Vieläkö on toivoa?
Ja samalla heip kaikille, uusi tulokas esittäytyy!
25 vuotias neitonen siis täällä, historiaa, että löytyy abortti 6 vuotta sitten, sen jälkeen ex-mieheni kanssa kaksi vuotta yritystä ilman tärppäystä, ja nykyisen mieheni kanssa ei nyt sinänsä tässä yritellä, mutta kuitenkin ilman ehkäisyä ollaan oltu reilu vuosi.
Kierto mulla on aina ollut sekava, nyt kun olen saanut hieman laihdutettua niin alkaa olla pikkuisen säännöllisempi, kuitenkin jotain 26-yli 40.
Eli siihen on siis totuttu, että menkkoja saa aina odotella.
Nyt sitten alkoi menkat viime viikon torstaina, mikä oli kp 32.
Ensin tuli vain ihan vähän pientä tuhrua, mikä normaalia, joskus tulee sellaista päivä tai kaksi ennen kun alkaa sitten kunnolla.
No, ei alkanutkaan sitten missään vaiheessa kunnolla, sunnuntaihin asti kesti tuollaista pientä tuhnua, sitten sekin loppui kokonaan.
Ja mulla siis todella runsaat kuukautiset aina, joten tällänen mulle ihan uutta. Tein eilen testin joka näytti negaa. Joten, kaipa tän pitkän jutun pointti oli se, että onko muilla ollut samanlaisia tilanteita, kuukautiset käyttäytyneet noin jostain muusta syystä kun raskaudesta? Ja miten kauan kannattaisi niitä odotella alkavaksi, koska testata uudelleen jos ei ala?
Puuh, tulipas pitkä ja sekava sepustus, kiitos jos jaksoitte lukea :)