Etelä-Suomi, joko Reimatecit tänään päällä? Aamulla 4 astetta, nyt 12. ev
Kommentit (10)
Kokeile itse touhuta hengittämättömän puvun kanssa.
Miksi ihmeessä puette liikaa lapselle??
Ja muuten maanantaina kun täällä naurettiin niille jotka pukivat lapselle Reimatecit päiväkotiin (meidän pojalla oli takki) kun oli niin " lämmintä" , niin terveisiä tuli tarhasta että lapsi oli palellut kovasti, kuten muutkin lapset. Eli lisää toivoivat päälle.
Itsekin tarvitsen jo aika paljon vaatetta aamuisin. Lapselle olen laittanut aamupäiväulkoilua varten hatun lisäksi myös ohuet käsineet.
Verkkaripuku ollut päällä tällä viikolla, hanskat oon laittanu päiväkotiin viedessä, mutta ei se niitä kuulema oo ulkona pitäny.
Sillä ei vaan oo kylmä. Kotona sisällä tyttö on pikkuhousuissa, päiväkodissa suostuu pitämään t-paitaa ja trikoita, sukkia ei missään nimessä. Talvellakin.
Niin joo, ei meillä kyllä mitään reimateccejä ookkaan, ihan merkittömiä haalareita sitten vähän viileemmille keleille.
Ei ole, eikä tule. Tommy H for babyn haalari tulee vasta ensi kuun loppupuolella, siihen asti mennään viime vuoden mallilla, jos kelit vaatii.
Ja kaivaa pipo esiin. Tänään päikkärin täti oli hienosti oivaltanut kaivaa kassista sukkahousut ulkohousujen alle.
ainoo meiltä löytyvä niin kallis haalari (tosin sekin alennettuna ostettu), 1-vuotiaalla on kirpparilta ostattu Remu-vkhaalari ja eskarilaisella oli syystakki sekä housut sukkahousujen päällä (ei kuitenkaan vuorelliset housut, meidänkin neiti lämminveristä sorttia). Hatut ja sormikkaat lisäksi kaikilla. Syyskengät nuoremmilla, vanhin oli sieniretkellä, joten kumpparit kehissä.
Oli käyttöä tänäänkin molemmille, kun iltapäivästä ripsautti sateen.
Ja pojan omasta toivomuksesta aamuisin sormikkaat kädessä.
Silleesti huono kun niitä reimateccejä on eri kausille.
Epätodellinen aloitus =D