Mies! Miksi suuseksin antaminen naiselle ällöttää?
Minun pitäisi kyllä ottaa mieheltäni suuhun, mutta hän ei halua minua nuolla. Sanoo että en ole pessyt alapäätäni kunnolla, vaikka kyllä olen. Hän ei vaan pysty sanomaan ettei asia kiinnosta.
Täytyykin nyt ottaa uudet aseet käyttöön, nimittäin jos hän ei suostu nuolemaan alapäätäni, en myöskään ota häneltäkään suihin.
Sama juttu jos en hyödy seksistä mitään, niin ei hänkään, koska en silloin anna.
Mikä helvetti miehiä riivaa!!! Heillä ei ole kuin oma saaminen tärkeää, mutta ei toisen saaminen.
Meillä ei mieheni kanssa kyllä seksi pelaa. Tässä miettinyt että mistähän saisi kunnon seksiä ja tietyn henkilön kanssa, mikä ajattelisi myös minun saamistanikin.
Minulla oli vuosi kun en saanut orgasmia...miten saat kun mies vaan pökkäsee ja se siitä sitte.
Kommentit (20)
Minä voisin ainakin upottaa vaikka pääni sinne kokonaan, mutta tietysti se nainen pitää olla sellainen että sen haluaa tehdä. Lisäksi ventovieraiden irtopanojen jalkovälejä en nuolisi. Sitten itsestään selvää lienee että paikat pitää olla puhtaat. Yksi tekijä voi olla sekin että tavara haisee sietämättömän pahalle vaikka se olisi pestykin, monilla naisilla näin nimittäin on.
M
että eipä ole kohdalleni ONNEKSI osunut miestä, joka ei olisi oma-aloitteisesti halunnut nuolla mua. se ei kyllä ois mies eikä mikään. :)
ja on niitä kumppaneitakin ollut jonkun verran...
Ei ole hajuista ollut kysymys. Ei ole vain kuulunut kyseisten herrojen ohjelmistoon. Yksi kertoi syyksi ettei voisi kuvitella menevänsä " alas" , koska siellä on niin lähellä se reikä, mistä tulee pissa!
Siis vitsailiko tuo kaveri vai oikeastiko aikuinen mies voi pitää naisen jalkoväliä ensisijaisesti pissireikänä - ja toki myös panoreikänä? Siis vieläkö on olemassa miehiä, joille ei ole väliä, nauttiiko nainen? Kyllä, näin uskon. Eikä kyse ole vanhoista, vaan nippa nappa kolmikymppisistä.
Seksi aloitetaan kun itse ollaan kovia, jos nainen ei ole kostea, ei nuolla, ei sormilla kosketa, vaan laitetaan liukkaria. Eihän nainen kostuminen nyt miehen vastuulla ole... Naisen oma vika, jos ei kostu!
vastaan että ei ällötä! Se on parasta mitä tiedän, ainut ongelma siinä on estyneet naiset jotka vastustelevat nuolemista
Itse nuolisin vielä enemmän kuin mitä nykyään saa.
Joskus se jopa riittää. Montakertaa sängyssä ennen nukkumaan menoa nuolen naiselleni orgasmin ja sitten aletaan nukkumaan.
Voisin kuvitella, että yhden illan jutut laittaisi miettimään mihin suutaan on tunkemassa.
Fressi pesty pimpsa on paras iltapala :)
jos mies ei suostu nuolemaan, vedä housut jalkaan ja poistu paikalta! ei semmosen miehen kanssa voi olla hauskaa joka on noin estynyt
Mulle on osunut joskus kohdalle miehiä, jotka eivät ole olleet kovin innoissaan kun olen ehdottanut nuolemista. Mutta mulla on tapana neuvoa, kannustaa, opastaa, antaa vinkkejä ja kiitellä kun menee hyvin. Eipä ole paljon tarvinnut pyytää sen jälkeen, päinvastoin mies kuin mies on innolla halunnut oppia lisää tästä!!
Uskoisinkin, että suuseksin antaminen olisi paljon suositumpaa, jos miehet ymmärtäisivät miten erilaista seksi on sellaisen naisen kanssa, joka on nuoltu kiimaiseksi kuin sellaisen jota vähän vaivihkaa sormin käpelöidään ennen yhdyntää!
On miehiä jotka eivät todellakaan koske alapäähän edes sormella vaikka olisi jonkin aikaa tapailtu. Mutta, on myös niitä jotka häärivät siellä jopa yhden yön panolla. Mä olen päässyt jo siihen ikään, että en rupea teeskentelemään orgasmia ja jos en kiihotu niin ilmaisen asian suoraan. En myös jatka tämmöisen ihmisen tapailua enää. Seksi on minulle tärkeää ja molemmin puolinen välittäminen sillä saralla. Onneksi näitä hyviä tapauksia on enemmän kuin huonoja.
Myös yhden päivän jutuissa. ;)
Eikä tarvitse pelätä, että maistun pahalta, koska en käytä hormoniehkäisyä ja toisaalta koska suutelen miehiä aina sen jälkeen :D
Minusta siinä tosi tärkeää on sen antajan innostus! En voisi kuvitellakaan, että pyytäisin suuseksiä sellaiselta joka ei sitä itse halua antaa. Kyllä sen halun on lähdettävä sieltä tekijän päästä, ei siltä, jolle sitä tehdään. Se toinen kun antaa itsensä täysin vietäväksi, on sitten mies tai nainen, niin on voitava luottaa siihen joka kulloinkin on siellä suuseksiä antamassa. Antaja tekee sen tilanteen tunnelman. Jos siellä on joku vastahakoinen, on tunnelma vaivaautunut. Ei ole kivaa jos toinen kyselee, että vieläkö täytyy nuolla/imeä? Kyllä nuolijan / imijän on oltava sellainen joka rakastaa sitä hommaa, silloin vasta toinen voi nauttia!
Suutelu on minusta paljon arveluttavampaa, mutta luulisin, että inhotukset syntyvät vääristä mielikuvista. Jokaisella meistä on omat outoutemme. Jollain miehellä se sattuu olemaan nuolentahaluttomuus. Henkilökohtainen tragedia.
Itse en keksi äkkiseltään montaakaan kiihottavampaa asiaa kuin pimpin ja pepunkin nuoleminen. Saadusta suuseksistä en välitä läheskään niin paljon kuin siitä, että saan antaa suuhoitoa naiselle. Itseäni kiihottaa myös pimpin ja pepun hajut ja maut, joten alapään pesemättömyyskin on vain plussaa.
Vierailija:
- itseasiassa on niitäkin, joita ei huvita koskea naisen sukuelinten alueelle edes sormillaan.
Miksi naisen sukuelimet ällöttävät niin paljon, ettei niitä voi hyväillä tai nuolla, vaikka tietää, että tästä tulee naiselle nautintoa? Itse kyllä otetaan kaikki suuseksi vastaan mitä tarjolla on, mutta vastapalvelus ei sitten kiinnostakaan.Joten kyllä näitä on. Useampikin suuseksin antamista kammoava nainen on kertonut tällä palstalla miksi ei kiinnosta, niin voisiko nyt joku miespuolinen yrittää kertoa miksi suuseksin antaminen naiselle ei kuule ohjelmistoon?
Mikä siellä naisen alapäässä on niin kammottavaa, ettei voi koskea sen paremmin sormilla kuin kielelläkään? On käyty suihkussa, on hommattu milloin kiitorata, milloin posliini, on käytetty rahaa seksikkäisiin alusvaatteisiin. Ja ei, mikään ei tehoa!
Minä en kerta kaikkiaan osaa vastata tähän. Sitä täytyisi kysyä vaimolta mikä siinä omassa pimperossa niin ällöttää ettei voi antaa oman miehen vielä 15 vuoden yhdessäolon jälkeenkään sitä kosketella, hyväillä tai nuolla.
Voisin kyllä muiden pimpsoja tulla nuolemaan ihan vaan mielenkiinnosta uutta asiaa kohtaan.
Vierailija:
Voisin kyllä muiden pimpsoja tulla nuolemaan ihan vaan mielenkiinnosta uutta asiaa kohtaan.
Niinpä, kun niitä on naisia, jotka eivät tosiaan halua, että sitä pimppiä nuollaan ettei vika ole aina miehessä.
Suurin osa miehistä kun tykkää nuolla ja pitää siitä aidosti. Minä ainakin tarvitsen naisen pillun tuoksua osaksi hyvää kertaa. Harmittavasti vaimo ei usko, ettei pimpsa ole vastapestynä parhaimmillaan.
kaks viimeistä ollu sellaista, jotka ilmoitti heti kättelyssä, että eivät käy mitään nuolemaan. Ja jossain oli että muka 90% miehistä pitäisi suuseksin antamisesta?
hommaa. Houkuttele koira nuolemaan jalkovälisi. Sillä on pitempi ja karheampi kieli joka tuottaa paremman nautinnon.
tervetuloa tännekin, vaikka about kolmen tunnin kuluttua, saunan jälkeen .... Nautin sekä antamisesta että saamisesta. Kiihottaa todella paljon nähdä ja kuulla miehen nauttivan kalunsa imemisestä ja huulilla hyväilystä. Aivan sama kuinka pitkä ja paksu, kunhan se seisoo terhakasti ja tiedän, että kohta se on suuni jälkeen sisälläni.
En tiedä onko miesten innostus suuseksin antamiseen lisääntynyt, mutta ainakin n. 10 - 15 vuotta sitten otantani eri miehistä antoi tuloksen fifty-fifty, puolesta ja vastaan. Kukaan heistä ei - kumma kyllä - kieltäytynyt tai inhonnut kun kaluansa imin, mutta suuseksin antaminen olkin sitten jo asia erikseen. Mutta- mutta, eikös se ole jokaisen uuden miehen kanssa edelleenkin sama tilanne: suuseksiä joko saa, tai sitten ei.
Tällä palstalla on valiteltu useampaan kertaan kuinka jotkut naiset eivät voi sietää suuseksin antamista miehelle. Mutta on niitä miehiäkin, joita ei kiinnosta suuseksin antaminen naiselle.
Nuorempana seurustelusuhteissa suuseksi puolin ja toisin kuului asiaan, vanhemmalla iällä eli 30+ olen huomannut, että kaikki miehet eivät todellakaan halua antaa suuseksiä - itseasiassa on niitäkin, joita ei huvita koskea naisen sukuelinten alueelle edes sormillaan.
Miksi naisen sukuelimet ällöttävät niin paljon, ettei niitä voi hyväillä tai nuolla, vaikka tietää, että tästä tulee naiselle nautintoa? Itse kyllä otetaan kaikki suuseksi vastaan mitä tarjolla on, mutta vastapalvelus ei sitten kiinnostakaan.
Viimeksi kun vastaan tuli tällainen mies, totesin, että en kuule ole vielä ihan tarpeeksi kostea yhdyntään, jatketaan vielä esileikkejä, niin mies ehdotti ihan pokkana, että laita liukkaria, päästään heti asiaan. Ei halunnut itse tehdä mitään asian eteen.
Joten kyllä näitä on. Useampikin suuseksin antamista kammoava nainen on kertonut tällä palstalla miksi ei kiinnosta, niin voisiko nyt joku miespuolinen yrittää kertoa miksi suuseksin antaminen naiselle ei kuule ohjelmistoon?
Mikä siellä naisen alapäässä on niin kammottavaa, ettei voi koskea sen paremmin sormilla kuin kielelläkään? On käyty suihkussa, on hommattu milloin kiitorata, milloin posliini, on käytetty rahaa seksikkäisiin alusvaatteisiin. Ja ei, mikään ei tehoa!