Nyt....eiku nyt...ei....no nyt...Millon???
Kyllä se vaan on ahdistavaa. Päätetty vihdoin yhdessä tuumin että vauva tehdään. Mutta, mitä sitten kun ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei kuulu menkkoja (ainakaan säännöllisiä), mutta ei myöskään positiivista raskaustesti tulosta...?
Menkat aina ollut epäsäännölliset, Nuva Ringin alottamisen jälkeen kyllä olivat prikulleen täsmälliset, mutta joka toinen kerta aikas kivuliaat ja normaalit tai runsaat. Nyt renkaan pois jättämisen jälkeen (2,5kk sitten) ollut yhdet menkat jotka kestivät 3 päivää ja olivat vain pientä tiputtelua.
Tuskastuttaa ootella alkaako vai eikö. Haaveet raskaustestin positiivisuudesta mielessä unissakin ja herätäppä nyt sit takaisin todellisuuteen. Ei kiva.
Ja kun sitten oottaa innoissaan et jospa...niin ei. Kaihoten aina muiden masuja katsellessa ja haave omasta masusta ja vauvasta. Välillä niin turhauttavaa.
-85
Kommentit (2)
kiitos kiitos... Puoli vuotta. Hmm. Minulle sanottiin vuosi. Odotimme vuoden. Ei vieläkään mitään. Yritystä puolitoista vuotta. Vielä puoli vuotta sitten ihailin muiden vauvoja ja isoja raskausmasuja, nyt minua alkaa ahdistaa. Mietin miksei tuo vauva voi olla minun, olen raskaana oleville kateellinen ja hemmetin mustasukkainen. Tää asia vaivaa mua. Kävin jo puoli vuotta sitten lääkärissä, hän ei lähettänyt labraan, koska olen niin nuori. Sanoi vaan, että odota vielä vuosi ja katsotaan sitten uudestaan. Pelkään, mitä mulle käy, jos eräs sukulaisnainen, joka on pari vuotta vanhempi, ilmoittaa olevansa raskaana. Tiedän sitten, että se on vahinko, koska he ovat päättäneet odottaa vielä neljä vuotta. Miksi ne, jotka haluavat lasta ja ovat odottaneet sitä, ei sitä saa ja miksi ne, joiden suunnitelmiin ei kuulu vauva, saavat sellaisen siitä huolimatta... Alkaa kyllästyttää koko " odota vuosi ehkäisyn jälkeen" .
Yleensä kierto tasautuu puolessa vuodessa, mutta jos ei niin sitä voi koittaa lääkkellä myös käynnistellä. Tiedän kyllä että puoli vuotta tuntuu tosi pitkältä ajalta odottaa, jos on kova vauvakuume. Toivottavasti pian tärppäisi!