Kyllä on yhden lapsen kanssa HELPPOA!!
Mitä sitä valittikan silloin joskus, kun oli vain yksi mukula. Huh. Tälläisestä rumbasta ei ollut tietoakaan....
Mikä autuus, mikä hiljaisuu, mikä rauha, miten paljon aikaa, miten tylsää!!!
t. kahden lapsen äiti, jolla nyt toinen mummulassa hoidossa.
Kommentit (26)
Vierailija:
meidän 3v poika ei todellakaan pidä seuraa 1v siskolleen!!! paitsi kiusanteolla.
koko ajan ovat tukkanuottasilla ja minä olen erotuomari.
t. ap
Moni sanoo silloin, että kyllä ilman lapsia on helppoa, kun tarvii huolehtia vain itsestään. Eli totta kai, kun sulta vähennetään huolehdittavia, niin silloin on helpompaa. Yhtä hyvin, jos sulle annettais viikoksi pari lisälasta ympärivuorokautiseen hoitoon, niin sen viikon jälkeen huokaisisit, että kylläpä kahden kanssa on helppoa.
Totta. Siksi meille ei ihan hetkeen oo toista tulossakaan, ellei joskus vuosien päästä tulla siihen tulokseen, että " jos sitä jaksais viel toisen.."
-Eelia-
Meillä on reilu 4v. tyttö ja hän on juuri hoksannut yksinleikkimisen riemun. Toisinaan on taas kavereita leikkimässä. Mä olen todella tyhjänpanttina.
Tänään juontaja muuten luki aamutv:ssä Eevasta jonkun asiantuntijan kirjoitusta sisarussuhteista ja tiivisti asian niin, että vaikka sisarussuhde on usein elämän pisin ihmissuhde, on se myös raadollisin. Sisarkateus jyllää ja mitä pienempi ikäero, sen rajumpana.
Lisäisin vielä tuohon joulupöytäkeskusteluun liittyen, että ainakin minun ja mieheni suvuissa sisarukset istuvat ihan omissa joulupöydissään ja vanhemmat kiertävät lapselta toiselle.