellaiset tuotteet sopivia lasten iholle? Etiketissä luki ' älä syö' mutta varmaan vaan siksi että ne on oikeasti aika syötävän näköisiä ;) Onko kellään kokemusta tämän firman tuotteista? Taitaa olla aika uusi yritys.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkimassa, ja saippuat on tosiaan mielettömän näköisiä. En ole ehtinyt vielä kokeilla. Onhan tavallisissa saippuoissakin hajusteita, joten eikö niitä nyt lapsetkin voi normaalisti käyttää.

Vierailija
2/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söderkullassa (?) joku jälleenmyyjä. Niiden webbikaupan etusivulla kyllä lukee että vaikka ostoskoritoiminto ei ole käytettävissä, tilauksen voi lähettää ihan sähköpostitse. Myyköhän ne jossain messuilla tms? Ajattelin itse tehdä sähköpostitilauksen ja testata. Jos ne on hyviä, tilaan niitä ilman muuta lahjaksi kun ovat niin herkullisen näköisiä. Kyllä mä uskaltaisin antaa saippuan lapsillekin käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tottunut ostamaan euroshopper-saippuaa eurolla. Ei se musta käsityöstä paljon ole, ja kehtaapa viedä vaikka tuliaiseksi

Vierailija
4/4 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa sivut. Aika ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme