Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsi on ainoa huomisesta synttäriporukasta, joka osaa ajaa ilman apupyöriä ja

Vierailija
24.08.2007 |

pidetään ekana kisa, kuka osaa ajaa pisimmän matkan ilman apupyöriä. Voittaja saa paketin ja kun se on meidän lapsi eli synttärisankari, niin se saa synttärilahjan ikäänkuin kisan palkintona.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika hiljasta synttäreillä vuoden päästä.

Vierailija
2/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toikin tietysti keino opettaa omalle lapselle että hänen pitää aina voittaa muut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa varmaan kovat treenit.

Vierailija
4/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea. Sä saat varmaan sitten äitienpäivänä sellaisen kunniamitalin, kun olet noin hienon työn tehnyt lapsesi treenauksessa!

Vierailija
5/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei samalla tarvitse muita nöyryyttää.

Mä en haluaisi lapsiani teille.

Vierailija
6/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiva" vieraitten on kaatua ja pilata vaatteensa.

Aika älytön idea kyllä!

Kertoisitko ap oman ikäsi?

Vierailija
7/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se pakko esittää tolla keinoin että lapsi on paljon parempi muita ja muut eivät vielä osaa taitoja.. Tulee varmasti vieraille paha mieli... Kyllä mä nyt pikkasen kuule miettisin että miltä niistä vieraistakin tuntuu hävitä. Varsinkin ton ikäsillä se häviäminen on välillä tosi paha paikka..

Vierailija
8/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta ei samalla tarvitse muita nöyryyttää.

Mä en haluaisi lapsiani teille.

Vierailija
9/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen vajoa noin alas.

Oikeasti voi olla tosi kipeitä juttuja joillekin jos ei vielä osaa. Meillä nyt 6 v otti 5-vuotiaana sellaiset traumat ilman apupyöriä ajosta ettei koko tänä kesänä edes suostunut katsomaan koko pyörää. Kunnes viikko sitten haki pyörän katoksesta, kokeili nurmikolla ja lähti ajamaan. Jaa tää lähti juuri siitä että kyllä naapurin Nicokin osaa, miksi mä en osaa?

Vierailija
10/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans mieleen toi, että moni innokas yrittäjä voi kaatua ja siinä juhlavaatteet sitten rikkoontuvat. Onkohan tää provo?

Vierailija
11/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeasti voi olla tosi kipeitä juttuja joillekin jos ei vielä osaa. Meillä nyt 6 v otti 5-vuotiaana sellaiset traumat ilman apupyöriä ajosta ettei koko tänä kesänä edes suostunut katsomaan koko pyörää. Kunnes viikko sitten haki pyörän katoksesta, kokeili nurmikolla ja lähti ajamaan. Jaa tää lähti juuri siitä että kyllä naapurin Nicokin osaa, miksi mä en osaa?

Vierailija
12/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella taitava nuoresta iästä huolimatta ajamaan ilman apupyöriä.. saapahan sitten teidän lapsen lahjan...

Vierailija
13/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän?

Vierailija
14/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai aikaan kauheen tuhon ja lopulta poliisit paikalle. Juhliin kutsutaan!

Vierailija
15/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itselläni oli pointtina että juuri niillä vierailla voi olla epäonnistuneet treenit alla ja sun kiva pikku kisa latistaa innon ihan täysin. Siis jos oma lapsesi on selkeä voittaja ja muut vaan kulissina sille että " oi, oletpa Nico-Petteri taitava" -meiningille niin musta aika säälittävää nostatusta. Mistähän ne koulukusaajat sikiääkään...

Vierailija
16/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, missä tahansa mä tai mun lapseni liikutaan niin poliisit on varmasti paikalla =) Sitä varten se lapsikin niin hyvin osaa ajaa pyörää että päästään nopeemmin karkuun..

Vierailija
17/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin synttäreillä on kuulemma ollut pullonpyöritystä ja siinä järjestyksessä annetaan lahja. Siinä sitten kiva arvostella, mitä kukakin antoi.

Vierailija
18/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille tulee tuollaisesta kisailemisesta : ( tuossa iässä muutenkin häviäminen on kova pala ainakin osalle lapsista . . . eli " hauskaa" juhlapäivää vaan .

Vierailija
19/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vieras yllättyä positiivisesti juhlavaa lahjaa ruppaisesta kisasta! =DDD

Vierailija
20/25 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan antaa sen lahjan hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän