Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita voin tehda? Ex-mieheni polttaa sisalla lasten lasnaollessa. Mies vetaa kuin korsteeni. Kamppa haisee ja niin haisevat lapsetkin kotiin palatessaan.

Vierailija
28.08.2007 |

Yritin tänään puhua miehelle rauhallisesti ja kertoa haittavaikutuksista pidemmällä tähtäimellä. Kerroin myös kuinka lapset kärsivät tupakansavusta ja joutuvat siinä nukkumaan vielä yönsäkin.

Sain luurin korvaani.

Tupakointi on kielletty nyt ravintoloissakin. Miten sen saa kiellettyä kodeissa, joissa on lapsia.

Olen itse aikoinani polttanut ja ymmärrän hyvin tämän " mukavuuden polttaa" . Lopetin tultuani ensimmäistä kertaa raskaaksi. Silti jos vielä harrastaisin tupakointia, en tekisi sitä sisätiloissa jossa lapset ovat läsnä.

T. Raivon partaalla oleva äiti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään voi määrätä olemaan polttamatta omassa kodissa jos ei oma järki riitä tajuamaan ettei lasten ole hyvä olla sauhuissa. Voithan kysellä lastenvalvojalta mitä mieltä hän on siitä, vaarantuuko lasten terveys, mutta en usko että ovat kovin hanakoita tarttumaan asiaan kunhan lapsilla on muuten hyvä olla isänsä luona.. Minkä ikäiset lapset? Varmasti helpottaa kun kasvavat ja osaavat ehkä itse sanoa etteivät halua olla tupakanhajussa..

Vierailija
2/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jotka polttavat sisällä KODISSA oli lapsia tai ei.. haju on hirveä ja takertuu kaikkialle..

Varmasti vetäisin minäkin herneen nenään jos joku polttaisi lasteni vieressä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on isoin ongelma yhteishuoltajuudessanne niin ole onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan