Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos hakee työharjoittelupaikkaa eikä pääse, niin ilmoitetaanko siitä? ov

Vierailija
28.08.2007 |

Olin viikko sitten haastattelussa (työkkärin työharjoittelu paikasta kyse) ja haastattelu meni ihan hyvin, mutta kun haastattelija lopuksi sanoi, että haastatteluun on tulossa myös toinen, ehkä myös kolmas hakija, mulle tuli sellainen tunne, että heippa vaan, en mä tätä paikkaa kuitenkaan saa. Haastattelija lupasi soittaa viimeistään perjantaina, viimeistään maanantaina tai viimeistään tiistaina (eli siis tänään) eli hän siis käytti kaikkia noita kolmea " viimeistään sinä ja sinä päivänä" . Eipä ole minään päivänä tullut soittoa eli luultavasti en päässyt, mutta soittavatko nuo, jos ei ole päässyt vai onko mulla vielä toivoa?

Soitin viime viikolla viiteen eri paikkaan, mutta kaikki paikat olivat jo menneet. Soitin siis samana päivänä, kun sain ne tiedot työkkäristä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hakenut kouluunkin jo 6 kertaa ja joka kerta olen ollut parhaimpien hakijoiden joukossa, mutta en ole päässyt, koska hakijoita on ollut " liikaa" ja paikkoja liian vähän.

Ja tuo paikka olisi ollut mun unelmien täyttymys. Mut ei sitten. Jäädään sitten ikuisesti kotiin nyhjöttämään luuseriksi, jolla ei ole mitään arvoa.

Mutta täytyy huomenna soittaa ja kysäistä, missä meni vikaan. Vaikka kyllähän mä sen tiedän jo kysymättäkin, se toinen haastateltava oli tietty joku superhyper hyvä ihminen, jolla oli ties kuinka paljon kokemuksia, vaikken mäkään ole mikään keltanokka. Itse olen ollut kyseisen alan töissä about 2 vuotta ja yksi parin kuukauden työharjoittelu pari vuotta sitten päälle ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla