Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne ok tämä periaatteeni HUUTONETISSÄ?

Vierailija
30.08.2007 |

Nopeille maksajille lähetän tuotteen nopeasti, hitaille maksajille hitaasti.

Ärsyttää kun kohteen sulkeuduttua huudon voittaja laittaa sähköpostia että " maksan seuraavista lapsilisistä viikon kuluttua" ja sitten tuleekin viikonloppu ja on eri pankin tili joten maksu venähtää edelleen. En sitten itsekään ihan piruuttani lähetä pakettia heti kun se suoritus vihdoin näkyy, vaan odottelen ainakin muutaman päivän.

Monesti jos myyn jotain ja laitan lyhyen huutoajan, olen itsekin rahan tarpeessa ja siksi ärsyttää nämä " maksan lapsilisistä" -tyypit, kun itsekin olisin sen rahan tarvinnut ENNEN niitä lapsilisiä.

Jos taas ostaja maksaa saman tien ja suoritus näkyy heti/ sen parin pankkipäivän päästä, lähetän paketin heti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin laittaisit selkeästi näkyviin, että maksun on tultava sinulle vaikka 4 päivän sisällä tms. Tosi epäammattimaista ja huonoa kauppatapaa tollanen lapsellinen mielenosoittaminen.

Vierailija
2/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan huuda, jos tiedän, ettei minulla huudon sulkeutuessa ole mahdollisuutta maksaa saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vain ostanut, ja maksanut heti.

Vierailija
4/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuollainen. Visa on erikseen, mutta eihän kauppaankaan mennä ostamaan ruokaa sillä periaatteella että maksan ensi tilistä.

Vierailija
5/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä huudan vain silloin, kun tiedän että mulla on rahaa maksaa parin päivän sisällä huudon sulkeutumisesta. Tuntuu typerältä, jos sattuukin jotain äkillistä, ja joutuu esim 4-5 päivää lykkäämään maksamista.

Toisaalta tuo 4-5 päivää on monelle ostajalle vielä " nopeaa maksamista" , ainakin palautteiden mukaan.

Vierailija
6/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en todellakaan ymmärrä huutajia, joilla ei sitten ole heti rahaa maksaa, mutta aika typerää on toi sunkin " rangaistus" . Pidätkö muutenkin periaatteenasi vastata aina pahaan pahalla? Sulla ei varmaan kauheasti ystäviä oo.