Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalia ihmisiä olette te, jotka irvailette valokuvajoulukorteille, joissa lapset

Vierailija
21.10.2008 |

on aseteltu poseeraamaan tonttulakit päässä ja kuusenkoristepallot käsissä. Jouluun kuuluu just tollanen lapsiaiheinen kitch, joulun pitää olla vähän hassu. Se tekee joulusta joulun, ei sellainen laitettu Pentik-maailma, jossa "kuosit on vaihdettu jouluisiksi sesongin mukaan". Camoon mammat.

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle tai patjan alle, ei vie tilaa paljon!

Vierailija
102/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa kuvakorteissa mitään taka-ajatuksia ole. Kunhan haluan itsekin lähettää sukulaisille ja kavereille muiston meidän lapsista. Kaikki eivät näe meidän lapsia edes vuosittain! En oleta mitään erityispalvontaa tms...

On tämä ihme palsta...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös :)

Olemme lähettäneet kuvakortteja lapsista sukulaisille, jotka eivät muuten ole nähneet tai näksis meitä eikä lapsia. He ovat kiitelleet, että ompa mukava nähdä edes joulukortissa sukulaisia, kun satojen kilometrien tai toisessa maassa asuminen estää tai ainakin vaikeuttaa vierailuja. Korteista voi nähdä esim kuinka kummilapsi kasvaa :)

Minä tykkään ja ilolla otan vastaan kaikenlaiset kuvilla varustetut kortit ja tänäkin vuonna meidän sukulaiset saavat "naurettavat" lapsiemme kuvilla varustetut kortit ;)

nimim. pipo löysällä

Vierailija
104/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarista ostetaan kiinalaisten lasten myrkyllisillä maaleilla maalaamia puunkappaleita ja niitä AIKUISET IHMISET liimaavat kieli pitkällä kartonkiin. Sitten on niiiin persoonallisia kortteja!! Lapset askartelee, ei aikuiset!!! Aikuiset ottaa valokuvia!!

Vierailija
105/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valokuvia säilötään ja tilaa niille on, mutta harvassapa huushollissa säilötään joulutervehdyksiä, siitähän tässä on kyse ja vielä puolituntemattomien lapsista otettuja kuvia, huoh!

Vierailija
106/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä tavaton!!! luova ei saa olla aikuisena?!? HAH!

Vierailija
107/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan lähettele valokuvakortteja enkä tiimarikorttejakaan puolituntemattomille. Miksi lähettelisin?

Kyllä valokuvia säilötään ja tilaa niille on, mutta harvassapa huushollissa säilötään joulutervehdyksiä, siitähän tässä on kyse ja vielä puolituntemattomien lapsista otettuja kuvia, huoh!

Vierailija
108/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka niitä lähettelette, että haluatte, että kaikki katsoo ja ihastelee lastanne?? Vai miksi muuten niitä lähettelisitte? No, mä en ihastele ainakaan, päinvastoin.[/i

Oikeesti, eikö se ole sama, mikä tonttu siinä kortissa poseeraa, piirretty vai valokuvattu? Eiköhän se juttu ole kuitenkin niissä se hyvän joulumielen toivottaminen kuin joku ääretön lapsen ihastelu. Tuon on sairas ajattelutapa, jota sinä edustat.

Ihmisen, joka ajattelee noin, täytyy olla katkera jostain...

Vierailija
109/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan valokuvausta, jotern kyllä omistakin otoskista ne epäonnistuneet on lentäneet roskiin/bittiavaruuteen ihan surutta. En säilytä huonoja kuvia ellei niihin ole poikkeuksellisen vahvaa tunnesidettä.

Ja kuka säilyttää valokuvia maton alla :D Meillä ainakin olisi melkoinen vuoristo jos sinne ryhtyisi valokuvia tunkemaan... Ja on tosiaan sen verran pieni asunto ettei säilytystilaa ole rajattomasti, enkä ylipäänsä tykkää siitä jos kaikki paikat tursuavat epämääräistä sälää.

onko teillä niin pienet asunnot, että ei ole tilaa säilyttää valokuvia? Pankaa maton alle tai patjan alle, ei vie tilaa paljon!

Vierailija
110/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa nähdä edes kuva tuttujeni lapsista. Lähetän ja saan kortteja vain sen verran hyviltä kavereilta ja sukulaisilta, että kivahan se on nähdä, miltä kunkin ipanat näyttää. Koetko vasenmielisenä katsoa toisten lapsia esimerkiksi livenä nähdessä? Inhoatko naapuriasi, jonka naaman joudut ehkä postilaatikolla kohtaamaan? Ei tuo hei ole ihan normaalia.

Ehdottomasti kivampi sellainen kortti on kuin taviskortti. Tavallinen joulukortti on todellakin merkityksetön, mutta tuollaista kuvakorttia tulee katsottua useampaan kertaan. Silti pidän kaikista korteista ja minulle saa lähettää mitä vaan Tiimari-korteista lasten kuviin. Olen kaikista kiitollinen!

mutta sitä en tajua, että miksi ihmeessä niistä lapsista pitäisi koko kaveriporukalle ja suvulle kuva lähettää?? Kun kuitenkaan -uskallan väittää- monia ei pätkän vertaa kiinnosta että minkänäköisiä ne teidän lapset on, sanovat mitä sanovat. Ja jouluun kuuluu tontut, lumiukot, joulupukit, porot, luminen maa, kirkko, mutta ei keinotekoisesti tehty tonttulapsi!! Tontut on tonttuja, ei lapsia!! Ei joku sukulaisen tonttulakkinen lapsi jossain kuvassa tuo todellakaan mitään joulufiilistä!

Vierailija
111/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson noita lapsikortteja yleensä vaan kerran, ja lykkään pinon alimmaiseksi. Vaan niitä kortteja jotka on minusta sieviä katson useammin ja pistän johonkin esille, muut menee pinoon ja siitä suoraan roskikseen, olivat sitten tavallisia kortteja tai valokuvia.

Ehdottomasti kivampi sellainen kortti on kuin taviskortti. Tavallinen joulukortti on todellakin merkityksetön, mutta tuollaista kuvakorttia tulee katsottua useampaan kertaan.

Vierailija
112/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään tutullani ole nicopettereitä eikä jessicajeminoita, vaan herttaisen ihania pieniä ihmisiä, jotka ovat minullekin rakkaita ja tärkeitä ja joiden kuvia on minusta kiva katsella - oli ne sitten "mauttomia" tai ei, ei sillä väliä, vaikka visuaalisella alalla itse toiminkin.

Minusta on mukava kun ystävät muistavat ja laitan kaikki kuvat esille - jopa usean kuukauden ajaksi - huolella sisustettuun kotiini. Eivät ne sitä rumenna, päinvastoin. Tuovat inhimillisyyttä ja hyvää mieltä.

Lähettääkää siis kaikki tutut minulle niitä tonttukorttejanne, pidän niistä kovasti!

Joka ikinen vuosikerta on säilytetty huolella.

Vierailija
113/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tavallinen kortti, Kiitos!

Vierailija
114/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joulukortteja vain sellaisille, joita kiinnostaa meidän lapsi sen verran että voin valokuvakortin laittaa. laskin että tänä vuonna lähtee reilusti alle 30kpl. Muille en kortteja laita ollenkaan.

Itse ihmettelen, kun joku vuosien takainen puolituttavuus laittaa tiimarikortin, jossa hätäisesti raapustettu nimi alle. Miksi vaivautua?

Vierailija
115/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat että toisia äitejä vähempää kiinnostaa heidän apinannaamansa. En todellakaan koskaan lähettäisi omista lapsista otettuja joulukortteja.

Tiedän taas sellaisia saavani ja yritän jemmata ne tavallisten korttien sekaan.

Vierailija
116/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun valokuvan lapsesta tonttulakki päässä tai jotain vastaavaa.

Vierailija
117/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa nähdä edes kuva tuttujeni lapsista. Lähetän ja saan kortteja vain sen verran hyviltä kavereilta ja sukulaisilta, että kivahan se on nähdä, miltä kunkin ipanat näyttää. Koetko vasenmielisenä katsoa toisten lapsia esimerkiksi livenä nähdessä? Inhoatko naapuriasi, jonka naaman joudut ehkä postilaatikolla kohtaamaan? Ei tuo hei ole ihan normaalia.

Ehdottomasti kivampi sellainen kortti on kuin taviskortti. Tavallinen joulukortti on todellakin merkityksetön, mutta tuollaista kuvakorttia tulee katsottua useampaan kertaan. Silti pidän kaikista korteista ja minulle saa lähettää mitä vaan Tiimari-korteista lasten kuviin. Olen kaikista kiitollinen!

mutta sitä en tajua, että miksi ihmeessä niistä lapsista pitäisi koko kaveriporukalle ja suvulle kuva lähettää?? Kun kuitenkaan -uskallan väittää- monia ei pätkän vertaa kiinnosta että minkänäköisiä ne teidän lapset on, sanovat mitä sanovat. Ja jouluun kuuluu tontut, lumiukot, joulupukit, porot, luminen maa, kirkko, mutta ei keinotekoisesti tehty tonttulapsi!! Tontut on tonttuja, ei lapsia!! Ei joku sukulaisen tonttulakkinen lapsi jossain kuvassa tuo todellakaan mitään joulufiilistä!

ja sen takia en niitä halua katsella joulukorteissa. Haluan katsoa joulukorteissa jouluisia asioita. Mua ei *oikeasti* kiinnosta yhtään minkänäköinen joku lapsi on, ja mun mielestä jollain lapsikortilla ei ole mitään tekemistä joulun kanssa! Jos kuvia haluaa lähettää niin sitten muuten kuin jouluna!

Vierailija
118/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetämme juuri sellaiset valokuvakortit ja tiedän, että suurin osa saajista niistä myös pitää. Saajina on lähisukulaisia, jotka eivät muuten lapsia paljon näe (pitkä välimatka) sekä perhetuttuja, joilta tulee samanlaisia kuvia (joista on lapsille puolin ja toisin iloa). Meneville sinkkuystävilleni en edes lähetä kortteja, joten...

Vierailija
119/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mikä noissa lastenkuvissa ärsyttää, joku vaan... Itse en niitä viitsisi edes lähetellä just sen takia, että haluan kortin kuitenkin ilahduttavan ja tiedän että moni ei niistä tykkää. Sen takia suosin ihan tavallisia, jouluisia kortteja, ja niitä myös itse mieluiten haluan saada.

Vierailija
120/142 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia ei kiinnosta tai ilahduta pätkääkään ne Tiimarin kortit?

Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa "muistaminen" jonka eteen on nähty sen verran vaivaa, että just on saatu nimi sutastua 10 sentin kortin taakse.

Joten erilaisia me olemm ja sillä siisti. Mulle niitä lapsikortteja, kiitos.

En edes tiedä mikä noissa lastenkuvissa ärsyttää, joku vaan... Itse en niitä viitsisi edes lähetellä just sen takia, että haluan kortin kuitenkin ilahduttavan ja tiedän että moni ei niistä tykkää. Sen takia suosin ihan tavallisia, jouluisia kortteja, ja niitä myös itse mieluiten haluan saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän