Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisiko jos miehesi ehdottaisi tälläistä seksileikkiä:

Vierailija
31.08.2007 |

Raipat ja piiskat esiin ja sinä olet orja jonka hän omistaa. Hän käskee ja piiskaa ja sinä tottelet. Seksileikkiin kuuluisi seksuulisen tottelun lisäksi myös perusmukavuuteen liittyvä kuten että tuot hänelle toplessinä tarjottimella purtavaa, avaat telkkarin ja otat suihin samalla kun hän syö jne. Seksissä sinä hoitelet kaiken hänen tahtomallaan tavalla kun hän käskyttää ja lopuksi hän tahtoisi pistää sinut käsirautoihin ja piiskata kunnolla ja panna joka reikään ja myös suuhun.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vaimo eikä mikään joka ei miehensä toiveita täytä!

Vierailija
2/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei vaan koskaan ehdota mitään, aina samaa vaan perinteiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vehkeensä sais käydä välillä pesemässä. Ja minua ei sais pakottaa syömään tai juomaan mitään ällöä.

Vierailija
4/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
5/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täytyy olla avoiminmielin kaikelle uudellekkin.

Vierailija
6/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki-ikä on muuten tuossa alle 10 v.

Vierailija
7/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö alle 10v lasten leikkiä AIKUISTENLEIKKEJÄ?

Vierailija
8/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on se vaara, että lapset heräävät kesken unien.

Vierailija
9/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pitää olla se kuuluisa varosana, jonka sanomisen jälkeen leikin pitää ehdottomasti loppua siihen, koska toiseen sattuu liikaa tms. Eli jos ehdotteleva äijä/nainen olisi joku ääliö jolta lähtee useinkin mopo käsistä niin en tosiaankaan suostuisi. Luottamuksen täytyy olla kova.

Vierailija
10/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei vaan kiinnosta olla kenenkään orjana. Siis itse en saisi tuosta mitään irti. Luonteeni on enemmän dominoiva kuin alistuva.

Eikä meillä ole sellaisia seksileikkejä joista ei kumpikin innostu.

Ja toisekseen mun mielestä seksileikit on kivempia ihan ilman mitään raippoja tai käsirautoja, en ole kiinnostunut noista sm touhuista.

Mielikuvitusta touhuun ja turhat välineet pois niin ei ole niin yrityksen makua touhussa.

Vierailija
11/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vereslihalle ruoskimista.

Vierailija
12/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole ahdasmielinen. Kaikesta ei tarvitse tykätä eikä kaikkeen tarvi suostua.

Vierailija
13/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni dominointi puolin ja toisin on ihan kiihottavaa, mutta ei ikinä mitään orjaleikkejä. ei vaan itsetunto antaisi periksi..

Vierailija
14/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on aina seksissä se käytäntö että ehdottaa saa ja kokeilla kaikki juttuja, mutta molempien pitää nauttia. Ja mun nautinto vaatii sen että olen tasavertainen.

Vierailija
15/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hellä pitäisi olla... :)

Ja itseasiassa ehdotin vähän tämän tyyppistä juuri viime viikolla. Piiskaa vain ei löytynyt, eikä mies tainnut lopulta niin kovasti innostuakaan... :D

Vierailija
16/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ihan oikeesti pystyis nauramatta esittämään jotain lateksipukuista palvelijatarta, ja siihen se kiihko sitten kaatuiskin = )

Vierailija
17/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei, en ole ahdasmielinen. Kaikesta ei tarvitse tykätä eikä kaikkeen tarvi suostua.

Vierailija
18/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se syöminen suuseksin aikana ällöttäisi. muutenkin no joo... ehkä jos lapsi olisi hoidossa ja en olisi raskaana niin vois onnistua kun kaikki olisi kuitenkin niin leikkiä et mies muistais olla hellä...

Vierailija
19/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä ei suostuis, kun ei suostu sidontaankaan, vaikka ehdottelen sitä vähän väliä. Tykkäisin alistamisesta seksissä,mutta mun mies ei tykkää ite alistaa!

Vierailija
20/20 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut milloinkas tollasia olis aikaa leikkiä? Lapset vois vähän ihmetellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi