Sairasta että diabeetikko lähtenyt bb taloon, eihän siellä aina saanut ruokaakaan
Kommentit (20)
voi tulla kyllä ongelmia verensokereiden kanssa. toivottavasti muut talon asukkaat osaavat toimia oikein jos sellainen tilanne tulee.
tavaroissa hirveät määrät kaikkia diabetesjuttuja
Ei ne voi ruveta toisen hengen kanssa pelaamaan.
2 glukoosirakettipakettia??
onko ne jokin hätävara?
pitkäksi aikaa missä tarkoituksella pihdataan ruokaa
Toimiva perusinsuliiniannostus mahdollistaa vaikka paaston, noin periaatteessa. Ja uskon, että jos hypoeväät loppuvat, lisää saa BB:lta.
mistä ihmeestä tietäisit mitä tekisit jos OLISIT diabeetikko? Mä oon diabeetikko ja oon tässä monesti ajatellu kun verensokerit seilaa missä milloinkin että tarttisin 24/7 valvontaa, etenkin kun nyt oon suurimmaksi osaksi " yksin" kahden alle 4 vee lapsen kanssa. Tuolla BB talossahan sitä on niinkuin Herran kukkarossa!!!
eihän ne viimekerrallakaan saaneet ainakin yhtenä päivänä ruokaa ollenkaan, näkkileipää söivät. Suvussa diabeetikko ja olen nähnyt mitä se huonosti hoidettuna saa aikaan, sekä omalla lapsellani todella iso riski sairastua siihen. En vaan ymmärrä miksi leikkiä terveydellään, vaikka kuinka olisi " hätäapua" mukana
ja lisäksi saattaahan se tuoda omalta osaltaan mielenkiintoa
-kyllä diabeetikkokin pärjää päivän ja vaikka pidenpäänkin näkkileivällä.
-Lisäksi kukaan muu kuin diabeetikko itse ei tunne sairauttaan paremmin.
-Totta, että erilaiset elämäntilanteet vaikuttaa helposti diabeteksen hoitoon ja verensokeihin, mutta hei kamoon,onko se syy olla elämättä elämää? Aivan niinkuin tekis kauhean synnin jos ei vaan istu kotona ja vietä mahdollisimman tasaista elämää siksi että on diabeetikko. Varmaan masennus ja edellä mainittu elämäntapa on pahempi juttu. Jos sun lapsi joskus sairastuu niin pliis anna sen sitten kun se osaa itse hoitaa itseään ja vastuullisesti tehdä omat valinnat, myös elää.
Vierailija:
Toimiva perusinsuliiniannostus mahdollistaa vaikka paaston, noin periaatteessa. Ja uskon, että jos hypoeväät loppuvat, lisää saa BB:lta.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön... Ja jos tietää etukäteen ettei kestä, niin turha ryhtyä leikkiin!
Jos te tietäisitte, miten paha olo hypon aikana on ja miten paska sen jälkeen pitkään ja miten pahaa tuo rakettiglukoosi on, niin huutaisitte kuorossa että kaveri antaa liikaa tasoitusta muille.
Mutta jos on tietämätön niin on. Muhikaa liemissänne.
Ei vaan jos ne tarvikkeet ym. loppuu niin ULOS talosta eikä mitään ylimääräisiä juttuja!
Vierailija:
Ei vaan jos ne tarvikkeet ym. loppuu niin ULOS talosta eikä mitään ylimääräisiä juttuja!
Peruste ulostuloon ei siinä vaiheessa ole sairaus vaan hoitotarvikkeiden puute eli kilpailijan varanto ei riittänyt.
jos hänelle annetaan loppuneita hoitovälineitä lisää..! Jos niiltä akoilta loppuu tamppoonit niin niitäkään ei sitten saa antaa lisää ettei vaan anneta tasoitusta.
JOS tulee joku tehtävä tai rangaistus ettei saa ruokaa tms. niin sitten kai vain on todettava että en pysty tähän ja joutuu sitten pois tai saa rangaistuksen, mutta täytyyhän kaikille antaa mahdollisuus.
Ja oikeastihan pelin henki ei oo se, että jos joku vaikka sairastuu pahemmin tai tulee joku oikee hätä niin tuskinpa siellä sitten annetaan vaan kuolla tai jotain. Ja haloo, miettikääpäs vähän niitä " suvun epätasapainossa olevia diabeetikkoja" , oliks ne viime vuoden BB:ssä kun tasapaino niin huonoksi on menny??!!?